Jump to content
FAS Goran

minimoris

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About minimoris

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/26/1973

Contact Methods

  • MSN
    nikola.mugosa@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    minimoris 1100,grande punto 1.3 mjet
  1. evo i mojih iskustava sa gp,moj je 1.3 mjet sa 90 ks i ima esp i hill holder,automatsku klimu i tempomat hteo sam auto sa manjom kubikazom,da lopovima u drzavi platim sto manje registracija je 13 000,najjeftinije sto sam nasao, ja ga bas ne bi svrstao u manje automobile,jer ipak ima 4m i po nekim pricama sa nekim majstorima,auto je veoma cvrst i sto je jako bitno veoma bezbedan jer vozim dete u njemu ima 6 vazdusnih jastuka sa tom kubikazom i velicinom ima dosta snage,ne mogu ocekivati da ide kao ferari i trosi kao motokultivator, sto se tice prostora po mom misljenju za troclanu porodicu je sasvim ok,cak moze i za cetvoroclanu ali ipak onda hvali malo mesta ako se ide na neki put, sto se tice potrosnje u beogradu nema sanse da mi trosi ispod 6,7l,sada optimalno oko 7,a u guzvi ide i malo vise do 7,5l,na otvorenom trosi sasvim zadovoljavajuce oko 5l pri 140km/h i sa tempomatom i manuelno servis za ovaj model je oko 8000 din,oko 7000 din su ulje i filteri i 1000 din ruke majstora,mada moze da se uradi i samostalno, svidja mi se sto su tockovi 15-ce,jer gume i nisu tako skupe,kao recimo koliko bi kostale 16-ce sto se tice plivajuceg zamajca,a to ljude najvise plasi,malo iskusniji majstori znaju da procene po ponasanju kola da li je na izdisaju ili nije,ali mislim da ako je auto normalno vozen da taj plivajuci zamajac moze dugo da traje, e sada sto se tice izbora motora,mislim da i 75 ks i 90 ks su sasvim ok,i od onoga ko ocekuje da vozi auto,i da opusteno uziva u voznji sa malom potrosnjom moze da uzmen bilo koji nece pogresiti,ko hoce jurnjavu po gradu od semafora do semafora ovi motori po meni nisu za to. po nekom mom skromnom misljenju ovaj auto je kada se sve uzme u obzir za nase uslove zivota veoma dobar izbor,jer pruza,sigurnost,malu potrosnju,prostranost,jeftino odrzavanje,za ulozen novac
  2. sada sa novim izvestajem o gp 90 ks 1.3 mjet,pun auto stvari nas dvoje i beba,proveravao sam tempomat,i sve je po boardu,nisam merio cep-cep,prosecno 5,0l/100km,brzina na auto-putu 140 km/h,i malo niza u mkd oko 130 km/h,mislim da tempomat trosi vise pri brzinama izmedju 90 i 110 u 6-toj,ali na 140 i 2500 i nesto sitno obrtaja nema neke razlike mozda 0,1 l na 100 km i bolovi u nozi...sipano goriva za oko 4500 din na molu,u mkd 40 l na odlasku i pri povratku za 15 e u solunu i naravno 40 l u mkd,ostalo mi je jos 1/4 rezervoara i preslo se po boardu 1960 km,po nekoj mojoj racunici,prosecno je potrosio izmedju 5,2 i 5,3 l na 100 km
  3. koliko ja znam hiilholder je sastavni deo esp-a kod fiata,tako barem pise u uputstvu,znaci da ti nesto brljavi elektronika kod esp-a,verovatno,meni je sve radilo kako treba i po hladnom na -20 i po vrucini na +35....
