Jump to content
FAS Goran

kolridz

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About kolridz

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ljudi, da li neko zna gdje se u Prijedoru ili Banjaluci moze odraditi senzor pozicije volana? Interesuje me ugradnja novog senzora.
  2. Sta sve moze da se desi ako je neispravan senzor pozicije volana? Kako se manifestuje kvar?
  3. Kako se u stvari radi kalibracija? Meni je majstor samo ispravio tockove i na monitoru pritisnuo dugme "Kalibriraj" i to je to. Trajalo je par sekundi. Nakon toga se ponovo uplila lampica volana (servo normalno radi). Procitao sam jos kod nekoga na ovom forumu i stvarno sam primjetio da mi se lampica pali samo kad auto dugo stoji na suncu. Zimi se nikada ne pali. Na dijagnostici prijavljuje gresku senzori pozije upravljaca.
  4. Kod mene se ponekada upali lampica serva, medjutim servo uvijek najnormalnije radi. Dijagnostika ocitava gresku na senzorima pozicije. Primjetio sam, takodje, da mi volan vuce malo na lijevu stranu. Da li je moguce da mi volan nije dobro kalibrisan i da mi zbog toga nekad upali lampicu, pogotovo s obzirom da sam skoro mijenjao ECU?
  5. Na dijagnostici mi prijavljuje memorisanu gresku "Senzori pozicije upravljaca". Radi se o Puntu 1.2 16v. Sta je najpametnije raditi po ovom pitanju kad skroz crknu? Mogu li se ovi senzori kupiti novi i da se samo oni zamjene a da se ne skida i ne mijenja onaj cijeli sklop?
  6. Prosle godine mi se na Puntu (1.2, 16v, 59 kw, 2002) pojavilo neko cudno skripuckanje, koje je, cini mi se, dolazilo negdje iz prednjeg dijela, uglavnom prilikom prelaska preko neravnina ili kad sam isao makadamom. Kasnije se prosirilo i na zadnji dio i zvucalo je kao kad neko skace po nekom starom krevetu na federe. Trazio sam po forumima i vidio da do toga izgleda dolazi zbog slabo rijesene rucne kocnice, tj. sajla zapinje negdje od karoseriju. Zatezao sam sajlu i spricao buzire WD-om, ali to skripuckanje nikada nije u potpunosti nestalo, uvijek se tu i tamo pojavljivalo na mahove, posebno kad je lijepo vrijeme. Onda sam jedan dan nogom zaljuljao prednji dio i cuo da skripi i desni nosac motora. Pomislio sam da mi on stvara to skripuckanje i zamijenio sam ga novim (ali ne originalnim, mislim da je bio AKRON). Kada je majstor zamijenio desni nosac, usao sam u auto, upalio i ostao u soku, volan se tresao i vibrirao kao na nekom starom razdrndanom dizelu. Vibracije su se prenosile i na karoseriju i sav je auto brujao. Opet sam na forumu vidio da se to desava jer su ovi zamjenski nosaci slabijeg kvaliteta, grublji, i da ce vibracije vremenom nestati. Godinu dana nakon toga, vibracije su se stvarno smanjile, ali ne u tolikoj mjeri da ne budu iritantne. I danas imam te vibracije na volanu, SAMO NA LERU i pomalo kada kocim, kada pada broj obrtaja. Moje pitanje je: da li ove vibracije mogu da nanese neku stetu motoru, sklopu volana, ostalim nosacima ili nekim drugim dijelovima? Mogu li da ih zanemarim ili moram hitno to da rjesavam?
  7. Nema mi druge, izgleda, nego da kupim Champion, koje se ovdje po dafault-u stavljaju u Punta. Malo je samo obeshrabrujuce to sto sam ovdje na forumu vidio da se osam ljudi od deset, otprilike, izjasnilo negativno kada se radi o Champion svjecicama.
  8. Doslo je vrijeme da zamijenim scjecice, Punto 1.2 16v. U uputstvu koje sam dobio uz auto stoji da u ovaj auto idu iskljucivo NGK DCPR8E-N svjecice. Ne navode se nijedne druge. Kod mene su trenutno DCPR8E (bez ovoga -N). E, sada, problem je sljedeci, s obzirom da kod mene u Banjaluci i okolini nigdje ne mogu da se nadju bas ove svjecice, pokusao sam da nadjem neke ekvivalentne. Vidio sam u Auto Dati da pored gore navedenih u ovaj auto idu i Champion RA4HCX, a u Hajnesovom Manualu se navode jos i neke Bosh YR7DE. Da li je neko na ovom autu koristio neke od ovih Champion ili Bosch i kako su se ponasale?
  9. Kako god, svejedno se grije, ne znam samo da li se grije inace ili zbog blizine motora.
  10. Danas stavio polovan ablender, sad sve radi kako treba.
  11. Hocu da zamijenim sofersajbu na puntu jer je sva izgrebana od brisaca. Originalna sajba je oko 300-350 evra i nemam toliko para. Interesuje me da li je bolje naci neku polovnu originalnu ili staviti zamjensku? Da li je istina da su zamjenske losije?
  12. Gasio se samo u leru i kada se zaustavljam pa obrtaji padnu. Trokirao nije. Samo dva puta mi je znao raditi kao na 2 ili 3 klipa, ali sam to objasnjavao losim gorivom. Nije se gasila cijela instrument tabla, samo obrtomjer, jednostavno kazaljka odjednom padne na 0 i onda pocne da trza.
  13. Skoro mi je crkao motorni racunar na Fiat Punto 1.2 16v 59kw 2002. Auto se gasio, gasio se obrtomjer i trzao je u voznji. Kupio sam polovni set mot. racunar - bsi - brava i kljuc i zamijenio stari. Poslije zamjene, ostalo je samo trzanje u voznji. Ispostavilo se da je crkla i bobina. Moje pitanje je sljedece: s obzirom da se motorni racunar nalazi na bloku motora, sto mi je krajnje nelogicno, racunar se grije kako se grije i motor. Ponekad nakon duze voznje stavim ruku na kuciste racunara i osjetim da je vruce. Da li je moguce izmjestanje motornog racunara na neko drugo mjesto i da li je neko to vec radio? Nasao sam da se to moze odraditi na Stilu 1.6 16v, koji ima isti problem sa racunarom (pregrijavanje).
  14. Hvala puno. Jel se to moze popravljati, tipa ciscenje kontakata i sl. ili se mora mijenjati?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...