Jump to content
FAS Goran

Furunash

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Furunash

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad, Srbija

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.2 16V
  1. Odlično, boja mu lepo stoji. Bićeš zadovoljan veruj mi...ja znam da ja jesam sa istim autom. Do duše kod mene nije taj SX model. Da ga voziš u zdravlju.
  2. Proverio sam. Metlice su firme "Mitutoyo". Toliko mi je prodavac nahvalio...kao dobre japanske metlice, dobro brišu, ja kao kontam japanci prave dobre stvari, kad ono buljavson. Bež dalje od ovih metlica
  3. Ako želiš baš da uzmeš ovakve aerodinamičke metlice kao što je @Delic9 stavio, nemoj samo uzimati one neke japanske (kanayava, kanayoko...) ne znam ni ja sada tačno. Ja sam stavio te...ono je blagi užas. Čim je niža temperatura, škripe brisači po staklu, ne brišu kako treba...blagi užas. Stavio sam ih pred prošlu zimu i čim prođu vreline a pred lošije vreme staljvam neke kvalitetnije. Bolje rukama da brišem staklo neko onim... E sada, meni su preporučili Lukasove metlice. Imao sam prilike da vidim kako te metlice brišu po jakoj kiši...znači bešumno, precizno... Samo ne znam gde da ih nabavim u NS
  4. Jel ima neko informaciju koliko košta ugradnja plina u ovo vozilo...i jel može kod njega da stane ona boca u rezervni točak?
  5. Čestitam na kupovini. Video sam auto uživo (do duše ne tvoj) i spolja deluje zaista dobro. I to što ljudi pričaju kako su zamišljali auto, i ja sam zamisljao da je mnogo veći auto uživo, al kad sam ga video. Na kraju ispade da mi se više dopao što je manji nego što sam zamišljao Nego, zanima me kakva je preglednost pozadi kod 500L. Često obraćam pažnju na taj elemenat kod novijih vozila i primetio sam da svi nešto naprave malo zadnje staklo pa mi se prosto stalno vrzma pitanje: Kako čovek da vidi ovde da ide u rikverc, da se parkira i sl sa tako malim zadnjim staklom? Čini mi se da je preglednost užasna kod takvih vozila...ili možda ipak nije?
  6. hmmm...pa onda nikako drugacije nego da kupim tu foliju. Neka je i 500 din, ako je to investicija na 2,3,4 godine, nije skupo...kad vec ne moze trajno da se resi. Jedino sada ostaje da smislim sta da radim sa ovim ćoškom na zadnjim vratima (ovo što je ispucala farba i podklobucila se). Pre nego što zalepim foliju valjalo bi to nekako očistiti...samo da ne napravim da bude gore nego što jeste
  7. Pozdrav. S obzirom da moja Brava gazi polako 12 godinu, na crnom na vratima, kako prednjim tako i zadnjim su se pojavili znakovi starosti. U glavnom je ta crna boja izbledela i pojavile su se belicaste tackice koje su vidljive tek kad se priblizis. Predpostavljam da je se u stvari pojavio materijal ispod same boje ali nisam siguran. Na zadnjim vratima je malo gora situacija, ali nije ništa što se ne može rešiti. Razmisljao sam prvo da ofarbam ali sam skontao da će moja nestručnost u farbanju dovesti da samo izgleda ružnije...ipak to mora da bude glatka i lepa površina a sprejom se baš to ne može postići, osim ako nisi lakirer. Na kraju dodjem do zaključka da bi probelm mogao resiti nabavkom flolije. Video sam na ovom forumu da su ljudi čak ove problematične delove prelepljivali karbonskom folijom. Iskreno, meni je dovoljna i obicna crna, s obzirom da mi je auto zelen. Obratio sam se obratio jednoj firmi u mom komšiluku, koja radi brendiranje vozila, dakle folije za vozila, stakla i tako dalje. Oni su mi rekli da na ove delove ne može da ide folija jer će se odlepiti. Dakle moje pitanje jeste kako da rešim ovaj problem, jer su mi užasno ružni ovi izbledelo crni delovi? Da li da ipak nabavim negde neku specijalnu foliju, i da li uopšte može folija ili treba da tražim nešto drugo?
  8. Ja iskreno ne znam zašto ljudi toliko gotive šiber, no to je stvar ukusa. Vidim da i ovaj Bravić, iako izgleda vrhunski sa tim felnama i u toj boji ima šiber ali ja iskreno savetujem svima da izbegavaju kupovinu auta sa šiberom i da nikako ne priskaču njegovoj ugradnji ako nemaju i ne moraju. Prvo, klima je majka i ona je dovoljna da se u letnjim uslovima čovek razladi, bolje nego šiber. Drugo, ako šiber ugradjujete kako bi ste dobili neku vrstu panoramskog krova ili sta znam, onda bolje kupite auto sa panoramskim krovom (iako je ovo skupa opcija) I treće i najvažnije, šiber nakon godina vožnje, otvaranja, zatvaranja i drndanja, može da donese samo probleme. Ja sam ga imao dok sam vozio Dzetu....rava noćna mora! Problemi: - na utoputu je staklo šibera od pritiska puklo i da nije bilo zavesica ispod stakla, sručilo bi se sve na glavu; - konstantni problemi sa propuštanjem vode; Voda je jako ne zgodna jer uvek nadjje put. S obzirom da je krov stalno izložen suncu, guma i lepak i sve što zapravo drži šiber na mestu se vremenom rasuši, i kad krene voda curenje je neminovno. Ja sam jedno veče krenuo u grad i kad krenuo pljusak i sve se završilo tako što što su meni pantalone bile totano mokre. Ono je bilo nehumano kako je počelo da curi i kaplje. Rešenje sam tu našao u totalnom silikonisanju i zatvaranju šibera, na posletku, isto kao i da ga nemam. Ja se zaista nadam da ovaj Bravić neće imati problema sa šiberom ali moj iskren savet je da, ako možete da izbegnete isti, to uradite
