Jump to content
FAS Goran

chiki

Members
  • Content Count

    394
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    chiki got a reaction from IlijaGM in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Boca je od 200 do 300 EUR. Plus mozda mozes naci polovnu od nekog havarisanog. Realno, da li zaista takva boca uopste treba da ima rok trajanja? Razumem za ventil .
  2. Haha
    chiki reacted to knezevic76 in Fiat 500L - iskustva vlasnika, kupovina, saveti   
    I dalje sam u neverici koliko ljudi zaziru od dizelaša zbog "potencijalnih" kvarova !!!!!
    Pogotovo kod 500l koji je skoro svaki kupljen u Srbiji i ima servisnu istoriju i pravu kilometražu.
    Da kupujem polovni 500l uzeo bih ili jači benzinac ili dizel.
    Zamajac može da ode na 200000km a može i nikad.
    Turbina isto a kvar je , pazite sad, pokrite oči, nije za one plašljive, celih 200€ i manje. Moja je bila 170€ , remontovana greškom, al ajd,za famozni renault. 220€ za passata b5.5 sa promenljivim geometrijom....

    I vrhunac, neko ko prelazi 10000km godišnje, strepi dal će nešto crći.
    Ako se svelo na vanredni trošak od 500€ za par godina exploatacije, onda stvarno ne znam šta više dodati.

    Isto tako može otići klima pa koštati više nego zamajac.
    Sa druge strane osećaj u vožnji nebo i zemlja kad se uporede 1.4 i bilo koji jači benzinac ili dizel.
    Manite se onih priča, samo kad ga zavrtim, on ide. Važi. Na ravnom i eventualno u zaletu kad se pretiče i kad se isključi klima, pod uslovom da je dvoje u kolima bez prtljaga.
    Po meni je taj motor 1.4 na granici podnošljivog za tu karoseriju i to je to.

    Da ima 1.1 motor, mislim da bi se lomilia koplja oko toga dal je dobra kupovina.
  3. Like
    chiki got a reaction from neshtry in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Da li neko ima iskustva sa punjenjem metana u kucnim uslovima preko kompresora povezanog za gasni prikljucak u kuci? Nacuo sam oko toga nesto ali nisam siguran da li to zaista neko radi i da li je legalno. Znam samo da su ti kompresori manje snage i samim tim punjenje traje duze i verovatno se manje napuni. Uz to valjda nemaju neki filter pa gas koji se sipa  nije toliko cist kao na pumpi itd
  4. Like
    chiki reacted to Ivan in Lancia Delta 1.4 Multiair Gold by Integralac   
    Iskreno me mrzi da vise ponavljam, pa se i ne dopisujem po temama  . Ima na par mesta, napamet se secam da postoji ovde:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/&do=findComment&comment=1526038
     
    Obavezno momentalno bar prekontrolisati filter MA jedinice. A ako auto ostaje u vlasnistvu, uz veliki servis pozeljno ga je i zameniti:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/82389-fiat-punto-evo-14-multiair-16v/&do=findComment&comment=1595664
     
  5. Like
    chiki got a reaction from PremieRacing in Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja   
    Gledao sam svojevremeno Deltu 1.8TB sa automatskim menjacem od 6 brzina i opcijama rucnog menjanja, papucicama iza volana itd. Na zalost ili na srecu nisam uspeo da je kupim. Na srecu jer posle naisao na Alfu 159 1.8TB a to mi je oduvek bila  velika zelja. Delta mi se i dalje mnogo svidja ali ono sto je vazno da spomenem je da sam tad istrazivao oko tog automatskom menjaca. Dosao sam do majstora u nekom Mokrom Lugu koji mi je objasnio da se taj menjac pravi u istoj fabrici gde i DSG i da se vozi jos u Peugeot/Citroen vozilima i jos negde tako da je poznat majstorima. Rekao je da preventivni servis, otvaranje, zamena potrosnih delova, ulja itd kosta oko 200 EUR i ako se radi na vreme, menjac moze da izgura 150.000 km. 
    Voleo bi da imam taj menjac u Alfi posto su u gradu bez premca.  Sve je vise automobila u Srbiji sa automatskim menjacima. Sustina je da se kupi auto do 150.000 km, da se uradi taj neki preventivni servis i nema zime. 
  6. Like
    chiki got a reaction from horvat in Fiat Bravo 1.4 T-Jet Dynamic - Genius   
    Danas palo pranje, stavljene tablice i evo para zapazanja ali pre svega usporedba sa Stilo 1.6 5V. 
    Performanse:
    Kad sam poceo da ga vozim, pojavio  se veliki znak pitanja   Potpuno je drugaciji osecaj u voznji. Vuce na pocetku bas dobro i jako brzo izmenjam brzine. Desilo mi se da po gradu bez problema vozim u 4toj samo 60 km/h. Na autputu vuce u 5oj samo tako. Na 4000 obrataja u 6toj pokazuje malo preko 160 km/h i razlika u kabini sto se tice buke je drasticno bolja nego u Stilu. Ustvari buka tad pocinje ali i gume cine svoje (17ice, niskoprofilne).
    Za 1500 km predjenih km  (Cirih - BG)  pokazuje 7.2.  Od Beca sam vozio malo brze, narocito u Madjarskoj i konacno u Srbiji (imao sam strane table pa da me  ne uslikaju ) i realna potrosnja je bila oko 7.7 benzina.  Cajger laze jedno 8-9km/h u odnosu na stila koji pokazuje samo 1 km/h vise. Da, menjac je GM-ov, ugradjuje se u 1.6 i 1.9 mjet 120KS.  Voznja deluje kao nesto izmedju dizela i benzinca. Vuce na nizim obrtajima ali isto tako mozes da se potera  na vise obrtaje kad imam onaj stari utisak voznje benzinca.
     
