-
Content Count
27987 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
48
Reputation Activity
-
MS PK got a reaction from electronizer in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Kupi na otpadu dzek sa parcetom kabla i namesti sam. Lakse ces i brze nego da se juris sa naucnicima po ovoj vrucini.
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK got a reaction from zarekg in Nissan Note by Shuxx
Sto je bitno da su isti na radnoj temperaturi, hladan start je ono sto najvise haba
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK got a reaction from Djuk85 in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Kupi na otpadu dzek sa parcetom kabla i namesti sam. Lakse ces i brze nego da se juris sa naucnicima po ovoj vrucini.
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK got a reaction from moron in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Kupi na otpadu dzek sa parcetom kabla i namesti sam. Lakse ces i brze nego da se juris sa naucnicima po ovoj vrucini.
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK reacted to Bouz in Planinarenje
Pa dobar covek u ovom nepravednom, nepravicnom, ignorantnom svetu ima svega par opcija - i ni jedna nije sjajna.
Ajde, kako se okrenuti oko sebe i pogledati i sagledati sve - i ne od'rati se od piva ili vec cega slicnog. Ajde, kako? Sta dobar covek da uradi, kako da se izbori?
... i tako to....
-
MS PK got a reaction from moron in Nissan Note by Shuxx
Sto je bitno da su isti na radnoj temperaturi, hladan start je ono sto najvise haba
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK got a reaction from DUKIXXX in Fiat Punto 2013 1.3 Multijet 62kw
Uuuu bas dobar bejbi maserati
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK reacted to DUKIXXX in Fiat Punto 2013 1.3 Multijet 62kw
Pozdrav ljudi,
Nov sam na forumu pa me ispravite ako sam negde pogresio :).
Zelim da vam predstavim svog punta koji je tako reci moj prvi auto kao i "projekat". U pitanju je Fiat Punto 2013. godiste sa 1.3 multijet 85ks 62kw euro 5 motorom. Auto posedujem od oktobra prosle godine i presao sam sa njim 15000km za taj period. Auto je presao 193000km i prezadovoljan sam sa njim. Poseduje jako lepu opremu i sve je lepo skockano po mom ukusu gde sam doradio jos neke detalje koji su mi zapali za oko. Od ulaganja na autu je jedino bio set kvacila i redovan mali servis dok sve ostalo radi perfektno. Sve u svemu dosta ocuvan autic i nemam nikakve zamerke. Ako imate neke savete za nesto i misljenja voljan sam da cujem :)
-
MS PK reacted to clockwork_orange in Planinarenje
Шта ће човек такав му посо
чува језеро од купача
а купачи неки дивни људи па му донесу по неко пиво
и он их пусти греота да се пиво угреје
а језеро лепо и пиво ладно а људи добри
и после неко прозива чувара да је пијанац
није пијанац већ добар човек
-
MS PK reacted to IDzO in Focus Pocus Preparatus - Ford Fokus
Davno sam bio na forumu pa je red da podelim šta je odrađeno u međuvremenu.
Odrađen mali servis + očiščeni kanali za izduvavanje vazduha i saće dok je bio skinut filter klime.
Delovi i ruke: 7.700,00 RSD
Kilometraža: 214.450km
Odrađena registracija vozila.
Ukupan iznos: 37.800,00 RSD
Osiguranje: 17.000,00 RSD
Dodatno osiguranje stakala: 5.540,00 RSD
Tehnički pregled: 4.000,00 RSD
Zeleni karton: 2.000,00 RSD
Registracija+provizija: 9.260,00 RSD
Prstenje prednjih maglenki i zadnji znak još nisam uzeo pošto se i dalje “operiše” na parkingu. Ne bacaju mi se novci ali mi oči izbija što je ovako ćosav.
-
MS PK reacted to knezevic76 in Automobili na struju ne štite okolinu? / Električni automobili
Danas tek videh, al zamislite krenete na more i ovo vam se pojavi na displeju!
mislim, el automobili su super sem zimi i leti
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
MS PK reacted to mj12 in Lancia Musa 1.3 MJet
Skoro kupio musu 2007 dizel 1.3 mjet, automatik, isao Niš - Balaton jezero - Vroclav - Prag - Balaton - Niš bez problema sve, oko 2800km ukupno za 13 dana. Prosek potrosnje na kompjuteru 4.8 l/100. Zadnji put sipao u Mađarskoj između Praga i Balatona, dosao kući sa 1/4 rezervoara. Kad sipam pun videću stvarnu potrosnju. U Mađarskoj sipaš pun i opet ti traže da platiš da ideš u WC (OMV lopovi)
-
MS PK got a reaction from Ivan in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
Ja bih nakacio rotacije ovde majke mi
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK reacted to ISV_01 in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
@moron Deo sa otvaranjem gepeka je iz 2 dela, deo na koji se kači je metalan a deo posle je plastika. Nosač je podešen tako da na plastični deo nema opterećenja. Kod Brava je bilo bolje pošto nije imao plastični deo sem 3ceg svetla, sve ostalo je metal / pleh.
Ne vidim što bi bio rizičan način transporta kada je tako i predviđen da se postavi i prenosi bicikl ? Da je neki no-name i bez TUV atesta pa ajd da razmislim ali je zaista dobro odrađen nosač. Aluminijum, livena plastika (ili kako oni zovu molded compound plastic material) za ubacivanje točkova, podesivost za dimenziju tolka (700C / 29er), 6 tačaka za vezivanje i 4 tačke oslonca na auto (od neke gumo-plastike).
