Jump to content
FAS Goran

biohazardny

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  1. kako se na 16v cisti step motor? Meni je majstor cistio leptir, map senzor i opet lose radi. Jel ima na puntu 1.2 16v senzor temperature usisnog vazduha?
  2. Koji nosaci? Ovo sa strane? Sta im fali?
  3. Prima dobro gas , dima i knedle nema vise (bilo je dok nisam zamenio dihtung glave). Na gasu je dobar , ali na leru se cuju ventili i nemirno radi motor(oseca se na volanu).
  4. Treba mi plasticno kuciste filtera za vazduh kompletno za lanciu y 1.2 16v 2001 godiste. Mislim da je isto i za punto 1.2 16v 2001 godiste
  5. Meni se na 1.2 16v isto cuju ventili(kliktanje i trese volan na leru) posle zamene dihtunga glave. Dok je hladan radi ok , a kad spusti obrtaje tad se cuje i trese. Tako radi i na gorivu i na plinu. Glava je ravnjana , ventili sicovani ,hidropodizaci praznjeni i ponovo vraceni. Auto je uzubljen sa alatom (mozda je lose uzubio). Sipano selenia racing ulje...Da nije ovo predpaljenje pomereno?
  6. Zdravo,,Na zeninoj lanciji Y 1.2 16v nesto nije uredu oko menjaca. Menjac se cuje kao da nesto melje (menjan set kvacila). Na leru motor nemirno radi , i na vecem ubrzanju volan se trese. Neki majstor je kod mene u Leskovcu gledao i kaze da ima lufta u delu gde poluosovina ulazi u menjac.Kaze da su otisli neki lageri(ne secam se kako se to zove) tu i da je bolje da se kupi drugi menjac nego da se popravlja. Inace menjac lepo salta i auto vuce lepo. Sta mislis moze li to da se popravi?. Planiram da u skorije vreme idem u Bg. pa bi se najavio.
  7. Uzeo sam lanciu y 1.2 16v 2001 godiste sa sekvent plinom. Lik od koga sam uzeo kaze da je komp chipovan i da sad umesto 80 ima 90 konja. Ima kn filter... Auto ide lepo samo mi stalno gori check engine lampica. Nekoliko puta sam bio na dijagnostici i brisao greske . Uvek su iste greske (grejanje lambda sonde 1,2 i nesto kao smesa multiplikovano. Zamenio sam sonde , svecice , kablove , bobinu , cistio usis...Auto lepo ide samo sto gori lampica. E sad da li se pali lampica zbog cipovanog motora i da li mogu da vratim cip na fabricku mapu i kako. Moze li se nesto obicnom dijagnostikom resiti. Hvala
  8. Upravo tako ..Posle toga je ukljucio ventilator Nego ovaj nemiran rad na leru jer moze da bude do ventila tj. glave ..dok ne nelegne sve ?
  9. ma necu da ga gledam vise...zgadio mi se...imam tremu kad treba da udjem u kola , ko na ispit kad podjem
  10. Ma bilo je jutros na minimumu , pa sam ja dosipao malo preko maksimuma . Sad je isteklo malo ...taman
  11. Kupio sam neke fai srafove (kao engleski) i svi su ok stegnuti. Auto je namontiran i skockan. Ide dobro i nema vise pritiska u crevima. Sada jedino mi malo nemirnije radi auto na leru. Sad majstor kaze da je to dok ne nalegnu ventili i gumice koji su sicovani kad je ravnjana glava (jedno 1000 km). I jos jedno pitanje kad sam vozio po gradu malo duze i kad sam odmah otvorio poklopac za vodu malo je izaslo antifriza , a creva nisu bila tvrda. Da li je to normalno?
  12. Zna li neko kako treba da se stezu srafovi kod 1.2 16v. Ovaj moj majstor prvo stegne moment kljucem pa onda dva puta pod 90 stepeni < pa opet uzme moment kljuc i srafovi krckaju , ali ova 4 srafa nece. Ovo zadnje mi je sumnjivo zasto ih proverava da krckaju kad ne pise na srafovima . Ako ima neko neka objasni . Ne kupuju mi se srafovi po treci put
  13. Nemam pojma vise sta je original , a regularni servis mi je na 300 km. Auto mi 15 dana sedi kod majstora u garazi. 14 srafova je rastego za broj. 6 su ok. Videcu u delti da sta imaju pa nek me oderu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...