Jump to content
FAS Goran

rkoma1986

Members
  • Content Count

    2075
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Reputation Activity

  1. Like
    rkoma1986 got a reaction from darkman14 in Clio mk3 - Ceger auto   
    Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
    Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
     
    Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
    Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada. 
    Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
     
    Evo slika nakon kupovine:
     

     

     
    Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
    Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.

    Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
    Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
     
    Evo slika od pre neki dan:
     







  2. Like
    rkoma1986 got a reaction from PremieRacing in Clio mk3 - Ceger auto   
    Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
    Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
     
    Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
    Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada. 
    Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
     
    Evo slika nakon kupovine:
     

     

     
    Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
    Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.

    Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
    Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
     
    Evo slika od pre neki dan:
     







  3. Like
    rkoma1986 got a reaction from shuxx in Clio mk3 - Ceger auto   
    Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
    Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
     
    Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
    Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada. 
    Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
     
    Evo slika nakon kupovine:
     

     

     
    Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
    Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.

    Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
    Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
     
    Evo slika od pre neki dan:
     







  4. Like
    rkoma1986 reacted to Martin in Clio mk3 - Ceger auto   
    Punto i Clio trojka i nisu baš za poređenje. 
    Vrhunski auto, isti samo sa 3 vrata sam pre tri godine uzeo ženi. Po gradskoj vožnji u SM, ne prelazi 7 litara benzina. 
     
    Jedina mana 1.2 75 ks jeste što ne ide uz brdo i kratak peti stepen prenosa (120 km/h na oko 4000 obrtaja).
  5. Like
    rkoma1986 got a reaction from Martin in Clio mk3 - Ceger auto   
    Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
    Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
     
    Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
    Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada. 
    Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
     
    Evo slika nakon kupovine:
     

     

     
    Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
    Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.

    Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
    Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
     
    Evo slika od pre neki dan:
     







  6. Like
    rkoma1986 got a reaction from IDzO in Clio mk3 - Ceger auto   
    Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
    Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
     
    Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
    Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada. 
    Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
     
    Evo slika nakon kupovine:
     

     

     
    Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
    Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.

    Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
    Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
     
    Evo slika od pre neki dan:
     







  7. Like
    rkoma1986 reacted to neshtry in Clio mk3 - Ceger auto   
    Za te novce si mogao da kupiš našeg Punta iz izlaznih godina sa 60k km na satu i bez potrebe za majstorom...
    Jako lep Klio,da te služi i da se umnoži
  8. Like
    rkoma1986 got a reaction from horvat in Clio mk3 - Ceger auto   
    Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
    Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
     
    Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
    Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada. 
    Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
     
    Evo slika nakon kupovine:
     

     

     
    Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
    Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.

    Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
    Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
     
    Evo slika od pre neki dan:
     







  9. Like
    rkoma1986 reacted to Ivan in Clio mk3 - Ceger auto   
    Licno koristim taj izraz  .
    A bar sto se mene tice, rekao bih da im je glavna misija da sacuvaju zivce vlasnika, pre svega.
    I olaksaju mu zivot u ovim nasim prenatrpanim selendrama (i sto se tice infrastrukture, a i sve veceg procenta zitelja i ucesnika u saobracaju).
    Ista prica, apsurdno, ali taj mali "ceger" mi je nekako vise prirastao za srce za ovo vreme. Iako je tehnicki/dizajnerski u svakom smislu debelo inferioran, ali ima to nesto  ...
    Na ovom vecem em nema sta da se budzi i zanima se onako vikendom kad iskrsne malo vremena od porodicnih obaveza - sipaj, vozi i redovno odrzavanje.
    Dok je malisa jednostavan, lagan za radove i pristup, delovi i sitnice za sredjivanje bagatela...
     
    Da vas i dalje lepo sluzi  .
     
  10. Like
    rkoma1986 got a reaction from Lufti in Clio mk3 - Ceger auto   
    Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
    Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
     
    Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
    Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada. 
    Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
     
    Evo slika nakon kupovine:
     

     

     
    Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
    Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.

    Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
    Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
     
    Evo slika od pre neki dan:
     







  11. Like
    rkoma1986 got a reaction from igor0511 in Clio mk3 - Ceger auto   
    Vise puta sam na forumu naleteo na izraz 'Ceger auto' i mnogo mi se svideo jer auto upravo tome i sluzi
    Glavna misija, maksimalno sacuvati drugi, veci, bolji automobil od gradskih ogrebotina, malih parking mesta, rupa na putevima.... a istovremeno ustedeti novca na odrzavanju tog veceg, boljeg i naravno skupljeg automobila jer sa njim prelazimo mnogo, mnogo manje kilometara na godisnjem nivou otkad imamo Clia.
     