  4. evo malo i mojih iskustava...imam GP 1.3 mjet 90ks 2008.god...sa emotion opremom ima i hillholder cak....kupljen u Tehnodromu u Bulevaru kralja Aleksandra..za sada sam zamenio samo jednu sijalicu za levu poziciju....a vozim ga evo 6 meseci.... -kada sam isao da kupujem bio je jedan isti takav na vidikovcu,jedino mi se nije svidelo sto mu se gepek malo teze zatvarao i nije imao onu nalepnicu guigaro na zadnjim vratima,a i auto nije hteo da vuce uzbrdo,a i prodavac je delovao mnogo nadmeno, - gledao sam jedan 2006. u kaludjerici koji je bio sasvim ok,pri nasim "forenzickim" pregledima kola bez prodavca utvrdili smo da je auto verovatno vozila zena,i nekim naknadnim ispitivanjima u perionici gde je auto pran saznao sam da je smrdelo u kolima zestoko,e sada kada sam pricao sa prodavcem on mi rece da je neka zena vozila auto i u njemu kucice,znaci relativno posten prodavac i covek nije hteo da spusti cenu,pa je posle cekao par meseci i prodao ga jos jeftinije, -u prvom tragu je bio jedan,ali mu je menjac nekako cudno odzvanjao pri saltanju sa ugasenim motorom,koliko sam video ima neka polugica sa nekim gumicama na menjacu koja je veza sa motorom i sahkeblom,koja je propala,ali nisam hteo da se zezam i dovodim majstora da pregledava auto. ...e sada kako sam se ja vodio pri kupovini,s obzirom da nemam nikog u inostranstvu,a da ja idem mnogo je skup put,a i tamo vise nema postenih,da dam tolike pare i da me zezne neki turcin,neka hvala kada sam dosao da gledam auto na pomenutom placu,iako je receno da je auto perfektan,bas nije bilo tako,soferka je bila napukla prednji branik je bio naprsnut malo jer se vidi da je auto negde bio prislonjen i na desnoj sajtni je bilo malo udubljenje kao da je naseo na nesto...i po krovu i haubi je imao na nekoliko mesto sitna udubljenja verovatno od grada,prodavci su ok,relativno opusteni,auto bas nije delovao kao iz fabrike,tj nije glancan i hemijski opran, provozali smo auto....lepo je palio,menjac fijatovski precizan,i sto me je najvise privuklo auto je nas trojicu od po 80 kg zalepio za sediste kada smo presli 2000 obrtaja uz razgovor sa gazdom i malo cenkanja oborio je cenu 5% sto smatram da je ok....ima i on zarade od par stotina evra....a ja sam dobio dzaba registraciju i mali servis,uz gazdino obecanje da cemo srediti soferku na nacin kako se to u Srbiji radi,sto je i uradjeno i dobio sam novu pilkington soferku.....branik cu srediti za neke sitne pare max 30 e,jer mi drugar radi branike,a kada sam otisao kod majstora,da radim mali servis majstor je bio zadovoljan ukupnim stanjem kola,sto mi je dovoljno. na kraju...za sada sam zadovoljan kolima,videcemo kako ce se ponasati dalje u koriscenju pozdrav svima....
  5. ja sam sada mnogo zadovoljniji sa potrosnjom,sada je ono pravo za GP 1.3 mjet 90 KS oko 6,1-6,2 l/100 km,po boardu-u naravno, strogo gradske voznje po bulevaru,ne bas u spicu,ali blizu...
  6. pa ja sam ga kupio krajem januara malo pre tog velikog minusa,jesam prelazio sve kratke relacije do 10 km,i motor se maltene ni ne ugreje,auto se vozio skoro svaki dan,sada koliko vidim spusta potrosnju svaki dan na relaciji do posla znaci oko 8 km za po 0,1 do 0,2 l,i kao sto napisah bila je 10,4,sada je pala na 9,6,pa cekam dalje,praticemo pojavu,i na onom minusu se auto ni ne ugreje tj temperatura je malo iznad donje pocetne crte,sada je vec druga prica,zagreje se posle 2-3 km i drzi temperaturu,ovaj uzorak merenja je na otprilike 400-500 km...iskljucivo gradske voznje.....ne bas po spicu ali sa dosta semafora...
