Jump to content
FAS Goran

banchi

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About banchi

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    ns
  1. Jos jedan savet pre provere svega ostaloga. Kod mene provereno vise puta...servo ispada kada mi padne pritisak na prednjim gumama. Mnogi ce reci WTF! ali tako je. Vozim zimske koje bolje prijanjaju cele sezone i nisu neke kvalitetne, verovatno su porozne kada svakih mesec-dva moram dopumpavati. Padne pritisak ispod 1.4 i servo ispada kod parkiranja i okretanja tockova u mestu. Posle dopumpavanja nema problema.
  2. Posto sam juce imao iste simptome...zaustavio u gradskoj voznji, temperatura motora normalna, iznenada motor na leru radio na 2 cilindra, jako tresenje, bez snage kada sam ponovo krenuo...nakon pola km u drugoj ili trecoj odjednom dobio snagu i normalno radio i vozio. Da li ovi simptopmi iskljucuju ECU kao problem? (punto mk2 1.2 8v 2004.god) Danas sam hteo da proverim ovaj problem...krenuo sam od provere ucvrscenosti svecica, kablova...i na moju veliku radost opalila me struja sa cetvrtog kabla na bobini Iako je ovde tema ECU, dajte preporuku za kablove posto ima svasta na trzistu. Hvala.
  3. Posto sam juce imao iste simptome...zaustavio u gradskoj voznji, temperatura motora normalna, iznenada motor na leru radio na 2 cilindra, jako tresenje, bez snage kada sam ponovo krenuo...nakon pola km u drugoj ili trecoj odjednom dobio snagu i normalno radio i vozio. Da li ovi simptopmi iskljucuju ECU kao problem? (punto mk2 1.2 8v 2004.god)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...