Jump to content
FAS Goran

Puntakis

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About Puntakis

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Konacno sam resio sve probleme sa ovim autom - prodao sam ga.
  2. Bosch klapna Uf, kako da počnem, kupio sam stila pre tri godine, dotičnog 1,6 16v i nakon izvesnog vremena krenuli problemi sa klapnom. Posle 3 promenjene klapne rešio sam da pronađem alternativu odnosno klapnu drugog proizvođača. Uspeo sam sa bosch klapnom uz određene modifikacije jer se rupe za šrafove ne gađaju pa je potreban adapter kao i da se žice po određenoj šemi prespoje. Uglavnom ja sam zadovoljan kako za sada sve funkcioniše i kad budem prešao neku veću kilometražu onda će se videti da li zamena uspešna. Evo i slika kako to izgleda. Naravno sve sam radio na svoju odgovornost i ovo postavljam čisto informativno jer ova kombinacija tek treba da se pokaže u eksploataciji.
  3. U pravu si, ali losa klapna moze da dovede u zabludu MAP senzor pa ispada da je senzor los. U sustini P0101 pokazuje da je problem sa pritiskom u usisnoj grani. Da se ne pravim pametan bacio sam pare i na MAP senzor . Inace kod dizela je MAF (MASS AIR FLOW) a kod benzinca MAP (MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE) senzor i ima razlike. Nisam imao nameru da sirim temu jednostavno sam i sam iznenadjen kako je auto identicno lose radio sa dve razlicite klapne (mogao sam da se zakunem da klapna nije u pitanju) a sa trecom se doveo u red kao i da je drugi kompjuter ispravio i ostale probleme. Pozz
  4. EPILOG: Hvala svima koji su dodali svoje iskustvo, kod mene se sve ovako zavrsilo. Posto sam dva puta servisirao kopjuter, a ovih dana je ponovo poceo asr/esp failure, odlucim da kupim drugi kompjuter i izleti relativno povoljno verzija T9 (kod mene T1). Posle kupovine odem kod coveka koji ga za 25e prekodira na moj kljuc (bez otvaranja direktno na autu) i auto progleda. Bolje vuce, lepse radi, sve super ali ne lezi vraze, posle par dana u duzoj gradskoj voznji pocne da izbacuje gresku p0101 i da ne reaguje na pedalu gasa. Kad vratim stari motorni kompjuter on moze da se vozi, ali sa starim simptomima. Odem ja na servis kad procureo kocioni cilindar sa unutrasnje strane na servo od kocnice. Tu mi covek kaze da je verovatno i klapna losa (mada sam sa dve klapne imao identicne simtome). Ipak odlucim da zamenim klapnu i uparim je sa T9 komjuterom i konacno posle par dana mesovite voznje auto se ponasa kako treba. Na trzaj gasa se ne gasi, lepo vuce i isto radi na plin i na benzin, smanjio je potrosnju i nadam se samo da ce neko duze vreme da radi kako treba. Pozdrav svima
  5. Sve sam odradio, ocistio leptir pa ga zamenio (stari dao drugaru kod koga i dan danas radi odlicno), ocistio map, resetovao, stelovao mape, servisirao racunar, servisirao alternator, nov akumulator ... Uglavnom tek kad otkacim gornju lambda sondu (sa donjom nema nikakve promene samo izbaci gresku) motor pocne normalno da radi. Sto je najgore tek posle pola dana voznje mi je izbacio gresku, uopste nije provalio da sam otkacio sondu?! WTF!!! Povrh svega sa otkacenom sondom motor ujednacenije vuce iz nizih ka visim obrtajima, nema sanse da varira i da se gasi po istom principu kad trznem gas do 1500 obrtaja (ni na plinu ni na benzinu). E sad moje pitanje je da li kad otkacim sondu upropastavam motor, kakve su posledice ako ga duze vozim sa otkacenom sondom jer meni sad auto "normalno" radi. Mislim svalio sam brdo para jureci duhove u motoru a sad bas nisam u situaciji da bacam pare na drugu sondu da bih ustanovio da je problem ipak negde drugde (i gde?). I opet sam dosao u situaciju da maskiram problem (kao sto buse klapnu) umesto resavanja ali sam umoran od majstora i dosta mi je bacanja para pa mi ovo lici na prihvatljivo privremeno resenje (dok ne skupim snage i para za dalju borbu).
  6. Vidim da je stara tema ali moram nekog da zamolim da me izvuce iz ovog pakla zvani STILO 1.6 16v. Naime kupio sam polovni auto koji je perfektno radio, nije se gasio, nije varirao gas ma milina bozija. Onda sam ugradio plin i sve krece nizbrdo - par dana posle ugradnje pocinje da se gasi na leru. Naravno prvo uocavam ocigledno, posle ugradnje nije sve vraceno na svoje mesto i ugradjeno po specifikacijama ali se nakon ispravke pocinje redje gasiti i manje varirati gas. Elem posle svih prepravki i dovodjenja svih stvari na svoje mesto (cak sam i kupio drugu klapnu a moju staru dao drugaru kod kojeg radi perfektno?) i 3 godine pakla nadjem ovu temu i potpuno identicno mi se desava. Kad trznem papucicu gasa naglo do 1500 obrtaja auto pocinje da se muci i padne na nekih 400-600 obrataja pa se izvuce ali posle sledeceg davanja gasa ugasi se (i na plinu i na benzinu). Kad skinem konektor sa lambda sonde na benzinu pocne normalno da radi, nema sanse da varira niti ga mogu ugasiti na bilo kojim obrtajima (ne javlja nikakvu gresku da je iskljucena sonda?), ali kad ukljucim plin odmah pocne da radi nestabilno i javi gresku P0135. E sad, da li je u pitanju LAMBDA SONDA, da li mi je pukla izduvna grana na sta me je jedan mehanicar uputio ili je nesto trece u pitanju - da li neko ima resenje da me spasi ove bede.
  7. Radili su samo reparaciju ECU, nista drugo, skinuli ECU - odradili svoju magiju i vratili nazad. Popravka 150 evra. Daju garanciju 6 meseci pa cemo videti. ECU - motorni kompjuter koji na STILU stoji na motoru.
  8. Evo da podelim i moje iskustvo sa STILOM, koji je na kraju otisao na reparaciju ECU jedinice. Kupio sam ga polovnog sa nepunih 100k km i odlicno je isao, nije bilo nikakvih problema. Kako je vreme prolazilo poceo je da se javlja ABS failure, za koji sam citao da je potrebno pranje automobila jer se senzori napune blata, elem pranje je kao resavalo problem. Posle par meseci poceo je da se javlja i ASR failure, nekad u kombinaciji sa ABS-om, a nekad samostalno. Uglavnom ove greske su se javljale kad dam kontakt a kad upalim auto nema nikakvih problema - jednostavno nestanu. U poslednje vreme auto je poceo da se gasi u voznji i to najcesce u situaciji kad se potpuno zagreje pa stoji ugasen pola sata do sat i kad ponovo krenem nakon pet do deset minuta voznje se ugasi sa upozorenjem ALTERNATOR FAIL, LOOSE CONNECTION. Ja ga ugasim i ponovo upalim u toku voznje i tako nastavim. Zadnje pre reparacije je u toku voznje izbacio i problem sa SECURITY pa nisam mogao ni da ga ponovo upalim neko vreme. Nakon toga sam otisao pravo u servis AUTOELEKTRONIKA na Tosinom bunaru koji mi je vec servisirao racunar na PUNTU koji sam prodao i za kojeg sam cuo da i posle dve godine sljaka perfektno i uradio reparaciju. Posle reparacije ECU auto vozim vec dve nedelje bez ikakvih gresaka i u voznji se ponasa mnogo bolje, ima vise snage. Sta ce dalje biti videcemo ...
  9. Evo prošlo je par dana i došlo hladnije vreme a problemu ni traga ni glasa. Punto pali kao munja, nemam nikakvih problema u vožnji i ostaje mi jedino da se još jednom zahvalim za adresu servisa kao i momcima koji dobro znaju svoj posao. Pozdrav
  10. Želim da se zahvalim u vezi informacije o popravljanju ECU jedinice, koju sam danas uradio u gore spomenutom servisu za 100e, samo da dodam tražite da vam odmah urade servis oba izlaza na bobinu, i 1-3 i 2-4, bez obzira koji par je otišao. Servis traje jedan dan, momci daju garanciju na urađen servis, i vidi se da imaju iskustva jer su nakon jedne moje rečenice ukapirali o čemu se radi. Ostaje samo da testiram auto pa ću krajnje utiske dodati u sledećem postu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...