Jump to content
FAS Goran

becke021

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About becke021

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Novi Fiat Bravo 1.6 MJT 120hp

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koliko često vam se pali regeneracija DPF-a? Meni se u proteklih 20 dana tri puta uključivala i svaki put sam je ostavio da do kraja odradi. Napominjem da je 100% bila gradska vožnja, kreni-stani.
  2. Ja bih to još davnih dana uradio, ali negde sam davno pročitao da ako se to uradi da realno izgubiš nekih 15-20KS i da je motor dosta bučniji, pa sam u startu odustao. E sad, ako neko može da me razuveri da to nije istina, ozbiljno ću razmisliti o tome...
  3. Jel možeš još malo da pojasniš? Da je to povezano sa zapušenošću DPF-a ili ne, pošto je definitivno manje primetno kada je DPF čist, tj. maltene da se ne dešava?
  4. S obzirom da sad već više od godinu dana vozim taj auto, mogu da garantujem da potrošnja ne ide preko 7,3 uz najgore maltretiranje, uključenu klimu i konstantnu gradsku kreni-stani vožnju. Realna potrošnja po gradu mu je od 6,9-7,2. Po gradu može prosek da bude i 6,5, ali u "baba mod" režimu vožnje, što svakako ne preporučujem zbog DPF-a. Na otvorenom potrošnja bez klime je od 4,9-5,2, dok sa uključenom klimom ide do 5,6.
  5. E ovo mi vec puno pomaze u razumevanju njegove uloge. Hvala!
  6. Razmisljam da li moze kvalitet goriva da utice nekako na taj seznor... Prelistao sam ePer i ne mogu uopste da nadjem gde stoji taj senzor, pa ako nista drugo, kad ga nadjem, sto Mirko kaze da pregledam kontakte za pocetak.
  7. Koliko sam i ja gledao po netu, video sam da se nalazi u rezervoaru, ali me je momak koji radi na prodaji delova zbunio, jer mi je rekao da proverim da li se taj senzor nalazi odmah blizu filtera za gorivo (bio je prilicno siguran da se tamo nalazi). E sad, mozda sam ja glup, pa ni ne znam da mi je filter za gorivo isto u rezervoaru? Hvala za ePer, vec sam davno hteo da ga skinem da imam na kompu, ali me je uvek mrzelo, a ovo je sad prava prilika da to uradim! Od ovih linkova, samo na poljskom radi, pa ne mogu bas da se snadjem.
  8. Drugari, vec dva puta u poslednjih mesec dana mi se pali lampica za check engine. Kada ga zakacim na Multiecuscan, prijavi mi gresku P0180 Fuel temperature sensor. Regularno je obrisem i posle je sve ok. Jel neko zna tacnu sifru tog senzora, posto bih hteo da ga porucim od preko (Bogunovic mi trazi oko 7300 dinara)? Na sta tacno on utice, osim sto javlja da je temperatura goriva visoka, posto ja nisam primetio nikakvu razliku u voznji ili da se auto drugacije ponasa dok mi je sijala lampica?
  9. Ja kad sam to prvi put skontao, mislim da mi je ovaj što je bio iza mene j*bao sve po spisku, pošto nisam znao da će sam prestati, pa sam onda jedno dva, tri puta palio levi pa desni, kako bi ga isključio! :lol:
  10. Uspeo sam nekako da rešim, bez bilo kakvog resetovanja ili nečeg sličnog. Napravio sam se pametan i umesto CD01 nazvao sam ga CD1 i gle čuda, radi!
  11. Ne čuje se, radi normalno. Naravno, kad je hladan, za nijansu je bučniji, ali ne da lupa kao što kažeš. Ako nešto saznaš, napiši ovde pa da i mi ostali imamo informaciju!
  12. Nije mi se palila... Sad me malo buni to što si napisao za zvuk kad se vraća u ler, pošto mi se to ne čuje. Meni se to desi isključivo prilikom davanja gasa i koliko sam uspeo da primetim (mada možda i grešim) uglavnom kada sporije ubrzavam. Kad ga stisnem, nema on vremena da razmišlja hoće li štucnuti ili ne!
  13. Poručio ga preko Ebay-a. Izašao me je oko 70e. Moram probati, samo da navatam drugara.
  14. Prodajem ovo: Karakteristike: http://www.pioneer.e...2010/index.html Izvadio iz Brave kad sam je prodao, a neću da bušim policu u Bravo-u. Na jednom je otišao samo visokotonac, sve ostalo je ispravno. Nemam predstavu koliko da tražim, pa zato neka zainteresovani bace ponudu na PM. Koliko sam gledao po netu, ovo im je najsličniji model koji ima u prodaji, mada je i on slabiji za 10 RMS-a... http://www.tehnomani...-ts-a2013i.html
  15. Znao sam da ću morati... Aj kad si baš navalio... Kupio sam ovo: Pošto mi radio ne čita mp3, ovo čudo mi rešava sve probleme, imam na njemu AUX (ako hoću telefon da priključim da slušam mjuzu sa njega) i imam dva ulaza za SD karticu i za USB flash. Fora je što on radi kao virtuelni CD šaržer i što je još bolje od svega, kontrolišem ga preko radija i preko kontrola na volanu, što mi je 3 puta bolje nego da se zezam sa CD-ovima. Ovako ubacim USB od 32GB i svira za sve pare! E sad, pošto radio podržava cd šaržere sa max 10 diskova, ti možeš na USB-u da napraviš max 10 foldera (nisi ograničen sa brojem pesama u njima) i to određenog naziva (CD01, CD02... CD10) da bi plejer to skontao kao disk i da bi to sve radilo kako treba. Tako sam bio i uradio i to je sve radilo bez problema, dok se nisam napravio pametan i video u opcijama na radiju da postoji opcija CD naming. Preimenovao sam na plejeru naziv prvog foldera i sad ne j*ebe da radi, već se zaglupi i neće da učita ništa. Ne pomaže ni ako kući formatiram USB, pošto opet moram da dam naziv folderima CD01... CD10 i pošto je radio zapamtio da je ime CD01, npr radio hits on neće da ga skonta. Zato moram da obrišem memoriju radija, kako bi mi sve opet radilo kako treba... Nadam se da si skontao o čemu pričam i da ti je sad jasnije zašto me je mrzelo ovo da pišem... Pomagajte dok ga ne priključim na 220V!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...