Jump to content
FAS Goran

slabMajstor

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About slabMajstor

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. da rade samo dizel multijet 1.3 , i 1,6, zatim benzince 0,9 ( 105 konja) i 1,4, za USA trziste 1,4 multi-air sa 165 konja. CNG je 0,9 motor. Plin ne planiraju, kazu zabari prevazidjeno gorivo
  2. posto ne idem puno van Srbije, onda ne bi ni radio atest ako nas policija ne zeza, jedino ne znam kako da prodjem tehnicki, da li moram da skidam boce ili moze kao sa plinom (poznata prica, da ne pisem ono sto se vec zna). Jedino gde idem van Srbije je Bugarska, jedanput ili dva puta godisnje, ali mislim da bi i kod nih mogao da prodjem bez atesta, jer su veci carevi od nase policije.
  3. A kada bi uzeo "NA IME", tj stranca ocarinjenog i placene sve dazbine, sa ugradjenim metanom, sta bi me dalje cekalo od papirologije i drzavne glob-ologije/EVRO-logije?
  4. ja sam sa Fiat Tipom juce isao do Beograda i nazad (iz Kragujevca), i sipao sam za 2500 din plina. Naravno, ostalo mi je mozda 500-600-700din od tih 2500, ali ako po vasoj matematici ja mogu sa malo preko 1000 din metana da predjem istu tu relaciju, onda je to preterano dobra usteda (u odnosu na plin, a o benzinu/nafti ne smem ni da pomislim). Da li mozete neki detalj, da li ima manje snage u odnosu na benzin, kako pali, da li prvo na benzin pa prebaci sam, ili pali direktno na metan? Da li je "gospodin" (kako majstori zovu plin) kao i plin, da trazi sve perfektno (kablove, svecice...struju). Zaista sam se "zagrejao" za neki auto na metan, posebno sada kada imam pumpu u gradu na 2km od kuce. Hvala unapred.
  5. Dusane, posto radim u FAS-u znam da u nasem 500L-u metanske boce ugradjuju na mestu rezervnog tocka, a druga boca je ispod auta, tacnije bas ispod rucice za rucnu kocnicu ( a iznad cevi auspuha), tako da je verovatno i sa pandom slucaj.
  6. pozdrav, vec duze vreme vas pratim pa sam konacno odlucio da se registrujem i postavim par pitanja. vozim Tipa 1.4, nema servo. pre par meseci resim da odem da sredim trap, da repariram spone i jabucice jer mi lupkalo. majstor ga digne na dizalicu, nabije sipku, kaze da otisle spone...bla, bla, bla...i izmedju ostalog i glava upravljaca. kaze mi da to potrazim po otpadima jer nove traju 47 puta krace. tako i uradim, nadjem na otpadu stvarno dobru (40evra), i lik mi kaze da je kompletna, sa sponama i svim krajevima (ako sam dobro zapamtio), pa sad ja Vas pitam: Da li, ako su spone vec tu (naravno ako valjaju), ne moram da kupujem tj repariram moje stare spone nego sve ono moje bacim i samo ugradim novu-polovnu glavu, uradim miler i to je to, naravno ustedeo sam na sponama i jabucicama..ili sam ja pomesao babe i zabe. hvala unapred na odgovorima, stvarno super forum, pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...