    Motor 1.2 75 ks, ima i TNG sa novom bocom, mada ga pretezno vozim na benzin. Kupio sam ga sa neispravnim radom motora, ispostavilo se da je izgoreo ventil na cetvrtom cilindru. Kaze Damjanovic iz Rumenke da ga je verovatno neko przio na visokim obrtajima duze vreme pa od toga. To je sredjeno odma po kupovini, auto savrseno radi i na plin i na benzin, ali ga pretezno vozimo na benzinu. Na plin se prebaci katkad cisto da proverim ispravnost sistema.
    Hteo sam da uzmem nesto do 1.500-2.000 eur, ali sa ovim cenama tesko da se za te pare moze naci iole pristojan auto. Bas ljudi svasta prodaju, pogotovo kod tih malih gradskih automobila se ne vodi racuna ni o mehanici a ni o estetici, bar je to moj neki utisak. Clio na kraju placen 2750 + odmah 300 za ventile, glavu, ruke majstoru... i od tada, za godinu i po dana dva mala servisa i prednje plocice. E da, i stavio sam mu katalizator koji je bio skinut pa je imao zvuk kao stojadin nekada. 
    Limarijski veoma dobar, sva stakla originalna, enterijer sacuvan..
     
    Evo slika nakon kupovine:
     

     

     
    Krenuo sam da ga 'budzim', zanimljiv mi je autic, za malo novca se moze fino srediti.
    Za sad su tu alufelne sa AllSeason gumama i mali fancuski bedzevi spolja, a u enterijeru sam malo razbio crnilo sa svetlo sivim detaljima. I uzeo mu fabricke patosnice.

    Juce sam bas uzeo i Armster 2 naslon za ruku pa cu ga fiksirati danas/sutra.
    Od skorijih planova, doci ce distanceri 20mm i farbanje celjusti. Dobro bi mu doslo i blago spustanje, pogotovo napred, ali otom potom. Ideja mi je da auto bude pomalo neozbiljan ali da ni u jednom momentu ne ode u gedoru, cak ni u gedoricu
     
    Evo slika od pre neki dan:
     







  12. Haha
    rkoma1986 got a reaction from Reacher Gilt in Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -   
    Na'rani svinje i nista ne diraj, super su
  13. Like
    rkoma1986 reacted to PremieRacing in Avantime   
    Novina na Amfibiji...malo na silu pa sam morao i ako nisam planirao. A nisam ni slikao pa evo ovako:
     
    https://www.instagram.com/presvlacenje_auto_neba_ns/p/C5tHgtXMb05/?img_index=1
     
    Dobro ispalo.
  14. Like
    rkoma1986 got a reaction from PremieRacing in Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -   
    Na'rani svinje i nista ne diraj, super su
  15. Hvala
    rkoma1986 got a reaction from darkman14 in Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -   
    Ukoliko budes hteo... Ja sam prosle godine sredio celjusti na A4.
    Boja je u spreju, ostalo je dovoljno za jos jedan auto, gotovo sam siguran. Ne znam kako bi se nijanse uklopile ali mozes probati s nekim parcem metala, samo da uporedis bar

  16. Like
    rkoma1986 got a reaction from darkman14 in Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -   
    izgleda fino.. a zamisli jos i celjusti u istu boju
  17. Like
    rkoma1986 reacted to darkman14 in Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -   
    Posle jučerašnjeg kupanja kod komšija, današnji dan je ovako protekao
      
     
    skinuti stari brezoni, svaki navoj pročišćen ureznicom (s namerom uzet set 3 HSS ureznice m12x1.25), montirani distanci i evo i rezultata:
       
     
    A ima tu još štogod što se krčka...
     
     
    Čekam još Canbus emulator. Multimedija probana kod Nikole @Milutinac dodaj ga
    Radi ok. Ispalo povoljno, al jbg 10 inča, videćemo kako će to ispasti. Biće tablet varijanta 
  18. Like
    rkoma1986 reacted to db_polish in DB Polish Studio - poliranje automobila, farova, reparacije farova...   
    Bmw 5
    Dosao covek kaze auto ofarban hoce da se smirgla i da se ispolira od naandzine kore.slivova..
    Smirglanje
    Poliranje
    Zastita

    Sent from my SM-S901B using Tapatalk


  19. Like
    rkoma1986 got a reaction from PremieRacing in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Verujem da bi. I svet bi bio jedno bolje mesto
  20. Like
    rkoma1986 reacted to PremieRacing in Brick 244 restomod   
    Hvala vam svima na učešću i iskrenim mišljenjima   
     
    Za sada je to - to. Trenutno prepravke nema dok se ne montira, dok ne legne na svoje i dok se ne vidi lepo na šta to liči... A i onda neću baš odma' da menjam, neka ga ovako ove godine. 
     
