Jump to content
FAS Goran

misel

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About misel

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 06/06/1963

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja sam u Maju 2012 kupio kod Stojanova novi Fiat Doblo 1.4 Dynamic (motor je isti kao i ovaj u Fiat 500L). Trazio sam da mi ga isporuce sa TNG. Dobio sam Landi uredjaj perfektan po ceni 750e. Evo ga radi vec 30000Km bez ikakvih problema, zapravo u oktobru 2013 je iznenada poceo da se gasi plin sam od sebe u voznji na otvorenom, bez ikakvog pravila prebaci se na benzin, i tada pisti mi da je rezervoar plina prazan, a on pun. Ja ugasim auto, upalim i opet sve normalno. Kako je to postalo malo ucestalije otisao sam da reklamiram i u 30minuta dijagnostike su promenuli, a to su odmah i spomenuli senzor temperature vazduha. Posle toga kao da jos bolje radi. Moja jedina primedba na ovaj motor od 95KS pri 4500 obrtaja je sto je jako lenj na nizim obrtajima. Kada sam ga preuzeo imao sam utisak da milim, da nema snage kao da ga jedva motor vuce. Trebalo je nekoliko hiljada kilometara da predjem dok motor nije prodisao. Doduse nisam vozac za trke i turaze, nego obican cak pomalo lenj vozac. Sto se potrosnje gasa tice kako god ga vozio, sporo,brzo, ili na autoputu ili u gradu, moje iskustvo govori da je uvek negde oko 8-10l/100km plina. Posto sam cesto na autoputu prosao nekoliko puta do Minhena i nazad, to je definitivno potrosnja koja nije ni losa a ni preterano dobra. Na otvorenom vozim na oko 3-4000 obrtaja, a to mu dodje u 5oj brzini oko 110-130Km/h. Definitivno mu fali 6 brzina koju ima fiat 500L sa ovim motorom. Mislim da bi usteda bila evidentna,a i u kabini bi bilo znatno tise. Kako vozim i Renault Trafic kao drugi auto(tj .kombi) ipak mi vise uhu prija 2000 obrtaja i brzina 120Km.h u 6oj na Trafiku, ali je tu potrosnja 8l dizela na 100Km. Za evo skoro dve godine posedovanja ovog auta nikakvih dugih problema nisam imao.E da i ugradili su mi rezervoar plina od 45litara umesto rezervnog tocka, a cep se uopste ne vidi jer su ga ugradili odozdo sa leve strane branika ima neka zastitna crna plastika tako da cak ni zadnji branik nisu busili, pa na pumpama uvek moram da pokazujem gde se puni plin
  2. jedna od svezih informacija za kljuceve,pre neki dan sam preuzimao moj Fiat Doblo Malibu 1.6 16V -2003 godiste pa sam ujedno iskoristio priliku i pitao koliko staje pravljenje novog kljuca jer imam samo jedan sa daljinskim otvaranjem,Rekli su mi da takav isti ne moze da se napravi ,ali moze obican sa kojim mogu otkljucati i upaliti auto bez remote komandi i to kosta 12000 din ,auto se doveze ujutru i preuzme popodne.U pitanju je ovlasteni Fiat prodavac i servis na ulasku u Novi Sad sa autoputa.
  3. proslo je vremena od kada je napisana ova tema,a jos ne znamo epilog.Ono sto bi se moglo na svim Fiatima posumnjati su tefloni na ventilima,nedavno je moj kolega kupio Mareu 2002god 1.6 16v ,sa 142000km iz ECU,motor fantasticno radi ,prede milina,mislili smo da je iz salona sad stigao ,tako mu je lepo radio ,ali vec treci dan taksiranja primetio je da mu trosi ulje i to od max do min za 3-4 dana taksiranja po gradu.dolije oko 0.5 l kad ono opet ,pa je menjao neko gusce ulje,nije pomoglo ,stvar ista trosi. Ustanovilo se da su tefloni bili tvrdi kao kamen,sto je znak da je nekada doslo do pregrevanja,i na jednoj stublini su karike napravile ogrebotinu koja se dala srediti pa je ,covek zamenuo sva 4 nova klipa ,obradu glave motora,i eno ga sad ide auto ko pesma,prede i normalno se ponasa po pitanju potrosnje ulja.Ugradio plin i taksira sa lepo sredjenim motorom.Naravno obojica sipamo samo Seleniu 20K jer Fiat nalaze tako i ne boli nas glava.