  7. jel ti taj GP sa 6 brzina trosi po onom minusu toliko ili kada je neka normala sa temperaturom,posto meni kako je pocela da raste temperatura,poceo je i da smanjuje potrosnju,pa je sa 10,4 na onom minusa,pocela da spada i sada je na 9,6 i dalje pada,u pitanju je strogo gradska voznja.
  8. i ja imam istu situaciju kao "kolega",znaci GP 1.3 mjet 90 ks,6 brzina, sa mol gorivom prosek za zadnjih 300 km je 10,4,mozda dodje do 10,2 i ni makac nize, napolju od -10 do -15,grejanje 10-15 min,dok se ocisti sneg i to je to, i naravno iskljucivo gradska voznja,bulevar i centar.... ne znam sa kojim gorivom i u kom gradu se po specifikaciji trosi oko 6 l u gradskoj voznji...
  9. ja sam sipao na luk oil pumpi kod kovaca,tuga i ocaj,prvo sam imao problem sto u jednom trenutku auto nije hteo da primi gas,palio je mnogo duze,sada sipam iskljucivo na mol-u,na -15 pali bez problema i lepo ide,jeste da je gorivo malo skuplje oko 138 din/l,koliko sam nacuo po atestu mola gorivo izdrzava do -22,ali ako pogledam da mogu da placam neki slep 50 e i jos drndanje i cimanje po hladnoci,neka hvala....jeftinije mi je ovih 138 din
  10. ma to za minija jeste,malo je drugaciji sistem od novijih automobila i hladnjak je sa strane,a ja sam morao da dolivam vodu,jer je hladnjak imao malu rupu gde je cureo,to sam naveo kao primer zbog hladjenja motora kada je rasterecen motor,jer ja na gp 1.3 mjet imam isto problem da mu mnogo treba da se ugreje,ako idem blagom nizbrdicom u 4 ili 5. brzini...
  11. ajde da i ja kazem moje iskustvo...u pitanju je 1.3 mjet GP,napolju -10 i vise ,auto radi u leru nekih 10-15 min,dok ne ocistim sneg sa njega,kretanje naravno sa laganim gasom,do posla 7,5 k i sto je jako bitno blaga nizbrdica,znaci u 4. ili 5. brzini sam veoma brzo i bez nekih vecih obrtaja,temperatura retko kada predje i 1/4 skale..cak sta i vise puta se i ne podigne sa donje crte...u povratku,opet blaga uzbrdica,posle 3-4 km se podigne na sredinu skale tj radnu,ali opet zavisi,ako me uhvati zeleni talas,dodje malo preko 1/4 skale,ali kada jedno dodje na radnu tesko spada ispod toga.... Sada moje iskustvo sa benzincima, posto koliko sam video u postovima, ljudi ne kazu da li voze benzin ili dizel, pa dolazi do nesporazuma, kada sam vozio minija stari tip naravno,dosao sam skoro do Podgorice sa busnim hladnjakom,od bg-a do pg auto kako se penjem na neku planinu lagano se zagreva zbog opterecenja a kako se spustam tako se hladio tj pri penjanju bio je optrecen u 4. brzini,a pri spustanju rasterecen u 4. hladan vazduh je ohladio motor samo tako.kada vozite pri brzini od 60 ili 80 km/h motor je najrastereceniji,e sada jel neko probao da vozi auto bez soferke,ja sam vozio na +28 i smrzo sam se....i to pri brzini oko 40 km/h,kada vozite na -10 hladnoca na hladnjaku i motoru pri brzini oko 40-50 km/h je sigurno -20,znate kako je hladno na vetru ....kada stavite zastitu na masci kola sprecavate samo taj hladan vazduh da hladi motor pri rasterecenom motoru,a za kratke relacije po mom misljenju to nesto znaci....smanjuje malo potrosnju i pospesuje brze dostizanje radne temperature u motoru.....
  12. cao narode ja sam Nikola iz Beograda 38 god,od skoro vlasnik Grande Punta 1.3 mjet 2008.god,inace vozim i Mini Morisa

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...