Jump to content
FAS Goran

Neca1976

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Neca1976

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krushevac

Previous Fields

  • Garage
    Punto Mk2 1.2 8V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Što se tiče dijagnostike, išao sam kod dvojice majstora, jedan je serviser fiatovih automobila, najverovatnije nije imao vremena da se pozabavi ovim i kao ok je sve na dijagnostici, loš gorivo to je problem. Drugi ima istu dijagnostiku, nije neki skinuti program i lap top, on smatra da je ECU, ali nije siguran. Danas sam ga vozio jedno 10 km oko 140-150km/h ide ok, ali pri nižim obrtajima kao da secka. Mislio sam da ću time malo produvati dizne ako je do toga. Činimi se da je malo bolje, ali i dale crni dim se javlja-doduše manje. Deašava se neki put da na 1500 obrtaja secka, u vožnji. Tako da što se tiče bobina mislim da nisu što pokazuje i dijagnostika. Sve sumnjam na dizne ili neki prekid sa strujom. Može li odjednom tako zbog njih da se drastično poveća potrošnja i prouzrokuje takvo trokiranje? Planiram sledećeg meseca da idem na more, tako da help !!!
  2. Evo i moje besne mašine! 2001.god 1.2 8v, ABS, klima, 4 air bag-a. Auto je dve godine kod mene. Kupljen je u Nemačkoj sa felnama i gumama 185-65/ R14. Evo i sličica:
  3. Pa to i mene čudi, sto na dijagnostici sve je ok, i sonde i bobine i ostalo. Jedino ako ECU nije počeo da brljavi. Da li je to moguče, pošto sam s njim imao problema?
  4. Imama Punta Mk2 1.2 8v. Pre par nedelja počeo je da trokira, pa sam mu promenio svećice. Posle toga rezultati si blli očigledno bolji,ali počeo je da mnogo troši oko 12-13lit, da se u nekim trenutcima zaguši i kad dam jači gas iz auspuha izlazi crni dim i neki kondenzat, tako da na asfaltu posle turiranja ostaje crna mrlja od izduva. Zamenio sam i kablove i promenio par pumpi za gorivo, ali situacija je ista sa potrošnjom i dimom. Poneki put u leru radi malo nemirno, a neki put sasvim ok. Posećivao sam par majstora, koji su na dijagnostici konstatovali da je sve ok, i da nema nikakvu grešku. Jedan mi je savetovao da ocistim step motor, što sam i uradio, al nije imalo nikakvog efekta. Generalno je problem sa sagorevanjem, ali nemam pojma šta može biti. Svećice su NGK BKR5EZ, kablovi Valeo.... Ranije sam imao problem sa ECU-om, ali on je remontovan i radio je odlično.
  5. Ako su menjani i paknovi, moguce je da uredjaj za samostelovanje paknova ne radi? Kod mene je on bio razlog sto mi je kocnica hvatala na pola. Ali posto pominjes samo diskove i plocice, najverovatnije je vazduh u kocionom sistemu.
  6. Kao novi clan hteo bi da pozdravim sve na forumu. Kao i vecina vas i ja imam problem. Skoro sam kupio Punta 1.2 8v 2001.god SX (ABS, KLIMA, AIR BAG...). Cim je stigao, auto se gusio, lose radio... Majstori su ustanovili da je ECU problem. Jedan od elektronicara je uspeo da zalemi neki deo ECU-a koji kontrolise bobinu i auto radi bolje, ali je rekao da su drugi delovi osteceni i on mora da se menja. E sad na mom ECU-u nosi oznaka MAGNETI MARELLI 61600. C 146 46825210 Na internetu sam nasao da je to neka druga oznaka IAW59F.M4. Kada sam kontaktirao prodavce u AP Aport-u, prema podacima i broja sasije rekli su mi da imaju model koji je za mene sa oznakom 71736339 tj. IAW 59F.M3 Moja su pitanja sledeca: - Koje su razlike u modelima (sigurno postoje), i mogu li uzeti bilo koji od ova dva (polovan) sa imobilajzerom i kod kljucem? - Polovan ili novi?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...