Jump to content
FAS Euroauto Goran

terzica

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About terzica

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/23/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niš

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.8 TNG
  1. Pozdrav Goran Živim u Nišu i nisam u mogućnosti da dođem kod vas a vidim da vas mnogi hvale U pitanju je Fiat Stilo 1.8 sa ugrađenim plinom. Pri vožnji na TNG i sa upaljenom klimom pri zaustavljanju auto se ponekd ugasi (izgubi snagu i kao da počne da se kopa u mestu). Slično se dešava i u vožnji na benzin samo što nema gašenja. U ovim slučajevima pri pritisku kvačila broj obrtaja naglo padne (400 i manje). Kad klima nije uključena broj obrtaja se prilikom pritiska na kvačilo i zaustavljanja postepeno smanjuje do oko 900 obrtaja. Bio sam na dijagnostici i u ovlašćenom Fiat servisu u Nišu. Nisu mi mnogo pomogli i rekli nešto već nisam pročitao ovde na forumu. Računar ne prikazuje ni jednu grešku. Na dijagnostici se vidi da na benzinu i TNG-u nakon uključivanja klime broj obrtaja neznatno padne (a trebao bi da bar ostane na istom ako ne i da se pojača). A ovo mi liči kao da nedostaje informacija računaru da je uključena klima. Auto je 2002 godište i nisu uspeli da mu učitaju osnovne parametre za leptir gasa da li je to zaista moguće? Već mi je skidan leptir gasa i detaljno opran (samo klapna). Možda nije bitna stvar i vezana za ovaj problem ali kada je motor hladan (a nekad i kada je vruć samo znatno manje) pri oduzimanju gasa cimne. Da li je moguće u slučaju da je leptir gasa sporan da isti demontiram i da vam pošaljem na servis/reparaciju? Stvarno sam u očaju jer ovde niko ne može da reši problem.
  2. Bio sam na dijagnostici i u ovlašćenom Fiat servisu u Nišu. Nisu mi mnogo pomogli što već nisam pročitao ovde na forumu. Računar ne prikazuje ni jednu grešku a meni se auto pri vožnji na TNG gasi prilikom zaustavljanja. Napominjem da se ovo isključivo dešava kada je uključena klima. Na dijagnostici se vidi da na benzinu i TNG-u nakon uključivanja klime padne broj obrtaja. Ovo je mogući uzrok problema. Da li neko zna kako se ovo može rešiti? Kako se računaru dostavlja informacija da je uključena klima? Meni ovo liči kao da nedostaje komunikacija između klime i računara. U servisu su spomenuli da je možda uzrok i loše ozubljenje (imali su jedan takav slučaj) Auto je 2002 godište i nisu uspeli da mu učitaju osnovne parametre za leptir gasa da li je to zaista moguće?
  3. Nije dobro da se čuje bilo kakav zvuk To što se čuje je podešavanje klapni. Svaki put kad date kontakt one se postavljaju u određeni položaj. Ja sam prošle zime bio na servisu klime i zamenili su mi dva motorčića. Nakon toga se redovno čuo taj zvuk pri svakom davanju kontakta. Rezultat je da sam na proleće menjao ponovo motorčiće. Sreća pa je majstor bio pošten pa je prihvatio reklamaciju i o njegovom trošku stavio druge. Nakon toga je uradio reset klime i nije se ništa čulo do pre neki dan. Sada opet okreće klapne kod svakog davanja kontakta. Pokušavam da sam resetujem klimu ali bez uspeha. Ukoliko i sutra ne uspem idem kod njega da mi pokaže tu proceduru. Koliko se sećam trebalo bi da bude ovako. Da se kontakt. Istovremeno se pritisnu oba točkića i to se zadrži par sekundi. Nakon toga na displeju počne odbrojavanje (pojave se brojke), sve vreme se drže pritisnuti dugmići. Pokušao sam ali bez uspeha. Pojave se brojevi ali sigurno ima neka fora sa dužinom držanja dugmića. Ako neko zna tačno neka napiše.