    Oprema:
    Na eperu kaze da je Dynamic ali mi je cudno to sto imam manuelnu klimu i nemam tempomat (bice ugradjen ) . Ima lumbalnu potporu u vozacevom sedistu, BlueMe, USB Media player, svetla iz branika se pale pri skretanju levo/desno.
    Na autu stoji amblem "Genius" . Nisam siguran ali mi se cini da je to nesto specificno za Svajcarsku ...
     
    Enterijer:
    Skroz je sporstski. Crveni konac provucen kroz oblogu volana, rucice menjaca i rucne. Sedista imaju crvene aplikacije i "sacast" sedalni deo. Tapacirung ima metalne lajsne i crvene aplikacije. Izgleda bas dobro. Cini mi se da su sedista bar na zadnjoj klupi duza nego u Stilu sto smanjuje prostor za noge nazad. Klinci su imali vise mesta u Stilu kad gurnem sediste do kraja .  Zbog zadnjih prozora i same linije iznutra se stize utisak da je auto kao strela
     
    U CH je servisni interval na 25-30.000. Planiram da smanjim interval. Na kucistu zubcastog majstori su upisali "X" tako da su verovatno uradili i zamenu kajsa na poslednjem servisu ali proverice majstor sve u ponedeljak. U servisnim uputstvima stoji da su ogovarajuce svecice iridijumske - NGK IKR9F8 (zamena je IKR9J8). Predlozena je zamena na svakom redovnom servisu (kod nas 20.000 , u CH 30.000).
     
    Ima par ostecenja na krilu, branicima... To cu na prolece sredjivati.
  7. Hvala
    chiki got a reaction from neshaoct in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Kryogas otvorio pumpu za metan u Indjiji, u ulici Save Kovačevića bb, blizu železničke stanice odnosno izlazaka iz Indjije. Radno vreme od 6-22 osim nedeljom.
     

  8. Hvala
    chiki got a reaction from neshaoct in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Rekoh ajde da istrazim do kraja pa da nema nedoumica. Nije reklama ali Bojan iz gore spomenute firme je bas poslovan i obavesten.
    Trosak atesta i sertifikata o bezbednosti vozila je sledeci:
    19800 din koji ukljucuju 1000 din za administraciju - uslugu pripreme papira
    Pri pregledu vozila mora se prici bocama pa se kod ovog auta doplacuje 3000 dinara kako bi se skinule oplate i napravio pregled boca.
    Ako uz automobile ne dolazi COC (Izjava o saobraznosti), placa se jos 2800 din AMS i 25 EUR u dinarima Fiatu za istu.
     
    U najgorem slucaju 28600 RSD.
    Sve traje oko 2 sata. Atest se radi cetvrtkom pa se mora najaviti.
     
    Pitanje vezano za odrzavanja fabricke instalacije. Koliko su dostupni rezervni delovi: dizne, isparivac, senzori, elektro ventil, eventualno upravljacka jedinica ? Jel se to kupuje iskljucivo preko Fiat-a ili ima i drugih opcija?
  9. Hvala
    chiki got a reaction from neshaoct in Metan (CNG, KPG, CH4)   
    Evo par informacija od AMSS. Razlika izmedju uvoza automobila na benzin/dizel i metan se ogleda u sledecem:
    1)  Potrebno je  traziti potvrdu od zvanicnog uvoznika da  je u odgovarajuci  model automobila  ugradjen   metan - u ovom slucaju FCA Srbija KG.
    2) Kod  Pane AG, Surcin  se moze uraditi provera odnosno atest automobila na metan pri uvozu. Cena je 10000 RSD. Ovaj atest vazi 4 godine.
     
    Ostalo ostaje isto.
  10. Hvala
    chiki got a reaction from neshaoct in Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja   
    Gledao sam svojevremeno Deltu 1.8TB sa automatskim menjacem od 6 brzina i opcijama rucnog menjanja, papucicama iza volana itd. Na zalost ili na srecu nisam uspeo da je kupim. Na srecu jer posle naisao na Alfu 159 1.8TB a to mi je oduvek bila  velika zelja. Delta mi se i dalje mnogo svidja ali ono sto je vazno da spomenem je da sam tad istrazivao oko tog automatskom menjaca. Dosao sam do majstora u nekom Mokrom Lugu koji mi je objasnio da se taj menjac pravi u istoj fabrici gde i DSG i da se vozi jos u Peugeot/Citroen vozilima i jos negde tako da je poznat majstorima. Rekao je da preventivni servis, otvaranje, zamena potrosnih delova, ulja itd kosta oko 200 EUR i ako se radi na vreme, menjac moze da izgura 150.000 km. 
    Voleo bi da imam taj menjac u Alfi posto su u gradu bez premca.  Sve je vise automobila u Srbiji sa automatskim menjacima. Sustina je da se kupi auto do 150.000 km, da se uradi taj neki preventivni servis i nema zime. 
  11. Like
    chiki got a reaction from Milutinac in Nuova Bravo - zadnji znak   
    Hvala, probacu sa trakom.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...