Jump to content
FAS Goran

smajker

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. pozdrav trebaju mi osnovne upute za fiat cromu 110kw automatik.Koje ulje sipate umjesto selenije i da li neko zna koliko ulja ide u automatski mjenjać,te da li ga treba mjenjati i koja vrsta unaprijed hvala.
  2. Danas sam išao na dijagnostiku koja govori oznaku p1720 tijelo selektora brzina(od NSC) ali govori da je povremena greška i to je to.Inaće auto je u mom posjedu tek 5 dana i sa svim ostalim sam prezadovoljan a predhodno sam imao punta ,pa stila i sad cromu naravno.Ajte ljudi ima li tko ko je upučen opčenito u automatike meni je ovo prvi.A sve greške koje sam imao na predhodnim automobilima sam otklonio uz pomoč ovog foruma.
  3. Pozdrav imam cromu 2006-o god 110kw automatik.imam problem sa šaltanjem a problem je sljedeci:U automatskom rezimu sve je ok ali kada u vožnji prebacim na ručno šaltanje ništa se ne dešava odnosno i dalje je u automatskom.Ali kada tek upalim auto i prebacim na ručno radi nekih minut ili dva i poslije prebaci na automatsko kao da ručno nisam ni upalio.et to je moj problem,je li ikome to poznato.
  4. ^^^ Ja sam samo rekao ono sto mi je savjetovao majstor koji radi te pumpe,ispao je posten jer me savjetovao sta da uradim,a ako ne bude promjene tj.ako se pumpa bude isto ponasala da mu onda dodjem,valjda sam imao srecu sto sam naletio na nekog postenog,a rijetki su tiisto je valjda samo pumpa zastopala a ne pokvarila se,i zato sam rekao da sam i ja prema tom postupku bio sumljicav ali nisam nista gubio jer sam vec bio odredio da je mjenjam ili repariram. A ko zna kakve su kvalitete goriva na balkanu cudo je jedno pa nam auto uopste kotrljaju,a pogotovu sto sam ja iz Bosne,ako gorivo nije isto moze biti samo gore nego vase.A saznao sam da je reparacija pumpi skuplja u hrvatskoj i sloveniji nego kod vas,jer sam i tu soluciju gledao,a u italiji nisam uspio saznati koliko kosta reparacija al sam saznao da se moze polovna kupiti do 100 eura,ali je to macak u vreci,jer nema garancija.
  5. ja Ja sam mjesao znaci kad opadne gorivo do sedam litara tada naspem ulje i vozim normalno po gradu uglavnom,do same potrosnje,onda odem na benzinsku i opet sam sipao rezervoar gorivom do vrha i litadvotaktola.kada padne nivo do rezerve opet naspem dva litra dvotaktola,nadam se da si me razumio.Majstor mi jue rekao da su oni cak palili auto na samo ulje sto ja nisam smio.A vjeruj mi da nemozes nista izgubit sa tim postupkom. Druze ja imam problem sa Punticem! Na prvo paljenje upali mi se signalna lampa za problem motora i auto ne prima gas.Odmah ga ugasim i odmah upalim i auto normalno pali i radi! Reci mi jel si ti resio isti problem ovom tehnikom sa DVOTAKTOLOM i koliko si puta koristio dvotaktol dok nije doslo do gasenja lampice! Unapred zahvalan Djordje lampica mi se ugasila nakon,treceg ljevanja dvotaktola,a godinu i pol sam vozio sa tim problemom,a pumpi se dalje nista nece desiti jer sta to ima opasno u tom ulju,a da ne sadrze nasa goriva,a sto se tice pokretanja pumpe to koriste cak u mercedesovim servisima na isti nacin. Kako god ja sam pokusao i isplatilo se,jer bi je svakako morao reparirati pa sam mislio da nemam sta izgubiti,a cak sam mislio da kad se to ulje ismere iz sistema da ce se to ponovo pojavit,medjutim nije hvala bogu.
  6. ja Ja sam mjesao znaci kad opadne gorivo do sedam litara tada naspem ulje i vozim normalno po gradu uglavnom,do same potrosnje,onda odem na benzinsku i opet sam sipao rezervoar gorivom do vrha i litadvotaktola.kada padne nivo do rezerve opet naspem dva litra dvotaktola,nadam se da si me razumio.Majstor mi jue rekao da su oni cak palili auto na samo ulje sto ja nisam smio.A vjeruj mi da nemozes nista izgubit sa tim postupkom.
  7. Ljudi ja sam rijesio taj problem tako sto sam sipao po dva litra dvotaktola kad god bi razina goriva pala na rezervu. Bio sam uporan nakon nekih dva meseca upornosti Check mi se ugasio. Vjerujte da je u vecini slucajeva zastopan ventil na dnu pumpe zbog kvaliteta goriva a to mi je otkrio covjek koji remontuje te pumpe,bjerujte da sam ja imao istih ti problema vise od godine dana niti jedan dan nije prosao a da mi se nije upalila lampica osim ljeti kad su ekstremne vrucine bile,hvala bogu meni se isplatilo pa et ko zeli nek pokusa.
  8. Stvar je u tome sto mi je dijagnostika kod dva razlicita majstora to i rekla.
  9. ok,to mi je rekao jedan majstor,a drugi mi je rekao da je upitanju maf senzor,pa da li mi moze neko reci kakvi su simptomi kada taj senzor ne radi.
  10. Pozdrav,pridruzio sam se ovome forumu zbog toga sto imam fiata 1.9 diesel i naravno kvara.Kada ga ujutro upalim pogase mi se sve lampice osim cheka te mi motor promjeni zvuk i postepeno nadolazi gas kada pritisnem papucicu.Cim ga ugasim te ga ponovo upalim vrati se u normalu.NAPOMINJEM da se to desava samo kada je motor skroz hladan,kad se ugrije to mi se vise ne desava do sutra ujutro.Molim vas pomozite jer niko od majstora mi ne zna reci tacno kakav je kvar.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...