Jump to content
FAS Goran

babac80

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About babac80

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Србија
  1. Ljudi, prodaje li neko desno krilo sivo za libru u dobrom stanju? Treba mi i jedns felna 15" za lybru. Pozdrav, Marko
  2. Jesu li felne sa gumama prodate? Koje su gume i kakva je šara na gumama? Pozdrav
  3. I meni se desio isti problem ali sa sedanom pa sad imam problem da uopšte priđem gepeku. Samo se čuje klik - klak i ništa. Bilo da je iz kabine ili sa priveska. boxersquadra da li si rešio problem? Šta da radim? Pomagajtee!
  4. Da li ova ručica može da se ugradi i u Lancia Lybru? Da li odgovara džek? Hvala.
  5. Meni se pojavio problem na sedan verziji da je se ona guma odlepila na kraju kod gepeka i da mi isto pravi fleku. Da li ima neko ideju kako da kupim ili sredim tu gumenu lajsnu?
  6. Ne radi pošto je ventil turbine zatvoren i vakum pušta sam kad preko 1800 obrtaja.
  7. Pozdrav ljudi, meni se dešava da gubi vakum kod ventila turbine i ja sam direktno doveo sa T creva i turbina radi. Da li je neko probao da tu stavi račvu posle T creva i da jedno crevo dovede do ćuvara vakuma a drugo direktno na ventil turbine i da tako premosti kvar? Pozdrav
  8. Novopečeni sam vlasnik lybre i nikako da mi prođe osmeh sa lica kada je vozim. Čitam ovu temu i tražim taj Workshop Manual na engelskom kako bi imao dokumentaciju u slučaju nedaj bože. Da li neko ima link sa koga bih mogao da skinem WM? Unapred hvala.
  9. Da li mi neko može reći kako se ponaša Multipla sa motorom JTD 59KW odnosno 80KS, Da li je to slab motor za nju. Kolika je potrošnja, mane, vrline? Ima ih u onudi pa da ih razmatram ili ne? Pozdrav
  10. Pronašao sam problem. Ispao mi je čep sa donjeg dela pumpe koji benzin iz preliva vraća u posudu ispod pumpe. Čep sada lako izspadne jer je nezgodno da se čvrsto utisne pošto je posuda plastična. To je izvor problema i to me je ostavilo u vožnji. AKo je neko imao problem sa tim čepićem i ako ga je rešeo neka podeli rešenje. Pozdrav
  11. Pa nije to fontana pa da samo gura tečnost. Ima pritiska, gde će da ode 130l/h.. Namerno nisam totalno začepio odvod kako bi kada izgasim auto opao pritisak i kako bi se benzin vratio u rezervoar.
  12. Danas mi se desio sledeći problem. Išao sam i preko Njegoševe sam nalete na rupu i auto se izgasio. Pošto sam imao ranije problema sa pumpom i promenio sam poklopac (auto Fiat Punto 1.2 8v mk2) i nastavio crevo za gorivo, mislio sam da je verovatno tu puklo i da ne može da nabije gorivo pod pritiskom ali je sve ok i pumpa mi se čuje drugačije i grgori ali ne izbacuje gorivo. Pregledao sam pumpu i deluje ok spolja, koliko sam shvatio benzin vraća kroz cevčicu iz plastike u koju pumpa ubaci gorivo. Znači: - pumpa radi - pošto je providno crevo - ne dolazi gorivo do drugog creva koje izlazi iz rezervoara - čuje se čudno - grgori tj negde ima vazduha Ima još nešto kada zatvorim cecicu koja vraća gorivo u rezervoar pumpa radi normalno. Da li sme da se zatvori potpuno, vereovatno je preliv neki.
  13. Da li je neko probao na Punta 1.2 8v da stavi HHO generator? Čitam kako za 1000 din, koliko košta smanjuje potrošnju pa me zanima da li je neko probao. Pozdrav
  14. Na puntu mk2 1.2 8V, mi je pukla plastika ne na prekidaču za štop svetlo već deo koji je zaglavljen u limu papučice kočnice. Da li možda ima neko samo tu plastiku ili gde da kupim ceo prekidač i koliko može da košta. Pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...