Jump to content
FAS Goran

siera

Members
  • Content Count

    215
  • Joined

  • Last visited

About siera

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ČA

Previous Fields

  • Garage
    K 2.4TDS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sad šta je definicija "presretač" To bi valjda trebalo da bude vozilo sa odredjenim voznim - poboljšanim voznim karakteristikama krajnje max brzine 250+km. Podrazumeva se opremljeno sa svom opremom za praćenje snimanje zaustavljanje vozila koje me predmet nadzora. Sad Fiat Tipo, Punto, Golf 6 mislim da ne pripadaju toj klasi auta već klasi civilnih reg oznaka koje prate i snimaju odvijanje saobraćaja.
  2. Taj na 1" je već za ehtremne stvari uglavnom mašinske montaže vulkanizeri teška gradjevinska mehanizacija mada nije ni on sve moguć ima ga moj drugarci bilo je slučajeva da ne može da popusti maticu na točku kamiona koliko je priviju (obično oko 3-4pita preko mere) te situacike rešava ili ruski ključ ili brusilica
  3. Treba valjda da sam pogodio rezoluciju. Imaju u programu i nešto slabiji na 1/2" isto M18 negde oko 1800nm na odvijanju i gabaritno je nešto manji Ima i nešto manje snage i gabarita na 1/2" isto M18 1800 nm na odvijanju i 1300 i nešto nm na zavijanju
  4. Ovaj na 3/4 i na 1" trenutno najači uredjaji u klasi na svetu. Parametar da Makita najjača na 3/4 isporučuje svega 1700nm i to u prva 3 ili 4 sekunda. Koliko znam na 1" za sada ne postoji isto radi na 18v. Dewalt nema ništa približno. Ovaj Milwoki ima oznaku M18 fuell 2864-22
  5. Maticu M65 od konusnog zupčanika na diferencijalu od Dafa nisu mogli da odviju sa dva colovna pištolja na vazduh, ovaj je odvio bez mnogo razmišljanja Nije sve moguć alat jel smo imali situaciju gde nije mogao da da popusti matice na jednom točku pa smo onda probali na vazduh i nije imalo šanse. Popustili smo sa ruskim ključom od 3500nm i reduktor 1:57 Sve normalno i fabrički stegnuto odvija i zavija bez pardona na pptrebnu meru
  6. 2100nm na odvijanju i 1800nm na zavijanju, približno 210kg na odvijanju i 180 kg na zavijanju + čekić
  7. Imam nameru još da kupim na 1/2 cola odvrtač nešto manje snage sa istom kompatibilnom baterijom M18 i to je, ipak je 3/4 malo nezgrapniji
  8. Možda kasno, ali u subotu dobio Milwauke na 3/4 18v onekey varijanta. 2100nm na odvijanji i mislim 1800nm na zavijanju. Podešavanje preko aplikacije, luda mašina. Danas probao prvi put 10 brezona 22.5mm kao od šale odvio. Nisam jos ukapirao podešavanja
  9. Nisam se odavno oglašavao pa da napišem koju reč "more" biti nekom interensantno. Početkom jula meseca u Madridu je predstavljen novi Iveco Stralis S Way tek je bilo predstavljanje još se voze test modeli po Evropi pa prettpostavljam u ovom regionu zvanične prezentacije možda budu tokom idućeg proleća ekološka klasa E6. Nije bilo reči o motorima ali za početak su već vidjene verzije 460480 500 Tu su i verzije na gas CNG i LNG kao trenutno NP power koji se vozi već neko vreme . S WAY već ima neku verziju FIT i Magirus Za sada samo linkovi sa slikama https://www.iveco.com/serbia/proizvodi/pages/novi-iveco-s-way-2019.aspx
  10. Prošli mesec u Žitomiru 9 poginulo minibus stigao kamion od pozadi, inače ove stvari su "gore" svakodnevinca
  11. @dj90 Pa prilično soficitaran uredjaj, napravljen da tužaka za svaki minut preko a kazne u nebesima. Softver koji je napravljen da za.ebava čoveka do besvesti računa i preračunava samo njemu znanom metodom Malo šale inače skoro da je tako. Softver je napravljen tako da bukvalno računa svako vreme svaki minut u nekoliko opsega rada vozača znači vožnja, pauza, pripravnost i rad oko vozila. sve ovo radi i za drugog vozača. Sve zabeležene podatke čuva u svojoj memoriji i kartici vozača za 28 zadnjih kalendarskih dana a u tahografu godinu dana. Tu je još opcija "pametna minuta" koja izaziva masu komentara i tumačenja medju populacijom šofera i kontrolnih organa. Od hardvera tu je štampač koji to sve odštampa neke podatke numerički neke može kao grafikon recimo brzinu. Od hardvera tu je masa senzora koji beleže eventulno kretanje kroz impulse i oni dolaze sa senzora na menjaču ABS sistemu a od 2019 će biti beležene i GPS kordinate. Dobiti negde šemu takvog tahografa je teško pretpostavljam zbog eventualnih malverzacija kojih ima a ne mogu se uraditi bez šema itd itd Sve skupa .ebo ga ko ga izmislio
  12. Evo da dodam nešta što se ne vidja svaki dan. Imao sam priliku na sekund da ga vidim u prolazu
  13. Vule imaš li mogućnosti da se "zabaviš" sa farovima od Volva fabrički xenon je u pitanju snop srednjeg svetla je kratak ali po regloskopu u idealnoj liniji. Mislim da ne dostaje i hotspot
  14. Konačno rešio problem sijalica pre par dana, kupio u zvaničnom servisu i rešio se ovih "originalnih originala" moram samo malo da poradim na podešavanju farova snop srednjeg svetla im je izuzetno kratak, da vidim da li ću podizati farove ili ću preko nivelacije kamiona da ih rešim. Bitno mi je da sam se rešio divljaka koji su preplavili naše tržište, hteo sam proći jeftinije medjutim...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...