Jump to content
FAS Goran

vamb

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About vamb

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Backa Topola
  1. lajsna zadneg branika za stilo jdt sw 5v , crna? imas li mozda i koja je cena?
  2. Pozdrav svima. Ima li ko ili zna li ko gde ima lajsna zadnjeg branika za stilo JTD SW 2003 god. Trebala bi mi u crnoj boji iskljucivo.
  3. Pozdrav svima. Nov sam ovde i od skoro vlasnik jednoj stila i trebaju mi neke sitnice. Gledam ovu temu i primetno je da postoji samo zadnjih 30 pitanja a odgovora nema. Ako je oglas "mrtav", trebalo bi ga skloniti da ne gubimovreme uzalud
  4. pa to je i logika. 300 auto + 200 limar + 50 akumulator + 100 komplet izduv + 50 ulje filteri = 700 a bar znam da je novo i uradjeno a i ne dajem kes, sem onih 300 jedina nepoznanica je koliko bi me kostali delovi za generalku, ako se bude moralo i gde nabavljati delove? da li se vredi igrati sa nekim polovnim delovima?
  5. cenim ja svacije misljenje, zato sam i otvorio temu. U varijanti o kojoj ti pricas nikom se ne bi isplatilo, ali moja je drugacija. Auto neregistrovan, ali sa urednim papirima, ja dobijam za 300e. limara imam u kompenzaciji, pa ce od njega izaci kao nov. auspuh servis takodje imam u kompenzaciji, pa se ni sa izduvni sistem ne brinem. aukumulator, ulje, filtere, takodje imam u kompenzaciji. naravno, shodno prethodnom i vulkanizera i gume imam u kompenzaciji. Pare svakako ne bih video - pa se tako i rodila ideja da se sve to skrpi. E jedina nepoznanica je taj motor.. Zato i pitam, a neko je vec naveo koja je i koliko kosta najgora solucija, ako moram da radim generalnu - samo delovi koliko kostaju..?
  6. Korisni komentari i saveti. No kazite mi da li je pametno onako na licu mesta, zameniti ulje, pa makar i ostaviti stari filter? Napominjem cilj je preci 130 km do majstora koji ce uraditi sve sto je potrebno.
  7. Da budem iskren, ne znam koja je verzija. Trebalo bi u petak da idem po njega i nadam se da cu ga osposobiti bar toliko da predje 130 km, do mog komsije majstora, pa se posle ne sekiram. Znaci trebao bi mi zapravo savet, kako na licu mesta startovati motor koji dugo nije radio. Meni je kolega savetovao, da ga ubacim prvo u cetvrtu, pa da ga gurnem 2 metra nazad, pa 2 napred, da se sto on kaze stvar zaulji i da se nadam da nije sve korodiralo, da proverim tecnosti, ulje i onda uz boziju pomoc da upalim. Ako i uspe da ga par minuta drzim na 1200-1300 obrtaja pa ako izdrzi, onda je to-to. Ako nije tajna, koliko su te izasli delovi bez auspuha i akumulatora? I zasto ulje 10/40? - vidim da uglavnom preporucuju mineralno 15/40. I koje fabricke felne idu na njega 13 ili 14''?
  8. jesu li prodate bubamarice..? koja cena?
  9. Pozdrav svim clanovima sajta i ljubiteljima i vlasnicima FIAT automobila. Ovako, od juce sam i ja posta vlasnik TIPA 1.4 '89 god i imam jedan problem, pa bih molio clanove za savet. Naime, auto je skoro godinu ipo stajao, nije paljen. Zadnji put je vozen na plin, parkiran, ugasen i od tada vise ne. Molio bi clanove za savet, sta sve uraditi pre prvog paljenja motora ? E, kako ni rodbina ne daje vise nista zabadava, spremam se na najgoru varijantu, pa me zanima jel moze neko da mi kaze koliko otprilike, bez ruku kosta generalka za tipa i gde su najjeftiniji delovi. I klasicno pitanje svih pocetnika, koje su velicine fabricke felne za TIPA, koje ulje se preporucuje, koje svecice...? Mozda sam bio malo preopsiran, ali bih zaista cenio svaki savet. Uzvracam svakom istom merom u vezi fiskalnih kasa, racunara - sto je moja oblast rada. Unapred hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...