Jump to content
FAS Goran

Mika

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Mika

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/25/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sabac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.6 16v, Fiat Croma 2.0 16v

Recent Profile Visitors

3331 profile views
  1. I meni se to desava u poslednje vreme... Sumnjam da su dizne zrele za ciscenje...
  2. I kod mene je slicno, ali se to resava voznjom na malo vecim obrtajima, onda se to ne desava (bar ja kod mene tako)...
  3. da li si proveravao izduvne gasove, da li ti sav plin izgori. meni je na bravo 1.6 potrosnja oko 10l/100km. kad su mi stelovali plin, to su radili sa sondom u auspuhu i tako proverili smesu... ako nije prejaka smesa, najverovatnije negde curi...
  4. I mene zanima ista stvar... Ima li neko iskustva sa ovim?
  5. Cao svima, ja sam Miroslav, poznatiji kao Mika. Iz Sapca sam. Vozim Fiat Bravo 1.6 16v . Pored njega cesto se menjam sa calom za "zvanicno" njegovu Cromu 2.0 16v . Sta jos da napisem, generalno obozavam automobile, cesto nesto sam petljam... Toliko...
  6. Pozdrav svima, moj problem sa servisima je poceo kad sam kupio Bravo 1.6 16v '98 godiste, problem je bio standardan za taj auto. Radilo se o step motoru. Auto stigao iz Italije sa gasom. Kad sam otisao kod "cuvenog" Gorana u Altinu da pogleda leptir i utvrdi da je to kvar - doziveo sam veliko razocarenje. Goran je odmah poceo da bogorada kako je tu problem sa gasom itd. Kad sam ga konacno ubedio da je i na benzinu isto, on je kao dao klincu da ga poveze na dijagnostiku... Posto je kod mene bila metalna usisna grana umesto plasticne (fabricki), dijagnostika je pokazivala drugacije vrednosti od normalnih. Goran je tada poceo da me ubedjuje kako to NE MOZE NIKAD biti namesteno kako treba i da ce tu uvek biti problem. Iznerviran sam napustio njegov servis... Posle nedelju dana nasao sam servisera koji je mogao da konacno sve proveri. Radi se o coveku koji je ceo zivot Bosch-ista, radio u Nemackoj i pored servisa koji poseduje, radi i u Bosch-ovom centru za obuku majtora. Konacno, covek je znao do detalja kako to sve radi i uspeo bez problema i meni to da sve objasni!!! Sve u svemu covek je posle bezuspesnog ciscenja konstatovao da leptir sa step motorom mora da se promeni i iste mi zamenio za samo 80e . Usput je prekonfigurisao ecu besplatno, zato sto je pomenuta usisna grana metalna umesto plasticne... Auto vec skoro 2 godine i 40.000km ide ko zmaj, nikakvih problema... P.S. Dosta vise nepismenih izmenjivaca delova, potrebni su majstori koji pored mehanike razumeju i elektronske sklopove i citaju literaturu o automobilima koje se usudjuju ta popravljaju. Servis je u selu Ribari blizu Loznice, covek se zove Sinisa. 064/190-88-48

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...