Jump to content
FAS Goran

warhorse

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About warhorse

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/11/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    subotica
  1. Svake godine menjam tecnost u citavom sistemu bas zbog ovakvih stvari (GLAVA) je u u pitanju, a dosta ludacki vozim i dosta lepo se greju kocnice bez ,obzira da imam ds performance diskove i ebc green power pakne a nazad brembo max sport diskove i ebc green power pakne a ove godine menjam kociono crevo i gumice od glavnog kocionog cilindra izgleda sad vec i on polako propusca. Nemogu da svatim jude da se tako igraju sa svojim i tudjim zivotom a za 20 evrica.
  2. to nije bas pametno da se zakace balasti na farove narocito na zadnji poklopac ja sam na mom autu menjao farove mk2a jer poceo da propusta vodu i unistio farove prvi put cujem da kod punta se desava to znam za led pozicije, a ovo prvi put cujem
  3. Ja ne koristim rucnu kad su ovakvih vremenski uslovi na mom autu su diskovi nazad,i jednom mi se za ledilo i iz gorele zu nove pakne, po p.s. u se ne koriste rucne u snegu .
  4. Ja imam 5 stepeni pa zelim staviti 6 stepeni menjac zato pitam neko kaze da se mora menjati ulje u menjacu i nema toliki obrtni momrnat itd itd posto sam vec doktorirao od punto 2 po meni je ne logicno to mogu da tvrdim do 3000obr je motor mrtav sa 5 stepenim menjacem i opste nije agresivan pri startovanju,a kod 6 stepenog je mrtav kao da sam ukjucio tempo mat i ne vuce kao 5 stepeni da lije to istina?
  5. Cekam misjenje od iskusnije clanove od mene, ili koji su vozili 5 stepenim menjacem i sa 6 stepenim menjacem punta sta mislite koji je boji i zasto?! unapred hvala!!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...