  4. Meni je konstantan broj obrtaja na leru oko 900 i kad je na benzinu i kad je na TNG sa ili bez uključene klime. Jedina razlika je što sa upaljenom klimom kada vozim na TNG prilikom pritiska na kvačilo skazaljka broja obrtaja "propadne" (do 400 obrataja) auto se malo pobode a onda krene. Cimanje je baš neprijatno. Malo sam uhvatio šemu pa sada brže menjam brzine i ne dozvolim mu da padne skroz do kraja. Možda ima smisla rasturiti ceo leptir pa proveriti i taj mehanički deo. Meni je leptir vizuelno definitivno očišćen od prljavštine. Da li je ovo veliki broj obrtaja na leru za ovaj motor? Koliko je optimalno? Dragan US: Ako imaš ugrađen TNG kolika ti je potrošnja
  5. Sve manje sumljam u leptir gasa mada.... Simptome pokazuje pod većim opterećenjem (upaljen kompresor klime). Po mojoj logici tada bi trebalo da se pošalje signal da se malo pojača ler gas. Da možda neki senzor ne pravi problem?
  6. Pozdrav svima Imam Stila 1.8 sa ugrađenim sekvencijalnim plinom. Pažljivo sam pročitao celu temu i procenio sam da je ovde pravo mesto za moj problem. Tokom prošlog leta prilikom vožnje na plin i sa upaljenom digitalnom klimom prilikom zaustavljanja auto je počeo znatno da obara broj obrtaja a povremeno i da se gasi. Slično se ponašao i na benzin stim što je broj obrtaja manje padao pa se nije gasio (Kad se pritisne kvačilo kod zaustavljanja skazaljka broja obrtaja jednostavno propadne). Prošlo leto sam odvezao auto kod renomiranog Fiat serviera u gradu. Nakon prve intervencije nije bilo poboljšanja dok nakon druge nije bilo gašenja ali je pad broja obrtaja i dalje bio primetan. Navodno je opran leptir gasa a naplaćena mi je samo dijagnostika . Ovog leta sam kod drugog majstora oprao leptir gasa i bio sam prisutan tokom cele procedure demontaže, pranja i montaže. Nakon montiranja nije bilo poboljšanja i sve je ostalo kao i pre. E sad vidim da se ovde spominje neko "učenje", koje u mom slučaju nije odrađeno jer je majstor samo povezao auto na dijagnostiku pogledao par parametara i ništa više od toga. Da li se učenje obavlja preko dijagnostike ili postoji "narodska" metoda. Napominjem da se problem javlja pod večim opterećenjem tj. kada je ukljućena klima. Bez klime problem ne postoji ili je minimalan da se ne primećuje. Pored ovog primećujem da kada je auto hladan prilikom puštanja gasa jako cimne. Kad je vruć cimanje se oseti ponekad i u manjem intenzitetu. Možda nije vezano za pad obrtaja ali možda i ima veze. Potrošnja je razumna 11,5 po gradu 9 na otvorenom. Dosta sam čitao i ima raznih rešenja. Ne znam šta mi je dalje da radim. Vidim da se ovakvi problemi manifestuju zbog neispravnog leptira gasa, MAF senzora (protok vazduha), dizni, svećica. Nisam vičan mehanici pa sve što smislim moram da prenesem majstoru koji bi odradio mehaniku. Pomagajte !!!!!
  7. Ok pokušaću i to za vikend. Ionako sam dogovorio da pošaljem uređaj u Pančevo pa svakako moram da ga skinem. Sigurno nije softverski problem jer nema pravila nekad radi 5 min a nekad 2 min ali probaću. Očigledno dok se ne zagreje. Ali nada me drži da će da ga Humungus popraviti.
  8. I ja imam problem sa tjunerom. Ponaša se identično kao u svim prethodnim postovima. Ne mogu da verujem da ima ovoliko problema a da niko ne može da to reši. Evo pogledao sam za ovaj čip IC TEA6842 i cene su stvarno smešne (i manje od 1$) naravno na veću količinu ali ko se bavi elektronikom sigurno može da naruči i još nešto. Pa zar neko ne može da kupi 100 kom mislim da bi to planulo za čas. I onda ne bi bile ovakve lude cene za popravku. Ako je neko uspeo da po poravi neka mi se javi na post. Nema šanse da menjam i narušavam enterijer pa čak i po cenu da moram da kupim drugi uređaj.
  9. Kako da proverim da li motorčići rade? Kada menjam visinu na displeju se menjaju brojevi ali se ne čuje nikakvo zujanje u faru i nema nikakvog efekta. U faru postoje motorčići. Da li postoji neki osigurač koji upravlja njima? Ako neko zna ko u Nišu ili okolini može ovo kvalitetno da odradi neka pusti broj telefona ili adresu
