Jump to content
FAS Goran

drakon

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About drakon

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niš

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolike su aktuelne cene uredjaja, konkretno za Vagcom 409.1 KKL USB + FIATECUSCAN ? Pitam jer se vremenom menjala cena kao i popusti
  2. Hvala na odgovoru, ali imam jos jedno pitanje. Znam da preko multiecuscan-a mogu da vidim samo airbag i abs. Moj auto nema airbag, vec samo dva 3-pinska adaptera posebno za ECU i ABS. Moje pitanje glasi, da li preko VAGCOM KKL i 3- pinskog adaptera mogu da pristupim ECU a sa nekim drugim programom, da ih sada ne reklamiram ima ih na desetine, a pod uslovom da taj program podrzava pomenuti ECU i protokol koji je cini mi se KW71 ?
  3. Koja kombinacija mi je potrebna da bih citao ECU kod Punta GT MK1 ? Cini mi se da je u pitanju Bosch Motronic M2.7. Da naglasim da sam preko ovog sajta kupio 3-pinski adapter pre 2 godine. Hvala unapred.
  4. Za dim nista ne mogu da ti kazem, ali moras da proveris u svakom slucaju jer moze da bude i neka sitnica. Sto se tice plina vec rekoh da su isparivaci na granici snage motora i da ne bi trebalo da to bude problem, ali vremenom i membrane slabe pa je opet sve moguce. Mada to sto ti se gasi mislim da je problem druge prirode, jer da je to onda bi trebao da se gusi ili da prebaci sam na benzin. Ali opet svaki je uredjaj za sebe pa je sve moguce i najbolje je da probas sa jacim isparivacem. Da ne pisem posebno, mene interesuje da li ima ko informaciju koliki podpritisak usisne grane pravi ovaj auto ako je sve u i oko motora ok !?
  5. Da to je boschov sa 106 na kraju koliko sam ga razumeo. Ja sam uzeo 114 koji takodje ima tu metalnu plocicu na memrani ali nije samo to razlika vec u duzini i jacini opruge unutra, tj kako ce da reaguje na pritisak i podpritisak motora. Malopre sam ga vratio u prvobitni polozaj da bih proverio rad i to zbog plina. Na benzin ide perfektno, dok na plin mi prvi put javio takav problem za ovih par godina. Na 3500 i 4500 o/min se javlja seckanje i trzanje Stelovanjem u voznji smo to donekle otklonili ali ipak ga malo osecam i dalje Mislio sam da je samo na jaci boost ali se to javlja i na manjim pritiscima. Tako da od ponedeljka moram da se bacim na resavanje problema na plin. Videcemo sta je bilo, dizne, isparivac ili samo podesenje.
  6. Pa prijatelju i tebi je otisla membrana samo sto kod tebe ne vidim da ima neka rupica na plastici ispod kao kod mene. Koji BOV si stavio i u kom polozaju ?
  7. Ja se izvinjavam na istim postovima, ali prvi nije hteo odmah da se objavi. A sada nemam opciju edit pa sam morao ovo u novom. Inace, moracu ipak da se igram i da ga postavim BOV direktno pa onda pisem o cemu se radi.
  8. , stajao je upravo tako sto bi bilo da je to " ispravno". Ja sam ga okrenuo i radi ok. E sad, mrzi me da ga opet rasturam i da ga postavim direktno pa da vidim ima li razlike u radu.
  9. Jeste, tako je i kod mene bio postavljen a sada je obrnuto ! Citajuci po forumima dosao sam do informacija od ljudi koji su se malo vise hebavali sa ovim da im se bolje pokazao kad je postavljen obrnuto.
  10. Dakle prvi utisci posle zamene BOV-a, EXTRA. Lepo pali, nema seckanja i trzanja. Nije ni bucan. Pokazivac pritiska turbine ide i u crveno a to je 1.6. Ne znam da li je to dobro i da li tako treba ali odavno nije pokazivao toliko. Jos nesto, ubacio sam ga kontra, tj. bocni deo na bovu sam smestio na crevo koje ide ka turbini. Originalni deo je bosch 0280142102, medjutim posto njega vise nema ni za lek sa kolegom odavde sa foruma smo narucili 0280142114 tj. deo koji ide kod vw i audi sa oznakom 06A145710N.
  11. Ja cu odmah da ti kazem. Kada je sa autom bilo sve ok trosio je od 8.5 do 16 litara plina u zavisnosti od voznje. Mislim da je potrosnja kao i na benzin koji nikad nisam testirao jer je najbolje to uraditi sa punim rezervoarom, a to kosta. U poslednje vreme kako imam probleme znao je da trosi od 13 pa do 15 i to sa umerenom voznjom. Videcemo danas kad mi stigne BOV da li je samo do njega los rad i kakva ce potrosnja biti. Ovo govorim za gradsku voznju, dok recimo na otvorenom kada idem na odmor na 4000 obrtaja i 140 km/h prosek je 10 litara. Opet sve to zavisi i na kojoj pumpi sipas plin ! Da dodam jos nesto, kada sam ja ubacivao plinski uredjaj sve to je kostalo oko 850 eurica. Danas mozes za 400 da dobijes noviji i bolji uredjaj. Pitanje je samo koliko vozis auto i vreme isplativosti.
  12. Najgore od svega sto kod nas nemas kvalitetnog mehanicara za ovaj nas autic. Proslog leta mi jedan rece da mi je lamda malo lenja pa bi trebalo da je zamenim. Naravno bosch nije dolazio u obzir pa ja lepo kupim meat&doria za 8.000 din. Nista bolje da bi se na kraju svega ispostavilo da je crevo od protokomera do turbine. Pre mesec dana vratim staru sondu i radi ko urica. Sutra meni i jos jednom kolegi sa foruma stize BOV, i to smo uzeli "pojacan" koji ide kod nekih VW-a i audi-a. Original nisam uspeo da nadjem po boschovom broju jer se vise ne proizvodi, a listajuci net sam dosao da je to neki naslednik. Videcemo vec sutra popodne rezultate Nije mi tesko da ako pustis slike odem do komsije , a u medjuvremenu evo kako je to kod mene odradjeno
  13. Isparivaci sekvent uredjaja se obicno rade do 90 KW i preko toga. Ja imam lovato uredjaj star 5 godina cija je snaga do 90 i sa mojim drugom koji ima servis i dobrog majstora smo zamenili pre 2 meseca isparivac koji gura do 180 KW Veruj mi nikakvo poboljsanje, na kraju sam vratio stari lovato koji radi extra samo kad je sve ostalo u redu sto kod mene trenutno nije slucaj. Ako se dobro usteluje to ima da ide bez problema. Jedino sto moze da zafali je map senzor i to plinski, ali tada bi ti sam prebacivao na benzin ali se nebi gasio. Posalji ti meni prijatelju slike samog uredjaja i kako je ubacen u motor kao i podatke uredjaja pa da ja vidim ovde kod mene sa ovim mojim kako je to odradjeno.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...