Jump to content
FAS Goran

francuz

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About francuz

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/15/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nova Pazova
  1. Tako ce i biti... samo dok "navatam" malo vremena i viska para za zamenu regulatora...
  2. ma meni najbitnije da nema vise onog lupanja... brate,smori kada svi gledaju u tebe... u zadnje vreme sam uvek bio u centru paznje po autobuskim stanicama i sl. sto se tice regulatora,to sam i planirao... ne znam za remont,ali bih to najradije stavio novo. hvala na objasnjenju i pojasnjenju...
  3. E, to nemam pojma... sada radi kao sat... nemo' da ga ureknemo... salu na stranu... nakon tog zatvaranja sam zamenio ulje i sve moguce filtere i za sada ne dize nivo ulja... ne znam da li je moguce da je nekako zapusavanjem tog vakuma ili cega vec, resen i taj problem ali mi motor normalno trosi (pre tog zapusavanja je znao da bije i po 10l/100km,dok je sada najcesce oko 6-6,5l u zavisnosti od rezima ili ti brzine voznje). to mi je radio covek iz Zemuna,mozda i znas ko je... tip ima servis i radi budzenja kola, vozi nekog sportskog subarua,a zove se Boban... posle saobracajne skole ima servis...
  4. ^^^ Zapusio mi je vakum na poklopcu glave motora... isekao crevo i stavio dva srafa na krajeve i sve to stegao selnama... nikako da uhvatim vremena da skinem onu plastiku na motoru i da uslikam... uglavnom,sada malo slabije prima gas,nema vise onog "zakivanja" za sediste kada se doda jaci gas,ali ne lupa nista...
  5. zaboravih da saopstim koji je bio kvar, da bi mozda nekome pomoglo ako bi mu se desio isti ili slican problem... Naime, nakon par dana neodlaska kod majstora poceo je da mi se cuje jako lupanje u motoru (kao da se u motor nastanio neki gremlin sa velikom macolom)... svi "majstori" su mi pricali da su dizne i to "provereno"... ja se primim kao mlad majmun i kupim proverene polovne dizne tj. bacim 7000 dinara na to... Odlaskom kod sasvim drugog majstora se ustanovi da nisu dizne u pitanju i da su one dobre, vec je otisao regulator pritiska... e,sad... posto je bila subota predvece majstor uzme neka 2 parceta creva i 2 srafa i premosti to nekako... uglavnom, meni se auto vise ne cuje kad vozim (ubiven gremlin), ne dimi vise kao lud (ocas posla je beli auto iza mene "prefarbao" u crni), ne trosi vise kao lud, ne trese u leru i ne dize obrtaje kako mu se prohte... tako da nakon svega ovoga one dizne idu na prodaju a ja sam nasao pravog majstora koji ce mi ubuduce odrzavati auto. Pozdrav svima uz nadu da vam se ovakve gluposti nece nikada desiti ,a ako se dese da barem znate sta moze biti problem... posto ne znam sta je majstor zapusio na motoru, ako nekoga zanima mogu jedino da slikam jer se vide oba creva...
  6. to sam pretpostavio,nego me zanimalo da li neko zna uzrok tome... neko mi kaze dihtung bloka, neko dizne... hvala na odgovoru u svakom slucaju...
  7. Pozdrav drugari... imam baksuznog Brava 1.9 td ili TD 100 i desilo mi se to da je nivo ulja u motoru poceo da raste a da pri tom ne gubi rashladnu tecnost... Jedino mi u glavi ostaje da je pomesao naftu i ulje... jel moze neko da mi kaze sta mi je ciniti,tj. sta je moglo da mu zvekne tako da to dvoje pomesa... ne bih voleo da me majstori ocerupaju,a ni da mi bas izvuku usi sa ciframa,pa bi mi svaki savet dobro dosao... nisam nesto pri parama da mu sad radim generalnu,tako da me zanima da li da teram do majstora ili da ga zakljucavam u garazu...
  8. Hvala... procitao sam i obradovao se...
