Jump to content
FAS Goran

alexbadboy

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About alexbadboy

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Doboj
  1. Hvala na odgovoru, imam al felge 15", nije nesto posebno napucan, ali planiram ubaciti u njega DVD player i malo srediti. mene vise zanima da li ce ta karbonska folija da stoji na haubi, da li ce se odljepljivati, da li je otporna na sunce, kisu, snijeg...
  2. Pozdrav, u zadnjih par dana sam u dilemi sta da uradim, promijenio sam haubu u svoje Brave, ona je u srebrnoj boji a moja Brava je u zelenoj, pa sam mislio da haubu ne farbam vec da preko nje stavim carbon foliju. Zanima me Vase misljenje, koliko je to pametno uraditi, da li ce ona moci da trpi visoke i niske temperature, pranja raznim hemijskim supstancama, da li ce se kasnije poceti odljepljivati? Da li da stavljam carbon ili da ipak ofarbam haubu?
  3. Ja sam o ovome citao jos pre 2-3 godine, mada vise teoretski, dok je sad ovo vise dostupno u praksi upotrebom googla i foruma postizu se "strasni" rezultati Samo pisi sto znas i postavi svoje crteze, slike, nadam se da ce jos biti zainteresovanih za ovaj projekat. Siguran sam da ces dobiti jos dodatnih savjeta.
  4. Pozdrav za sve forumase, ne znam koliko ste upoznati o ovoj temi, tj. o HHO generatorima koji proizvode vodik koji se salje u usisnu grani i na taj nacin pospjesuje sagorjevanje i teoretski smanjuje potrosnju goriva (dizel, benzin, plin). Ja o ovome ne znam mnogo, zato i otvaram ovu temu da bismo svi saznali vise o ovoj temi a na osnovu saznanja mozda i pokusamo zajednicki da napravimo u svojoj kucnoj radionici ovakav generator i samim time ustedimo na gorivu u ovim teskim trenucima. Ono sto sam ja zakljucio iz svega ovoga je da je teoretski moguce da se ustedi od 20-40% na gorivu (sa 9l/100km na 6l , ili sa 7.5l/100km na 4.5l ako je usteda 40%), u praksi se usteda od 40% pokazala kao tesko dostizna. Moram napomenuti da se usteda razlikuje od samog tipa motora i njegove kubikaze kao i mnogih drugih faktora ukljucujuci i nacin na koji se dobija vodik. Kao i u svakome poslu uvijek se nadju oni okji su ZA i oni koji su PROTIV, pa su tako i ovde misljenja podjeljena. Jedni se suprostavljaju toj primjeni i "ustedi" jer smatraju da je vodik previse eksplozivan i da nije siguran te da on ostecuje motor (ostecuje dihtung glave, utice korozivno) i da previse trosi elektricnu energiju i samim time utice na vijek akumulatora i alternatora, a usteda koja se dobije da je minimalna i nije isplativa. S druge strane postoje oni koji su optimisti i zele da usavrse taj mehanizam i uz sto manju potrosnju elektricne energije dobiju sto veci procenat iskoristenosti vodika i samim time smanje potrosnju goriva koja ce biti vise nego prihvatljiva. Oni citaju, informisu se, isprobavaju u praksi, dijele medjusobna iskustva i samim time doprinose razvoju u ustedi goriva, manjoj emisiji stetnih materija i zastiti okoline (jer uz prisustvo vodika gorivo u potpunosti sagori i nema stetnih produkata), produzava radni vijek motora, ulje duze traje... to je njihova teorija... Ovde je i video za koji ljudi tvrde da su uspijeli na golfu serije dva smanjiti potrosnju sa 7.5l/100km na 4.5l/100km Nadam se da ce ova tema zazivjeti i da cemo ubrzo imati i prve rezultate iz kucne radionice. Ja cu i dalje da se informisem o ovoj temi i pokusati da je nadopunjavam, ali