Jump to content
FAS Goran

shkrba1

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About shkrba1

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/06/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    sremska mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    stilo mjet mw
  1. pozdrav, da odgovorim...deo koji je stigao je identican onom koji sam imao na autu...kruto plasticno crevo sa brzim spojkama na krajevima...proizvodjac hutchinson...e sto se tice vibracija i zvuka dok je bilo gumeno crevo ... to sam detaljno ispitao...kada sam video da problem postoji i sa novim delom, skinuo sam ga i vratio gibljivo crevo koje sam pricvrstio selnama...nikako ne mogu da znam da li ima vibracije ili nema jer je crevo gumeno p mislim da ublazava vibracijeu ako je ima...drzao sam rukom crevo i nista nisam osetio. bilo je -12 napolju. kasnije sam vratio novo originalno i vibracija se vratila...ali napominjem, ZNATNO JE SLABIJA I KRACE TRAJE nego sa starim istim tim vodom za gorivo. po davanju kontakta vibracija je prisutna...tj. pre nego sto zaverglam...ima nesto zanimljivo...dok auto radi na leru probao sam da drmnem malo te brze spojke i vibracija prestaje momentalno...ali se posle po dodavanju gasa vraca...pa opet drmnem pa nestane, pa se opet vrati kad dodam gas...eto...e sad vec nisam pametan...da nije mozda do pumpe u rezervoaru?
  2. pozdrav, evo malo novosti sto se teme tice... kao sto sam ranije pisao, stavio sam gumeno crevo umesto originalnog dela...ali ono mi je povremeno spadalo sa filtera i sa pumpe...pa sam resio da porucim novo originalno...danas je stiglo iz italije jer u srbiji nigde nema ni polovno...namestio sam ga i kad sam dao kontakt ponovo je auto zazujao a kao i ranije , kad je dostigao radnu temperaturu zujanje je prestalo... ajde ljudi...ima li pojma ko u cemu je problem ?
  3. zahvaljujem svima na pomoci jer bez ove diskusije tesko da bih bilo sta resio. Nadam se da je i drugima pomoglo.
  4. pozdrav, problem resen. kupio sam o prstenove ali nisam uspeo da ih namestim u leziste. tako da sam skinuo celo crevo od filtera ka cr pumpi i zamenio ga obicnim crevom za naftu i pricvrsti sa dve selne. upalio i sve je ok. ipak je to bilo u pitanju. o prstenovi su se razjeli i pustali su fals vazduh. ne preporucujem vadjenje o prstenova jer je zaista tesko da se novi ubace u prikljucke, naime ja sam se patio skoro dva sata i nisam uspeo. mozda postoji neki alat za njihovu zamenu. stare sam izvadio iglom bez problema ali nove nikako nisam uspeo da ubacim. tako da sam se resio kao na starom dobrom golfu 2 da to uradim sa crevom i selnama..hheheheehe pozdrav svima....nadam se da ce ovo nekome pomoci da ne mora da potrosi vremena i zivaca kao ja.
  5. mozda ne treba da se celi prikljucci menjaju. mozda je dovoljno samo zameniti gumice koje su u njima. jer koliko ja shvatam o ring ili o prstenovi su samo gumice. moguce je da se guma vremenom razjede pa nece da dihtuje. treba samo da se sazna koji su spoljasnji i unutrasnji precnici te gumice. jer ako ih niko ne nudi kao rezervne delove verujem da se ipak mogu naci. ja sam za pneumatske brze spojke kupovao gumice koje upravo tako izgledaju. e sad pitanje je koja vrsta hemijskog sastava treba da je nafta ne bi razjela. mislim da ovi gde sam ja uzimaao prodaju o za razne hidraulicne masine pa ce valjda oni znati. pokusacu sutra da vidim da li mogu da izvadim iz prikljucka pa cu je premeriti i pozvati da vidim da li imaju.