  9. D2 samo i iskljucivo na nekoj pumpi preko puta BN BOSS-a i Tehnomanije u Zemunu... ne znam kako se zove ta pumpa,ali je ima i na Novosadskom autoputu... tu mi je nekako najbolje gorivo... vuce kao blesav,a i potrosnja nije prevelika (kada se normalno i umereno vozim)... sipao pre 2 meseca na Nisovoj pumpi... uzas zivi... kao traktor da vozim,a ne auto...
  10. ja imam philipsove xenone vec par godina,negde oko 3 godine ako me secanje ne vara... drugar je uzeo ove "made in prc" i rade mu vec skoro 9 meseci bez greske... ja sam moje platio oko 350 evra tada,a on njegove par hiljada dinara... posto je od pojave prvih xenona proslo dosta vremena,nije vise napredna tehnologija vec ih svi prave podjednako... e,sad... ko ima para za bacanje neka kupi neku firmu jer kupovinom philipsovih sada kupuje samo firmiranog kineza...platis xenone 3000 i neka sijalice menjas 1 godisnje (ima ih po 1200 dinara),isplati se... pogotovo nama sa fiat bravo/a kojima su farovi katastrofa (i to kad im tepas)... jedina stvar koju ja nemam,a ne znam ni da li je obavezno imati, one prskalice na farovima... ko se razume u to,molio bih taman da i meni odgovori jesu li prskalice obavezne ili nisu... hvala unapred...
  11. Ja sam uzeo Lukasove ventilirajuce diskove,i njihove plocice (kapirao da je najbolje upariti sve to od istog proizvodjaca) i sada kada je lepo vreme skripe kao blesave dok se ne cuju kada je vlazno... nauk za ubuduce,zaobici lukas i ne stavljati sve od istog proizvodjaca... za Metelijeve plocice sam cuo da su najbolje od ovih koje se kod nas prodaju tako da pri sledecoj zameni idu one... jedino ne znam koje diskove da stavim jer mi Lukasovi vise ne ulivaju poverenje...
  12. drugar najjeftinije xenone imas na limundu... komplet sa balastima je 2.800 din... tako da je tih 4000 "skupo"...
  13. jest da sam nov,ali imam malo iskustva sa problemom koji se javio clanu "Djomla85"... posle sat vremena lupanja glave i bespotrebnog skidanja fara ukapiram da mi fali ona zabica koja drzi sijalicu... posto nemam poklopac (skinuo ga bas zbog xenona),upao u neku rupu i zabica odletela u meni nepoznatom pravcu... malo zice,kljesta i 10 minuta vremena su resili problem... inace vozim fiat brava i dok nisam stavio xenone bio sam u najmanju ruku corav... farovi bez sociva,probane sve moguce sijalice i nista... ugradnjom xenona sam progledao... savet svima koji ih ugradjuju je da odmah nakon ugradnje nasteluju farove na najblizem tehnickom pregledu... p.s. najbolje su se pokazale 4300k sijalice jer daju najprirodniju (tj. boju izmedju bele i zute) svetlost,ja sam krenuo od 8000k pa nanize... u slucaju kise ili mokrog puta,ne vidi se nista zivo... vlazan asfalt naprosto proguta svetlo... 4300k je jedina sijalica koja se koliko-toliko vidi i po kisi a i po magli... nadam se da cu mojim iskustvom i bacanjem para pomoci nekome u odabiru sijalica...
  14. Pozdrav drugari... ovaj forum pratim vec neko vreme i naleteh na brdo korisnih saveta i tema... sto je ujedno i najveci razlog (ili ti krivac) za moju registraciju... Zovem se Miroslav,nadimak francuz... rodjen sam kao veoma mali i shodno tome sam zaboravio koje sam godiste (salim se 1981 godiste)... mesto boravka Surcin - Zemun - Nova Pazova... (nisam) ponosan vlasnik fiat brava 1.9 td... uglavnom... posto imam srece sa ovim autom kao mara sa krivim,unapred se radujem davljenju sa vama o raznoraznim "bolestima" koje mogu da zadese jedan auto... i tako blize i tako dalje... da ne davim vise...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...