  4. Licno sam se uverio da je manje vise sve problem u termostatu.Na mom Fiat Doblu,je celo leto temperatura uvek bila tacno na sredini ,ni mm gore ni dole,ali kako je zahladnilo pocela je da se spusta cak do prve crte 1/4 ,i nikako da ugreje kabinu,pa sam poceo da stavljam kartone na masku i slicne stvari kako bih se zagrejao.Trebalo je da predjem ceo Novi Sad da mi motor postigne temperaturu do 1/4 i da mi prebaci na plin. Od kako sam promenuo termostat koji uzgred nije ni jeftin za Dobla 1.6 16V cca oko 5000din(50e) plus ruke oko 3500 din plus 2 l antifriza cela operacija je poprilicno bila paprena posto sam u celoj prici odmah menjao i vodenu pumpu zato sto je lezaj krkljao posle 250000 Km. Ali sada motor u roku 3-5 min na -10 ovih dana pocne da dize temperaturu a posle 10tak minuta voznje je kazaljka na tacno 1/2 zakucana i ne mrda nigde cak i kada je ventilator kabine na maximumu a napolju je ovih dana bilo i -17 kod Pazove i Vojke. Grejanje je odlicno duva vreo vazduh,i svo vreme dok sam cekao na parkingu ,negde oko 30min motor mi je radio (na plinu-TNG) kazaljka je bila zakucana na polovini a grejanje radilo ko sat. Malibua sam kupio u aprilu 2011 i mene su zadesili svi moguci kvarovi i popravke koje mogu da se dese na toj kilometrazi.ali mi se i dalje dopada kako ide i sto je stvarno multifnkcionalan.No u njega sam ulozio vec polovinu vrednosti za koju sam ga kupio,placen je 4000e sa ugradjenim plinom ,a samo motorni ECU IAW 5NF me je kostao 82000din
  5. evo vam moje iskustvo sa ovim problemom. Imam Fiat Doblo Malibu 1.6 16v u sustini to je isti motor kao ko Maree ili stila 1.6 16v. Imam Tomasetto sekvenc gasni uredjaj sa kojim sam stvarno prezadovoljan. Problemi su poceli kada mi je letos 2011 u septembru crkao kompjuter te sam kupio nov, ali su mi tom prilikom menjali i spanere i zupcasti kais. Sve je lepo radilo do prvih hladnih dana kada je poceo da varira ler gas, a potom i da se gasi na raskrsnicama. U ponedeljak 30.1.2012 sam uradio redovan servis kada smo konstatovali da ima neko cudno krljanje iz predela zupcastog kaisa, a pritom sam se i zalio da ne moze motor da postigne radnu temperaturu vec je temp.obicno na oko prvoj cetvrtini, i slabo greje u kabini. Uzmemo stetoskop u utorak i krenemo da slusamo motor i tragamo odakle dolazi zvuk, konstatujemo da je vodena pumpa, resimo da je menjamo a odmah cemo uraditi i promenu termostata (uzgred to je vrlo veliki deo sa puno cevi ulaza i izlaza, a ne kao kod stojadina mali mesingani ventilicic). Sve se to uradi, i zavrsi, kad konstatujemo da je spaner zupcastog (novi spaner-promenjen pre 2000km-letos) zablokirao -menjaju mi ga kao reklamaciju (sreca da smo menjali vodenu pumpu pa se i to primetilo). Odvezem auto kuci kad ujutru upali lepo radi na leru dok je hladan, ali cim je podigao temperaturu opet se gasi kao lud cim pustim gas pred raskrsnicom. Odmah odvezem auto u ovlasceni Fiat servis gde su ceo boziji dan pokusavali sve vec gore opisano, dijagnostika ne prikazuje greske, lambda sonda ispravna, klapna cista i ok, step motor ok, instalacija u redu, ne probija, itd itd. Najcudnije sto check engine nije svetlela niti ukazivala na bilo kakvu gresku. i rese da provere ponovo zupcenje, kada su ga nanovo uzupcili auto radi kao san, prosto ne mogu da verujem da se tako lepo motor ponasa i na benzinu i na gasu, gotovo kao da sam kupio novi auto, a ler je na stabilnih 850-900 obrtaja . Pa eto svima koji imaju problema sa gasenjem na leru, ili oscilovanjem ler gasa sto kod mene bilo i to oba simptoma, da provere i zupcenje svog kaisa i spanere jer i to moze biti ozbiljan problem koji se ovako manifestuje. Nadam se da ce ova informacija biti od koristi. Ja sada ne prepoznajem svoj auto, vuce sa svih 105 KS kao nov a presao je 250000 Km

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...