  6. ja nisam bas vest sto se interneta tice. pokusacu se raspitati ima li negde da se nadje, ali ako ne nadjem, brate bilo koje crevo selna i namesticu makar da probam. ako se pokaze da je do toga onda cu se pozabaviti pronalazenjem tog prstena. da to namestim kako treba da bude. kad budes probao nemoj da drmusas nego samo pritisni na dole ka filteru da bolje legne. bilo bi dobro da imas koga za volanom cisto da malo dodaje gas pa ces onda primetiti da bukvalno u sred vibriranja cim to pritisnes na dole vibracija potpuno nestaje. ja sam pre pola sata isao napolje da opet probam jer mi se do sada auto ohladio. i tako je kako sam napisao. upalio ga , on zuji kao lud, pritisnuo crevo zvuk nestao. vratio se za volan i gasirao malo , opet zavibrirao i ponovo sam pritisnuo crevo na dole i vibracije nema. jednostavno taj prikljucak ima pola centimetra hoda gore-dole. cim ga sabijes do dole prestaje da vibrira. verovatno tada zadihtuje i ne uvlaci vazduh. kakva glupost. a ne mogu opisati koliko me namuci zadnjih par nedelja. bukvalno je pocelo da mi smeta i da me nervira. bez veze.
  7. pozdrav, evo da napisem novosti. danas sam uhvatio malo vremena da ispitam stvar ponovo. dao sam kontakt i zujanje se opet culo sada po drugi put na kontaktu. vratio sam kljuc i ponovio i opet se culo. treci put dajem kontakt i ne cuje se, ali po paljenju vibracija i zvuk su tu. bilo je -3 jutros i culo se veoma glasno. podigao haubu i stavio ruku na creva da se jos jednom uverim. ceo filter i sa gornje strane je bio mokar od nafte. kad sam pritisnuo prikljucak creva (koje ide u motor ) na dole prema filteru zvuk i vibracija su prestali momentalno. cim sam popustio pritisak prikljucak se podigao i pocela je vibracija. opet sam pritisnuo i nestala je. znaci tu je problem. jel taj prikljucak sto je na kraju creva to sto zovete `O` prsten? ako jeste onda je verovatno do njega jer pretpostavljam da ne dihtuje dobro i da tuda uvlaci vazduh. obrisao sam filter i odvezao se do posla. ponovo sam tamo podigao haubu i filter je opet bio mokar. celim putem se culo zujanje. znaci da je tu curila nafta opet i opet je uvlacio vazduh. kasnije sam isao na put (tri sata voznje) i zvuk je prestao posle pola sata , valjda kad se ta spojnica ugrejala, stao sam i opet obrisao filter i sve do povratka nisam proveravao. posle sam pogledao i bio je skoro suv spolja. znaci kad se spojnica zagreje da lepo dihtuje. problem je samo kad je hladna. e, ako je to taj O prsten, gde ima da se kupi i kako se menja posto sam video da je ovaj nabijen u crevo pa se bojim da ga necu moci lako iscupati. ne bih da zajebem nesto, pa da moram i crevo da menjam. ovde kod mene u gradu sam pitao u jednoj radnji da li imaju i rekli su mi da se to isporucuje uz filter. ja to nisam dobio. kada to zamenim javljam da li je problem resen. shvatio sam jos nesto. kad sam prvi put pokusavao to da resim produvavanjem creva par dana nije bilo nikakve vibracije i zvuka. verovatno sam tada kad sam vracao creva na filter tu spojnicu malo prodrmao pa je bolje dihtovala. ali izgleda da se sada toliko pohabala da mora da se menja. ako je to zaista u pitanju onda je to odlicno. znaci da je sitnica u pitanju. na svu srecu. ajde ti Dex probaj to kod sebe na kromi pa javi da li isto prestaje kad pritisnes rukom tu spojnicu na dole, ka filteru. ne znam gde stoji filter na kromi, kod mene na stilu je na blatobranu do zupcastog kaisa. moj brat ima vektru sa istim fiatovim 88kw motorom. presla je skoro 400 000 km a to mu se nikada nije javljalo... nadam se da ce se uskoro resiti jer je vec pocelo da me jako nervira...
