Jump to content
FAS Goran

srgida

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

About srgida

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/08/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Borča

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 2.0 mjt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da nije slucajno ovo nepovratni ventil u kucistu filtera za ulje (narandzasti deo) ????
  2. Mislim da je problem u nepovratnom ventilu koji nemogu da lociram ali mislim da se nalazi u kucistu filteta za ulje. Dugo sam vozio Punta 1.3 mjt i nisam imao problem sa kasnijin gasrnjem lampice za ulje iako ima isto ulozak filteta kao lancia. Posle Punta vozio Stila 1.9 jtd ,filtet metalni sa nepovratnim ventilom,nikad problem sa lampicom za ulje,a ovo sa lanciom i ja mislim da to nije fabricki,ipak svako paljenje sa tolikom zadrskom..
  3. Bosch-ov filter ulja Isto se ponasao i sa Clean filterom ulja,dva puta sam za 10 dana menjao ulje i filter. Prvi put Selenia wr 5-30 i Clean f.ulja,drugi put Selenia wr 5-30 i Bosch f. Ulja
  4. Zamenjena gumica iako stara nije bila izdeformisana ,mozda je za nijansu tvrdja od nove. Karter je bio cist kao i sito pumpe. Uradjen je veliki servis,ociscen protokomer,zamenjen Map senzor,ociscen Egr ventil,klapna za gasenje,zamenjeno ulje,svi filteri. Inace auto je presao 95.000 km,kupljen nov u Srbiji
  5. Pozdrav drugari,imam jedno pitanje u vezi gasenja lamice za ulje pri jutarnjem paljenju. Kad auto duze stoji pri prvom paljenju lampica svetli oko 4 sec. svako naredno paljenje gasi se pri samom verglanju. Uradjen mali servis Selenia wr 5-30 bosch filter za ulje,zamenjena gumica izmedju uljne pumpe i cevi sa sitom. Da li je to normalno ili treba da trazim dalje uzrok ne gasenja lampice

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...