Jump to content
FAS Goran

Skibocke

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Skibocke

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Zaječar

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @djomla, javiću kad uspem da ukucam. Na radiu piše "check" i ne nudi mogućnost da ukucam kod. Probao sam da otkačim kleme i opet ništa. Ne znam šta je u pitanju.
  2. Drugari, jel može neko da mi pronađe kod za Blaupunkt radio za Fiat Punto 2? Podaci su sledeći: BP137414717797 7641374316 Hvala puno.
  3. Probaću da nađem nekog da probam sa zamenom, pre nego tražim klapnu na otpadu. Tačno je da je Hitachi i slažem se da je 1.8 motor taman za Stila. Naročito zato što je moj karavan i težak je skoro tonu i po. A pošto mi je auto 2004. godište, nekako ne bih stavljao stariju.
  4. O tome sam i ja razmišljao, međutim, problem je u tome što ne poznajem nikoga ko ima Stila sa 1.8 motorom. A što se tiče otpada, ne znam da li ću uspeti da ubedim nekoga da mi da (pozajmi) novu klapnu na sat-dva. Ako je 150 eura, to i nije tako strašno. Ja sam se spremao za više. Mada, za 1.8 je možda i više, pošto ih manje ima. Nova je 92000 din. Hvala u svakom slučaju.
  5. Dijagnostikom je proverena klapna gasa, tj. neke vrednosti (min i max) koje se očitavaju. I rekli su da je u redu. A bobine ne znam da li su proveravane, mada mi je čudno da bude to uzrok. Ako zeza bobina, trebalo bi da se tada auto ponaša kao da radi na tri klipa, da promeni zvuk i znatno slabije ide. Bar ja tako rezonujem. Ali to bar nije teško proveriti. Hvala u svakom slučaju.
  6. Meni se nikad nije ugasio u vožnji, ali imam utisak da u danima kad se to dešava, auto lošije vuče. Kao da ga nešto guši, nema vazduha. Novi deo (ceo sklop: leptir gasa, step motor i td.) košta 92 000 din. Ja nemam nameru da to kupujem. A polovni je mačka u džaku, posebno jer ću teško naći neki koji je sa auta sa manjom kilometražom od mog.
  7. Auto sam kupio u Nemačkoj pre 9 meseci (sam sam ga uvezao). U tom trenutku prešao 82800 km (trenutno 97500). Koštao je malo više, ali je zaista u izvanrednom stanju. Odmah sam ugradio TNG uređaj. Ubrzo nakon toga, uradio sam veliki servis i još zamenio filtere, rashladnu tečnost, vodenu pumpu, akumulator (bio je loš), svećice, ulje u menjaču, ulje za kočnice. Znam, nisam morao sve to, ali sam jednostavno želeo da ga osvežim i da ne razmišljam. Od tada sam samo zamenio silen blokove pre par nedelja. Trudio sam se da sve delove, ulja i tečnosti kupim po knjizi, tj. one koje proizvođač propisuje. Auto je generalno OK, čak odličan. Svi oko mene su oduševljeni njime. Čak me i na pumpama zapitkuju o njemu vrlo često. Međutim, uvek postoji neko "ali" (što devojci sreću kvari ). Naime, imam problem koji za sada niko ne ume da reši. S vremena na vreme se dešava nešto što je ovde na forumu obrađeno u temama vezanim za leptir gasa. Stajem na semaforu, stisnem kvačilo i kočnicu i broj obrtaja padne jako nisko i odmah se vrati. Nekada izgleda kao da će se auto ugasiti, a nekada se zaista i ugasi. Takođe, kada u vožnji stisnem kvačilo da promenim brzinu, kazaljka broja obrtaja vrlo brzo počne da se spušta. To traje, recimo, jedan dan (nekad i manje), a nekada i par dana, a onda misteriozno nestane. Auto zatim radi i ponaša se sasvim normalno. To se ponavlja na svakih par nedelja i traje dan-dva. Tada i slabije vuče. Auto sam vozio u dva ovlašćena servisa (u Nišu i Zaječaru) i još tri neovlašćena, koji su "na glasu". U Nišu sam čak bio ostavio auto ceo dan da bi otkrili o čemu se radi. I zamislite, niko od njih nije ustanovio kvar. Čak mi svi kažu kako je auto savršen i kako je u stanju kao da je tek izašao iz fabrike. Dijagnostika, naravno, ne pokazuje nikakav kvar. Prvo su sumnjali na leptir gasa. Skinuli crevo i sve je izgledalo savršeno čisto. Zatim su mi predložili da rasklope ceo taj sklop oko leptira, znači step motor i sve što tu ide. Kod verzija sa 1.8 motorom to nije predviđeno da se rasklapa kao kod 1.6. Nema šrafova, već je zanitnovano. Oni su skinuli te nitne kako bi proverili neke zupčanike i kasnije nitne zamenili šrafovima i vratili u pređašnje stanje. Zupčanici su naravno bili u savršenom stanju. Proveravali su i lambda sonde i dizne i sumnjali na plinski uređaj, pa zatim na pad napona i td. Sve pretpostavke su odbačene. Inače, nisam napomenuo da se auto isto ponaša i na benzinu i na TNG-u. Rekao sam im da mi je kućište filtera vazduha bilo polomljeno, pa je zakrpljeno. I to su pogledali i rekli da je OK. Proveravali su i izduvni sistem takođe. Mesecima čitam i domaće i strane forume i nisam naišao na rešenje. Video sam da na ovom forumu ima profesionalaca sa ogromnim iskustvom, pa bih voleo da čujem još neko mišljenje, jer me izluđuje više. Kao da su mi vanzemaljci zaposeli auto
  8. Prodajem fabrički xenon far (desni) za Fiat Stilo (5 vrata/karavan). U odličnom stanju (kao nov). Uz njega i xenon sijalica Osram D2R. Prodajem i levi, koji je razbijen, ali svi delovi su tu (elektromotor, trafo (ili relej, nisam siguran). Imam i desnu prskalicu za pranje fara, koja ide u branik. Cena po dogovoru. P.S. Slike šaljem na mail, ako ima zainteresovanih.
  9. Potrebne su mi originalne ratkapne za Stila 15". Ako neko ima polovne...
  10. Prodajem fabrički xenon far (desni) za Fiat Stilo (5 vrata). U odličnom stanju (kao nov). Uz njega i xenon sijalica Osram D2R. Prodajem i levi, koji je razbijen, ali svi delovi su tu (elektromotor, trafo (ili relej, nisam siguran). Imam i desnu prskalicu za pranje fara, koja ide u branik. Cena po dogovoru.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...