  9. Što se tiče kupovine Xenona u Novom Sadu, imate u temerinskoj ulici jednu radnju koja prodaje sve za kola. Ne znam kako se radnja tačno zove, ali nalazi se kada se krene temerinskom ka centru, kad se prodje nadvožnjak, pre prvog semafora sa leve strane. Imaju tu dve radnje jedna do druge. Ta radnja je ona desnije...povoljni su sa cenama i imaju sve i svasta. Xenoni ne znam koliko tacno kostaju, mislim oko 6000 din s tim da oni imaju varijantu da sta god da kod njih kupite ugradnja je ili besplatna ili tipa 1000, 1500 din. Zavisi sta se radi. Vredi pogledati
  10. Pozdrav Čitam sada postove na ovoj temi i hteo sam da dam svoj savet i komentar na Fiat Brava svakom ko planira da kupi isti i u njemu uživa. Ja sam nedavno kupio ovaj autić (Brava 1.2 16v benzin) i po kupovini ugradio gas. Za ovih oko 6 meseci koliko ga vozim nemam puno zamerki za auto. Nakon ugradnje gasa je stalno gorela lambda sonda i bilo je potrebno jedno 2,3 kalibracije gasnog uredjaja da sve dodje na svoje mesto. Što se tiče kvarova, svako ko kupuje ovaj auto, mora da bude svestan da ovaj auto ne voli loše puteve. Isto važi i za Mareu. Najčešće tu stradaju silenblokovi, viljuške na točkovima, ramena...Zapravo ceo prednji trap je dosta osetljiv na udarne rupe. Dobra stvar je da još delovi nisu preterano skupi, ali sve zavisi koji je kvar. Viljuške koštaju nešto oko 2000, 3000 komad, tako isto nešto i ramena. Mislim da je mene zamena jednog ramena izašlo negde oko 4500 din. Da li je skupo ne znam jer ne znam kako se cena krece kod drugih vozila, ali ja sam morao da zamenim pa... Zamena silenblokova će vas sigurno izaći skuplje. Sam stabilizator tj silenblok nije skup, ali mi je majstor rekao da zbog zavučenog položaja istih, zamena sva 4 silenbloka kosta oko 7000, 8000 hiljada. Limarija takodje nije na zavidnom nivou kvaliteta. Primetićete da se hauba ugiba i često na prednjem delu haube ostaju udubljenja zbog zatvaranja haube pritiskom ruke. Tako da, kad gledate auto, obratite pažnju na to kako su zatvarali haubu. No, auto je dosta udoban, motor (barem ovaj moj 1.2 16v) je dosta živahan i vuče. Čak i na plinu radi sasvim solidno. Mnogi će reći da ovaj auto sa ovim motorom prosto neće ići, da je taj motor slab ali ja vam kažem da auto ide, vuče bez ikakvih problema. Što se tiče potrošnje, ona je tu oko 10l gasa odnosno oko 8l benzina (govorim o gradskoj vožnji). Sve u svemu auto ja zaista solidan i ako ste pažljiv vozač, neterate ga preko neke kaldrme svaki dan i ne takmičite se da pogodite svaku rupu na putu, onda je ovaj auto za te pare za koji se može dobiti odličan izbor. Nadam se da sam nekome bio od koristi
  11. Axa. Znači ako sam dobro razumeo, siromašna smeša može da šteti motoru. Tu informaciju nisam imao. Ja sam u međuvremenu otišao kod majtora za gas (koga su mi preporučili, kod njega sam i ugradio gas) i on je prikačio auto na komp, uradio rekalibraciju, i kaže sve je u redu. Lično sam gledao u komp dok je radio i mada se ne razumem preterano, komp nije pokazivao nikakvu grešku (to mi je pokazao i rekao da nema grešaka). Ono što je bitno jeste da mi auto ne pravi nikakve probleme, nema nikakvog štucanja i zaezezavanja...sve radi normalno. I ide ko lud. Pokušaću kod redovnog majstora da odem, neka ga on pregleda. Možda je i lambda sonda vrisnula, možda i ne...ne znam
  12. Od kako sam nedavno kupio ovaj autić, moram da priznam da sam prezadovoljan. Auto ide savršeno čak i sa 5 ljudi u autu i upaljenom klimom, sa vožnjom na gas uspeo sam da ga naguram i na 140 km/h. pri čemu nisam terao preko 4000 rpm. Po kupovini sam ugradio plin. Ne treba da spominjem da mi u gradu trosi 9 l plina a u kombinovanoj voznji 7,5 - 7,8 l/100km. Jel može bolje za ovaj auto? Međutim, od kada sam ugradio plin non stop mi gori indikator lambda sonde na kontrolnoj tabli. Majstor za gas me uporno ubeđuje da je to samo informacija i da to nema nikakve veze. Međutim, čini mi se da mi sisa benzin samo tako na ono malo km što pređem nakon startovanja auta pa do prelaska na gas. Do sada ga nisam prebacivao i vozio samo na benzin jer se ne usuđujem da prebacim pa da mi posisa 20 l benzina...na ovu skupoću. Znam šta je uloga lambda sonde ali da li ta informacija koju ona daje utiče na potrošnju benzina? Čuo sam da postoji neka vrsta varalice za lambda sondu ali mi je majstor za gas rekao da on to nema te ne može da mi ugradi. Kako mogu da rešim ovaj problem?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...