    Nego, ja mislim da sam pogodio ono što je u startu bila zvezda vodilja:
     
     
     
    Samo je kod mene uslikana jarko sunčana strana pa je ispalo šljašteće do bola...
    U senci je to potpuno drugačije. 
     
     
     
    Ali stvarno, nije da lažem sebe a time i vas  
     

  21. Like
    rkoma1986 got a reaction from horvat in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Verujem da bi. I svet bi bio jedno bolje mesto
  22. Like
    rkoma1986 reacted to horvat in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Jedno filozofsko pitanje, na temu, sta je starije, koka ili jaje. 
     
    Zamislimo na momenat da nekom magijom, odjednom svi prestanu da vracaju kilometraze. I prodavci, i vlasnici, domaci, strani, i ovi sto voze na lizing pa nabijaju, apsolutno svi. Dosli bismo u situaciju da je odjednom opseg kilometara na sajtu za oglasavanje mnogo veci, da ima mnogo auta sa 200-300-400 hiljada i da ne izgledaju tako lose. Da li bi ovo naucilo kupce (krajnje potrosace) da auti sa vecim kilometrima nisu nuzno grobine i da ne treba bezati od nekog auta sa 200-300, ponekad i sa 400 hiljada? Da li bi se svest promenila, da li bi se ta 'psiholoska barijera' (za koju moram da se slozim da apsolutno postoji), pomerila ili cak potpuno uklonila? 
  23. Like
    rkoma1986 got a reaction from MS PK in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    A vidis Andrija, ja ne mislim da je tako. Tebe znam pa znam da se necemo 'pokaciti', tj bar se nadam  
    NS je realno mali, pisao si bas skoro negde i ti o tome, kako se vecina ljudi poznaje iz ove ili one price. 
    Ja sam iskreno do sad cuo za jedno desetak automobila koji su kupljeni od Duleta i bukvalno svaki od tih kupaca je bio prezadovoljan.. Nijednu jbnu zalbu nisam cuo. 
    Da, nekada su kilometri spusteni i to je predoceno kupcu, nekad i nisu spusteni i stvarno bude auto sa < 200.000 km. 
    Ali opet kazem, nikad nisam cuo da je neko kupio los auto od njega.
     
    Malo mi bilo i smesno, skoro je bila polemika na forum.cars.... Dule prodaje Tourana sa nesto tipa 170.000 i kaze da su pravi i da auto ima servisnu knjigu iz Svice. Naravno krece sprdnja.
    Dule navodi garazu u Svici odakle je auto kupljen i ostavlja broj sasije. Neko kontaktira taj servis i ispostavi se da je servisna prava.
    Onda krece polemika o tome da je neko spustao kilometre pred svaki servis pa je zato tako mala kilometraza na tom autu...
     
    A eto recimo, da, momak od kog sam kupio auto mi nije rekao za pravu kilomtrazu ne znajuci da poznajem Duleta. Ja proverio sa njim, bilo mi samo u glavi da nije presao 500K. I opet sam kupio auto iako mi je ovaj precutao i bas se lepo navozao vise od tri godine sa njim.
    Verovatno bi vecina razmisljala 'Necu da uzmem auto od prevaranta koji mi je precutao kilometrazu', ali jbg, auto mi je delovao prilicno dobro i mislio sam da je dobra kupovina, sto se ispostavilo kao dobra odluka
  24. Like
    rkoma1986 got a reaction from MS PK in Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže   
    Pa zar sam ja niko i nista Dule?
     
    S Duletom uvek ista prica, a realno je covek u pravu. Ja sam ljude kategorisao u tri grupe po ovom pitanju:
    1. oni koji ne zele da kupe auto sa velikim kilometrima i to im je glavni kriterijum pri kupovini. Veoma su ogorceni na vracanje kilometara i to je razumljivo  jer su im kilometri jako bitni
    2. oni koje kilometri ne zanimaju, naravno dok to nije 600-700k.
    3. oni koje kilometri ne zanimaju, ali zele da kupe auto sa malom cifrom na satu.
     
    Dule vecito prica o ovim trecima koji jesu zapravo jako cudna sorta, ali realno oni nisu prevareni ako znaju prave kilometre pre nego sto kupe auto.
    A ostali (sa foruma) pricaju o slucaju kada ljudi kupe kola sa spustenim kilometrima i to saznaju tek nakon kupovine. Naravno da je to prevara
     
  25. Like
    rkoma1986 got a reaction from PremieRacing in Brick 244 restomod   
    Ako felne budu jedini 'kiceraj' na kolima, meni bi to skroz fino izgledalo

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...