Ne branim ja ni brend ni model niti zato što ga ja imam samo ne vidim što je manje siguran od krovnog montiranja ili poprečnog na 5ta vrata ? Po meni je poprečna montaža najgora pogotovu na 5.ta vrata jer ko ima dubok profil felne / gume, može samo da bajk bude svučen pri većoj brzini ako mu generalno kačenje / hvataljka nije fiksirana dobro (što se meni dešavalo sa prošlim nosačem pa su gurtne morale da rade posao).
Što se tiče transporta na krovu, ne bežim nego što bih kupovao drugi nosač ? mislim trebam prodati ovaj koji imam pa naći odgovajuće poprečne šipke (a da su iole aero da ne zvižde okolo previše), da imam hoklicu da se pentram oko kola i eventualni rizik da oštetim kola sa neke bočne strane prilikom podizanja bajka.
@MS PK Bulls je dobar, nisam ni jednom video losu konfiguraciju na tom bajku.
-
MS PK reacted to moron in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
Od kog materijala ti je onaj krovni spojler ? Plastika ili metal ?
Meni je ovo potencijalno rizičan način transporta, ako je za duge ture ( kako za kola, tako i za one okolo ). Jesam prevozio bajseve ( i ) pozadi, ali sam koristio Thule ClipOn 9103.
Ne razumem zašto bežiš od transporta na krovu. Posebno jer imaš uzdužne krovne šine.
-
MS PK got a reaction from ISV_01 in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
Vergkam ja Bulls 29
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
-
MS PK got a reaction from Dzimbo in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
Ja bih nakacio rotacije ovde majke mi
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK got a reaction from Woodoo in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
Ja bih nakacio rotacije ovde majke mi
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK got a reaction from Woodoo in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
Sta uradi ovo
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK got a reaction from ISV_01 in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
Ja bih nakacio rotacije ovde majke mi
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK got a reaction from darkman14 in Evropska pomorandža kineskog porekla - MG ZS
Sta uradi ovo
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK reacted to nesa 169 in Nešin Tipo 1,4 sedan
Stigao mi je novi ekspanzioni sud. Doduše, s obzirom da je onaj stari sa zakrpom trčao bez problema dve nedelje po vrućini sa klimom i ponekad po Fruškoj gori zadržao sam i njega, zlu ne trebalo.
-
MS PK got a reaction from nemanja84bg in Sexy Corolla
A zamisli onda kupovinu kineza
Sent from my SM-A346B using Tapatalk
-
MS PK reacted to knezevic76 in Sexy Corolla
@moron
"A kada ti na 10-15 godina starom Fiat crkne MA jedinica, "ode" ti i 2.000 evra, zavisno da li kupiješ nov ili polovan deo."
Samo sam čekao nekoga da mi ovo prebaci. Realno, do pre dve godine je MA bio 600€ i najveći potencijalni trošak. A opet, konstatacija daleko od realne u kontekstu šta sam ja napisao, i svi dobro znamo da novi automobili i nove tehnologije puno koštaju i za nabavku i za popravku, mada su popravke sve teže. Da ne spominjem da ima sve manje majstora koji prate nove tehnologije, ili žele da ulažu u savremenu opremu, edukaciju itd, pa su vlasnici novih automobila sve više primorani nakon garancije da nastave u ovlašćenom ili samo par specijalizovanih servisa i to u BGu, da ne pričam za ostatak Srbije.
Svaki majstor će zameniti nešto mehanički, al dalje od toga postaje sve teža priča.
A samim tim, što manje servisa bude znalo da radi nove modele to će cena održavanja biti veća.
Primer lični od juče.
Pitam lika koji je vrhunski električar i elektroničar, a radi i punjenje i servisiranje klima uređaja, ima servis dugi niz godina, koliko novca je dopuna sistema za hlađenje. Odmah je rekao da radi samo dopunu starom verzijom freona a sa novim freonom neće da se bakće, em skuplje em reče još neke stavke, zaboravih.
Pričam sa drugarom koji servisira automobile 30 godina u nazad nešto oko servisiranja ovih novih modela, kaže , pa vidi, izbegavam ih iz dosta razloga. Ono što mogu da remontujem to remontujem, ako mi ostave auto, zauzima mi mesto danima pa i nedeljama dok rešim delove, a sve to košta, pa kad treba da se naplati onda problemi itd. Dok ima ovih "krševa" radiću, kad ne bude bilo zatvaram radnju, naslednik ako hoće dalje da radi, moraće ozbiljne pare da uloži....
Što se japanaca konkretno tiče, iskustvo moje i par mojih iz užeg okruženja, Honda , Nissan i Toyota do 10 godina starosti, pa nema puno filozofije, ovlašćeni i samo par ljudi po preporuci i to BG i NS. A od svih modela i brendova, najskuplji za održavanje i to ono redovno, ako govorimo o modelima nekog srednjeg segmenta sa normalnom motorizacijom.
A gde je kasko za Japance koji je poprilično "jak", upravo iz gore navedenih razloge, far od 1000€ itd , mada i drugi par godina stari modeli drugih brendova ne kaskaju puno.
Da ne trolujem čoveku temu, došla su vremena da se ozbiljno razmisli kad se kupuje nov auto ili mlad polovnjak, pre svega zbog održavanja i postprodaje.
Aj živeli.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk