Jump to content
FAS Goran

simkeb

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About simkeb

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Priboj
  1. E sad si me stavio u dilemu, planirao sam da uzmem 1.6 mjt iz razloga sto pretpostavljam manje trosi, noviji je motor, manja registracija i cuo sam da bolje poteze u nizim obrtajim od 1.9 zbog obrtnog momenta. E sad najvise bih voleo probati i jednog i drugog i znati o cemu se radi i da vidim kakav je koji motor medjutim kod mene u Priboju i okolini ne postoji ni jedan bravo na ulicama (za ne poverovati) jedino mi preostaje ovako da se informisem preko foruma. Ne rece mi samo kakva ti je potrosnja bila i po tvom misljenju da li je mnogo veca na 1.9 mjt. Hvala ti puno
  2. Druze ja sam moj prodao za 5000eur registrovan godinu dana sa zaista uradjenim servisima i pravih 195000km. Ovaj nije ni blizu te kilometraze, volan na ovoj km za to godiste mora da bude odran kao jarac sto znaci ili je menjan ili je presvlacen, dugmici na njemu su takodje malo izguljeni. Pogledaj srednje dugmice na radiju, kod mene su bili kao novi, takodje tockic na klimi sa vozaceve strane... Spolja svaki moze da se nasminka ali neke stvari tesko. Obrati paznju i na kuciste hladnjaka egr-a kao i na usisnu granu. To su neke prilicno skupe stvari koje sam ja menjao a pokazale su se kao fabricka greska. Iskreno previsoka cena... Hvala puno na odgovoru. Steta sto ranije nismo stupili u kontakt pa da od tebe kupim auto. Od ovoga sam definitivno odustao, ali ako slucajno nesto kvalitetno izleti voleo bih da me kontaktirate posto vidim da se jako razumete u Brava i da ste ga vec imali. Usput da li bi mi mogao reci samo kako se proverava to kucista hladnjaka EGR-a i usisna grana i kolko to kosta za zamenu, posto ja vozim punta 1.3 multijet i nikad nikakvih problema nisam imao niti sam se kad susretao sa tim kvarovima sem kad sam ga tek kupio u ovlastenom fiatovom servisu autogarant u Cacku su mi zatvorili mehanicki i softverski EGR i od tada auto ide kao blesav. Kolko je pouzdan taj 1.6 multijet, kakva mu je potrosnja, ima li vise snage na nizim obrtajima od 1.9 i sta je po tebi bolja kupovina 1.6 multijet ili 1.9 multijet sa 8 ventila.
  3. I mene je ta prica da je uradio veliki servis i ulje pred prodaju malo sumnjiva, a na sve to taj bravo je u emotion opremi i najjeftiniji sa tim 1.6 multijet motorom i tom opremom, nesto mi tu ne stima. Ako bude imako neko kakva saznanja o tom autu bio bih mu beskrajno zahvalan jer mi se auto stvarno svideo ili ako ima neki predlog za nekog drugog brava u ovoj opremi nek mi predlozi jer sam u potrazi za autom.
  4. Pozdrav Imam samo jedno pitanje da li je ko gledao ovog Brava, zainteresovan sam za njega pa me interesuje vase misljenje http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6932928/fiat-bravo-16-jtd-emotion Inace vozim punta 1.3 multijet i prezadovoljan sam sa njim
  5. Ja sam iz Priboja tako da mi je Tim servis predaleko, probacu ja sam da merim prelive na diznama, a pre toga cu skinuti komplet egr i da ga ocistim, nadam se da necu nista pokvariti
  6. Da li neko moze da mi kaze da li kod mene EGR pravi problem na osnovu sledecih simtoma ili je to nesto sasvim drugo? U pitanju je Punto 1,3 multijet 2004. godiste. Naime kad je hladnije vreme (ispod 7-8 stepeni) kada upalim auto prvo pocne jedno 30-tak sekundi mozda i minut da radi sasvim normalno kako bi i trebalo da radi, i onda kao da se nesto zatvori i auto kao da smanji ler gas i onda pocne da se stresa, nepravilno radi i dimi kao lud, oblak dima iza njega bude. Cim dostigne radnu temperaturu sve se vraca u normalnu, i auto sasvim normalno radi. Dijagnostika ne pokazuje nikakvu gresku. Bio sam i kod bosiste on mi zameni jednu diznu i kaze da to ne moze biti do dizni jer kad su dizne u pitanju onda auto mrsi i kad vrc i kad je hladan. Ako neko ima neku ideju mnogo bi mi znacila. Unapred se zahvaljujem i izvinjavam na malo duzem textu.
  7. Hvala na ponudi, juce kupljen ELM + adapter. Nisam smeo da uzmem modifikovani ELM jer sam cuo da ukoliko se ne odaberu odnosno ne preklope odgovarajuci pinovi moze da napravi katastrofu na novijim vozilima.
  8. Imas kod nas na kupindu il na limundu po veoma povoljnim cenama a modifikaciju mozes da uradis i sam imas tu sheme kako(ostavili ljudi) hvala im i radi veoma dobro sto se mene tice kao profesionalna dijagnostika bez dve tri opcije koje sam video da moze profesionalna Hvala vam na odgovorima. ne znam dal bi se usudio sam da radim modifikaciju ne znam da kolko li je komplikovano da nesto ne zeznem, pre bi kupio gotovu modifikovanu (kosta 55 evra, a nemodifikovana je 30-35 evra) Mozes li mi reci koji je to sajt da pogledam, al ja bi pre isao na varijantu da mogu pomocu onih prekidaca da prebacujem za sta mi treba.
  9. Vrednosti ne bi trebale da odstupaju kad je hladan i kad je vruc (kao sto je bio slucaj kod mene kad je hladan cetvrta dizna pravila problem) U potpunosti se slazem, ti aditivi se mogu koristiti preventivno da bi smanjili mogucnost kvara, a ako vec dodje do toga (npr. prelivi nisu isti kao sto se na video klipu i vidi), bez skidanja i remonta dizni cisto sumnjam da ce i jedan aditiv biti od pomoci. Na koga se odnosio prethodni post sa ovim "tezim simpotmima"?
  10. To sa tim Cleaner-ima sto se sipaju u rezervoar je cisto bacanje para ili sto mi jedan prijatelj koji ima bosch servis (ali za teretni program)rece, to je samo "bajanje". Koliko vam je auto presao? Sve preko 200000 km tesko da mogu biti dizne u dobrom stanju, a mozda i pre u zavisnosti od dizela. Da li vam se desava da auto kad je hladan posle par minuta rada na leru pocne da se stresa i neravnomerno radi? Ja sam imao isti problem sa diznama i bas sam se namucio oko toga. Cisto da napomenem ovde kod mene bosista uzima 50 evra za remont dizne i daje 6 meseci garanciju na to, a polovna dizna sa isto 6 meseci garancije je 40 evra. Ja sam jednu radio u servisu a drugu kupio polovnu. Medjutim sad mi opet neka dizma pravi problem kad je auto hladan, pa moram da kupim ELM 327 v1.4 da pratim dizne kad je hladan i kad je vruc. Izmerite koje vam vrednosti daju dizne na sva cetiri cilindra, posle prvog palenja kad duze vergla.
  11. Potreban mi je ELM v1.4 modifikovan sto moze i na Grande punta i ostala najnovija vozila. Jel ima neko sa foruma da proda ili gde bi mogao da kupim ovde kod nas da ne narucujem preko granice?
  12. I meni se isto to desava. Kada upalim ujutru auto, pocne neravnomerno da radi i da se cima ceo auto, i motor da se stresa i cima. Posle par minuta rada pocne da dimi kao lud i imam osecaj tek kad ga upalim kao da nece odjednom da primi gas kao kad je ugrejan, (ni na leru kad mu dam gas nema one zustrine). A kada krenem da ga vozim tako hladnog, pri pritiskanju gasa sa niskih obrtaja kao neko kuckanje (slicno ventili kad se cuju na benzincu). Kad se auto zagreje svi ti simpotmi nestaju i auto radi noramalno. Ima li neko ideju sta li moze biti?
  13. Druze mozes li mi samo objasniti gde se nalazi onaj kljucar u Uzicu sto si ga pitao da ti nareze kljuc za Bravu, ili ako imas njegov broj. Subra ako bog da dolazim u Ue pa sam hteo da narezem kljuc za punta. Hvala

  14. S obzirom da sam iz Priboja, i da u okruzenju nemam dobar servis za Fiata molio bih vas za pomoc. Naime imam punta 1.3 mjt 2004 godiste, kupljen pre 4 meseca pa je jos u fazi ispitivanja. Moj problem je dim koji punto izbacuje kao lud. Evo opisa problema: - Kada krecem na malim obrtajima uvek izbaci crnog dima i to onako malo vise,a na visim obrtajima (oko 3000-3500 obrataja) ne dimi uopste - Kada mi je auto upaljen na leru i posle 1 muta rada u mestu toliko pocne da dimi da oblak napravi oko sebe, a dim je toliko jak i gust da pece za oci ako sam blizu auta. - Ponekad mi se sa vremena na vreme upali lampica Chek engine i posle krace voznje ugasi. Inace auto ide kao zmaj, poredio sam ga sa puntom od druga koji ima stvarnih 120000 km jer mu je on prvi vlasnik i nema nikakvih problema kao ja i uopste nema nikakve razlike u vuci. Potrosnja nafte je fantasticna oko 4.2l/100, a potrosnja ulja za ovih 7000 km predjenih vrlo mala, naime kad sam ga kupio ulje je bilo na maximumu na meracu a sad posle 7000 km je tracno na sredinini. Svaka pomoc je dobro dosla!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...