  8. zujanje je ispod haube. tacnije sa blatbrana na koji je pricvrscen nosac filtera i filter. vibracije stize sa creva koje od filtera ide ka motoru. znaci vibrira kao mobilni tel, samo mnogo jace. kad krenem da vozim na laganom gasu ima isti intezitet. dodavanjem gasa se pojacava zvuk ali ne mnogo. nekada se desi da u voznji kad s auto skoro pa ugreje na radnu temperaturu sve netsane a ponovo pojavi naglim dodavanjem gasa, i potraje neko vreme dok se opet ne smiri na nizim obrtajima. npr kad menjam iz druge u trecu dok dodajem gas cuje se pa kad prebacim onda polako jenjava i nestane, dok opet ne dam jaci gas. eto.
  9. pozdrav, zujanje se desava kad auto upalim. znaci dok motor radi. samo se jednom desilo da je zujao na kontaktu. to je bilo samo jednom...i to isti zvuk prilicno jak, kao i u ostalim slucajevima... mene jos nesto zanima...u stilu kod suvozackog prednjeg stuba vrata, dole kod nogu unutra ima jedan sklop ili prekidac ne zam sta je... cemu to sluzi? kad se prstom pritisne od gore po gumenom poklopcu dole nesto skljocne kao taster. meni je neko rekao da je to neki prekidac koji zaustavlja protok goriva...navodno da se blokira dovod goriva...ja sam to kad sam kupio auto dok sam ga prao pronasao i vise puta pritisnuo i u radu i dok je ugasen...cemu to sluzi? ako je zaista nheki ventil-prekidac sta vec, da nisam pritiskajuci njega napravio neki problem pa da do svega zbog toga sad imam problema? znaci ako se culo tada dok je bio na kontaktu mozemo odmah da iskljucimo cr pumpu da nije do nje...sad mi je lakse. u ponedeljak idem u servis pa cu im reci da zamene te O prstenove i prelivna creva ( jel su ta creva isto kao i na drugim dizelima kao na golfu 2 ? )pa cemo videti ima li napretka. a sto se tice parkiranja na nizbrdici to nikako ne mogu da izvedem, nemam gde. i ja sam pomisljao da je mozda do vazduha koji se nocu i dok auto stoji dugo uvuce u creva, mada nikad nisam izluftirao filter pre paljenja. mislim da se moze izluftirati jer ima na sebi neki sraf sto ima sisicu kao za luftiranje...ne znam...probacu.
  10. moj problem je jos aktuelan. posto se vibracija manifestuje na filteru goriva a i samo zujanje i karakteristican zvuk, pomislio sam da je do filtera. kupio originalni filter i bacio 5500 din. opet isto. sad mi majstori sumnjaju na cr pumpu ili drugim recima pumpu visokog pritiska. raspitivao sam se po oglasima i nasao nekog coveka ( MIKAN ) iz sapca...zvao i cuo da polovna kosta 100-120e, zavisi koja je...zvao ap sport rekli mi da nemaju niti da su ikada imali...sta da radim? na ovakav nacin mogu zameniti pola automobila da bih dosao do resenja problema...
  11. pozdrav svima, evo malo novosti vezano za problem. posle produvavanja creva od goriva, auto palio 4 jutra bez problema. juce ujutro se zvuk ponovo pojavio ali povremeno i opet dok se ne ugreje. danas izvadio pumpu iz rezervoara da proverim da nema prljavstine ali uzalud. sve cisto. sada sam ponovo produvao creva od goriva sa mnogo vecim protokom vazduha i pritiskom od 8 bara. spakovao sam sve nazad i sutra ujutro cekam rezultat. nije mi jasno zasto creva vibriraju samo kad je auto hladan. 4 dana nisu i onda ponovo. u crevima nije bilo nista sem goriva. vibracija jednostavno nema posle svega minut do dva rada motora. ima li neko iskustva sa ovim problemom? o cemu se radi?