  10. Danas sam uspeo sam da zamenim sijalicu na vozacevom faru. Bilo mi je frka jer sam citao forume i video da sa tim ima dosta problema. Sijalicu sam zamenio tako sto sam skinuo podkrilo na tocku i malo odozgo malo odozdo zamenio sijalicu. Skidanje podkrila traje 10 min, nakon toga se skida poklopac fara i vec smo kod sijalice. Sa sijalice se skida osigurac koji je drzi i konektori za napajenja. Stavlja se nova sijalica i sve pomenuto obrnutim redosledom. Problem moze da bude osigurac koji fiksira sijalicu ako se otkaci pa ga onda treba vracati nazad. Sledeci put ce biti sigurno mnogo brze. Mozda moze i bez skidanja podbranika ali je na ovaj nacin mnogo brze, a i sledeci put znam sta i kako pa ce biti jos mnogo brze.
  11. Imam Fiat Stilo 1.8 dynamic 2002. godište. Dugme za podešavanje visine farova radi (menjaju se brojevi na displeju) ali nema nikakvog rezultata u pomeranju visine farova. Proverio sam ne čuju se nikakvi zvukovi oko farova kada se menja njihova visina. pogledao sam i osigurače od 15A koji su zaduženi za podizanje farova (AutoData katalog mislim da su osigurači F10 i F15). Da li je moguće da farovi uopšte nemaju motorčiće i kako to mogu da proverim? Da li postoje kao rezervni deo? Da li možda neko ima sliku fara sa motorčićima?
  12. Definitivno nije problem sa OCS senzorom. Prethodni vikend sam rasturio priključke ispod suvozačevog sedišta i očistio kontakte. Nije bilo efekta jer je lampica i dalje gorela prilikom svakog startovanja vozila. Ovaj vikend sam iz očaja uzeo da pogledam priključke ispod vozačevog sedišta. Nisam ništa spektakularno radio samo sam malo pomerio kontakte i od tada nema više lampice. Žuta lampica se upali kada neko sedne na suvozačevo sedište i posle par sekundi se ugasi. I malo jači pritisak na sedište aktivira ovu lampicu na par sekundi. Pretpostavljam da je to dobro i da je to znak da je senzor u funkciji a da je definitivno problem sa konektorima i to u vozačevom sedištu.
  13. Možda nisam bio jasan Žuta lampica se pali prilikom davanja kontakta, treperi par sekundi i ugasi se. Kada neko sedne na suvozačevo sedište ili jednostavno stavim nešto na sedište ona zatreperi par sekundi i ugasi se. Ne gori stalno kada neko tu sedi. Kakvo je ponašanje na vozilima kod kojih se ne pali lampica za vazdušne jastuke?
  14. Evo šta je bio problem. Kada se grejanje uključi na maksimum automatski se duvanje prebacuje na šoferku. Majstor kaže da je to tako fabrički podešeno. Provalio sam šemu kako da grejanje duva i u srednjem položaju. Zvuk koji se čuje kao fijukanje je prouzrokovano pomeranjem krilaca koja usmeravaju vazduh u željenom pravcu. Ova operacija traje par sekundi.
  15. Kod mene je sledeci problem. Zuta lampica za prisustvo suvozaca se regularno pali pri kontaktu a nakon par sekundi i ugasi. Kada neko sedi na suvozacevom sedistu ta lampica zatreperi i gori stalno. Ovo mi signalizira da OCS radi ispravno (a mozda i grsim). Vadio sam kontakte ispod suvozacevog sedista i cistio ih. Lampica (crvena) za airbag se i pre toga i posle toga uredno pali. Evo sta me zanima Da li ima jos nekih kontakta koji mogu da prave problem (ispod vozacevog sedista recimo)? Da li prilikom ciscenja kontakata moze da se desi da opale airbagovi ili je potrebno da se otkaci klema akumulatora? Da li zuta lampica signalizira ispravan OCS? Da li posle ciscenja kontakata mora da se ide na brisanje gresaka da se ona ne bi pojavljivala? Da li je neko ko je imao slican problem to resio premoscavanjem OCS-a? Ko u Nisu to moze najkvalitetnije da odradi? Ne mogu da se zezam sa lemljenjem Oticicu da ocitaju greske ali da ne idem dva puta ako ne moram Hvala unapred

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...