takodje zelim i od svih vas da mi u tome pomognete. Siguran sam da na ovome forumu ima mnogo ljudi koji su mnogo vise informisani od mene i da ce dopunjavati i pratiti razvoj ove teme. Svi znamo da je pojava plina u pocetku bila jako odbacena od strane ljudi koji nisu bili upoznati sa time i bojali su se da im automobil nece eksplodirati, a danas vidimo mnostvo automobila na plin i mnogi se odlucuju na taj vid ustede iako se i danas mnogi suprostavljaju plinu. Vjerujem da je tako i sa ovim HHO generatorima. Pozdrav
  5. Pozdrav, citam Vas forum vec mjesec dana i mnogo toga mi je zapalo detalja za oko i pomoglo. imam sledeci problem a to su zadnje kocnice koje se dosta cudno ponasaju, prema dosadasnjem citanju vecina su rekli da su to simptomi petog kocionog... Evo sta se kod mene konkretno desava... 1.Automobil kad upalim i kad se krecem polagano na slab pritisak kocnice on mi blokira zadnji desni tocak uz neki cidan svuk (kao da struze metal od metal) 2.Ako povucem rucnu kocnicu, onda mi koci samo zadnji lijevi (meni bas i nije logicno s obzirom da na noznoj bolje koci desni) 3.Ako automobil pocne da se krece brzinom vecom od 50km/h onda se to skripanje ne cuje u desnom tocku i koci prilicno dobro, ali ako su brzine manje onda zna da pravi probleme pogotovo kad je mokar put. Znaci, on blokira samo kad se krecem cim upalim automobil i ne prelazim brzinu vecu od 30-40 km/h a ako predjem tu brzinu kasnije kad idem sporije opet normalno koci. 4.Ako idem u rikverc i pritisnem kocnicu, takodje mi se desava da naglo blokira tockove iako sam lagano pipnuo kocnicu kao da sa u nesto udario. Tad primjetim da mi se blokira zadnji lijevi (sto mi opet nije logicno jer na pritisak kocnice kad idem naprijed to desava za desni tocak) Zakljucak (koji ne mora da je tacan, samo moje nagadjanje) Pedpostavljam da je u pitanju taj peti kocioni jer on dobro ne regulise pritisak na kocnice, takodje predpostavljam da su i pakne stradale, jer sam pokusao da skinem dobose i nisam uspio, oni su toliko zapekli da ih je nemoguce skinuti barem primjenom neke lakse sile, tako da sam odustao od skidanja, ali sam vidio da prilikom lakseg udara u dobos da ispada neka prasina, predpostavljam da je to od pakne koja se istrosila. Da jos napomenem da mi fali plasticni cep na desnoj zadnjoj zastitni dobosa na kome se nalazi neka rupa promjera oko 3cm gdje treba biti plasticni cep kojeg nema, tu ulasi prljavstine pa predpostavljam da je i to razlog svega ovoga... Cekam vas odgovo, prijedlog, misljenje... prije nego ga odvezem kod nekog majstora koji nece znati nista bolje od mene i nabiti mi proskove koji ce biti kao pola fiata, ili cak i veci.
  6. Pozdrav za vrijednu ekipu sa foruma koja su tu da podijele svoje znanje sa svima kojima je to potrebno i koji zele nesto da nauce novo. Dosao je red da se i ja predstavim... Zovem se Aleksandar, zivim u okolini Doboja, za one koji ne znaju to je grad u Republici Srpskoj. Od prije mjesec dana sam vlasnik Fiata Brave 1.6 16v + LPG, '97gp. Cim sam kupio Fiata tako su pocele i moje "nocne more" i stalno prisustvo na ovome forumu, ubrzo postujem i moj problem koji je jako problematican s obzirom da se radi o kocnicama. Slike automobila postavljam cim mi srede zasnji branik Pozdrav za sve clanove i one koji ce to tek postati. S postovanjem AlexandarG

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...