  12. postovani , uclanio sam se da podelim jedno veoma neprijatno i cudno iskustvo koje sam imao sa stilo karavanom mjet 1.9 8v 88kw. nedavno sam kupio navedeni auto i po savesti odmah uradio kompletan veliki servis. posle par dana pri jutarnjem paljenju ispod haube mi se javlja jedan veoma karakteristican zvuk, nalik zvuku koji proizvodi kucni usisivac. iznenadjen i uplasen nasao sam se u cudu. zvuk je nestao posle 15 sekundi i sve je opet bilo normalno. pomislih , dobro je . sutra dan opet ujutro ista prica. zvuk je ovaj put trajao skoro minut. opet prestane i sve je ok. opet, ujutro sutradan ista prica. ali ovaj put je zvuk trajao 15 minuta. sve dok nisam stigao do posla. uplasio sam se i odmah pozvao servis da vidim o cemu se radi. popodne sam odvezao auto i izvrsena je detaljna inspekcija i sve je ok. ja u cudu, nema zvuka i majstori nista nisu mogli da pronadju. shvatio sam da sto je hladnije zvuk duze traje. tada sam saznao za ovaj forum i poceo da citam sve redom. po simptomima mi je licilo na problem sa remenicom alternatora. zakazujem servis alternatora i placam remenicu 8000 din jer za mjet ne odgovara od jtd koja je u pola cene. obavljen je servis zamenjena remenica ali ujutro opet isto. bilo je -2 ceo dan i zvuk se stalno cuo, u voznji, na leru, u mestu, dok god radi motor. obisao sve servise, niko ni bele da bekne. niko ne zna sta je. e sad je problem. u voznji je sve ok osim zvuka. nekoliko dana nisam vozio auto jer sam se bojao da je nesto ozbiljno. dosao je vikend i ja sam resio da kvar nadjem sam. upalio sam auto i podigao haubu i poceo da gledam, dok se slucajno rukom nisam naslonio na filter goriva koji za ovaj mjet model isto kosta oko 4000. dosta skuplje nego za jtd. filter je vibrirao kao mobilni tel neprestano. shvatio sam odakle zvuk. filter i nosac filtera su jednim delom pricvrsceni za blatobran auta. s obzirom da je blatobran velika limena povrsina od te vibracije koja se na njega prenosi on pravi taj neobican zvuk. s obzirom da sam imao do sada dosta iskustva sa raznim automobilima, shvatio sam da vibracija dolazi od rezervoara gde je potopljena pumpa goriva. e, to znaci da ona pravi vibracije. prvo sto mi je palo na pamet je da je mrezica na pumpi zacepljena od prljavstine pa sam otvorio cep za gorivo na rezervoaru i skinuo creva sa filtera pa sam vazduhom ( kompresorom ) produvao jedno crevo pa drugo koje je jedva propustilo vazduh i zaculo se buckanje goriva u rezervoaru. sve sam vratio na mesto i upalio auto i problem RESEN . tako da dragi moji, porucujem, ne nervirajte se nego polako sami uvek pokusajte ako iole malo znanja imate , da nadjete kvar. ovo je mene moglo da kosta jako puno zivaca, vremena i para.... posto su mi kojekakvi majstori predlagali zamenu remenice radilice, ponovo set pk kaisa, remont kompresora klime... a sami znate da to nisu sve skupa male pare... nadam se da ce ovo biti od pomoci ako se nekome javi slican problem. pozdravljam vas sve. inace, auto je fenomenalan... ide veoma dobro , i iz bogatog iskustva kazem da je to zasigurno BEST BUY opcija za prosecnog gradjanina srbije. mene je moj 2006 godiste kostao okruglo 4000 e . auto ima pravih 184000km predjenih i odgovorno kazem da ima dobrih polovnjaka na trzistu. ja sam pogledao 5 automobila za mesec dana i ovaj je bio pun pogodak. cak sam dobio i nove , doduse letnje, gume na njemu. veoma, veoma zadovoljan. nije greska i uzeti kredit za takava auto.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...