Bas banalna stvar, ali da ostavim par recenica kada sam vec fotkao. Mozda nekome zatreba, pa da ne mozga bespotrebno ili ne osteti nesto od plastika enterijera. Nuova Bravo (za razliku od Stila) ima usporivac vrata kasete. Mehanizam je nazubljen sa unutrasnje strane i nalazi se uz desnu ivicu vrata kasete:
Sa leve strane se nalazi platneni granicnik, koji ne dozvoljava otvaranje mehanizma do kraja, tj. obezbedjuje da vrata "ne vise" na plasticnom zupcaniku. Deluje mi da bi na nenamerno vece opterecenje ili naslanjanje zupcanik mogao da se polomi i tako vrata ostanu bez mehanizma usporavanja. Cesto sam na Bravcima vidjao da taj levi platneni granicnik ili ne postoji ili je izvucen (ko sto je kod mene bio slucaj):
Krstakom prvo odsrafiti gornji nosac platenog granicnika, osloboditi plasticni jezik i on leti napolje:
U samim vratima kasete ostaje podnozje granicnika. Nista ne cupati, potrebno je samo zavuci veci, ravan srafciger u otvor za platno, rotirati ga za 90 stepeni, suprotno kazaljci na satu i izvaditi:
Sada je potrebno zavuci platno granicnika u plasticnu kopcu. Opet nista ne cupati, dovoljno je osloboditi plasticnu zabicu sa lica kopce (oznacenu malom strelicom) i malo jace povuci i skliznuti osnovu (u smeru vece strelice). Iza toga, dobijamo ovako nesto:
Provuci platno granicnika kroz predvidjeni otvor, koje zatim treba da legne na perforirani plasticni deo i skliznuti i blokirati kopcu nazad:
Iza toga ide vracanje na auto, obrnutim redosledom. Ubaciti osnovu kopce u vrata kasete, zarotirati za 90 stepeni u smeru kazaljke:
Iza toga malo podici vrata, ukopcati plasticni jezicak i usrafiti gornji deo granicnika. Podesena vrata kasete bi trebalo da ne "vise" u krajnjem polozaju mehanizma za usporavanje:
"Operacija" se moze izvrsiti i na autu, bez odsrafljavanja gornjeg nosaca. Hvatao me je mrak i radio sam pazljivo da nesto ne ostetim, pa mi je bilo lakse da sve izvadim napolje, sredim i samo montiram. A znacice i ako neko uopste nema granicnik, pa ga pakuje od starta.