Jump to content
FAS Goran

kreculj

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About kreculj

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/11/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://kreculj.blogspot.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sefkerin
  1. u 99,99% je originalni code: 1234 ili 0000 (proveri da li si upalio vidljivost Bt-a na telefonu to te mozda zeza jer ti napises 1234 ali kada uredjaj prihvati i posalje signal nazad nevidi vise telefon a telefon posle nekog vremena izbaci automatsku gresku da nije dobro)
  2. Pre par godina sam i ja osigurao u Delta osig. i kada je šoder sleteo sa kamiona na moj auto i razbio šoferku što je video i jedan policajac ovi iz Delte nisu hteli da mi priznaju jer sam pomerio vozilo sa lica mesta, desilo se baš na raskrsnici kod bivseg Ktitora (leto ja dvoje male dece u kolima) ja dovezao auto do tok policajca i kada smo pozvali saobraćajnu patrolu oni nisu mogli da dodju odmah tek za sat vremena ja pozvao osiguranje i objasnio celu situaciju (da ja odvedem decu kući i vratim se kod istog policajca dok ne stigne saobraćajna patrola i usput svratim do njihovog osiguranja da oni slikaju) oni su mi odmah rekli da od naplate štete nema ni govora jer sam auto pomerio čak sam i telefon dao policajcu da im objasni ali oni su ostali po svome, ... izvadio sam njihovo osiguranje pocepao i pacio u kantu ispred policajca i rekao da javi patroli da nemora da dolazi idem da sredim to u svom trosku, čovek koji je vozio kamion mi je preporučio da im istovari ceo kamion šodera na njihov parking ali eto,... tek da znate da u ovoj zemlji mislim da nema neko pravo osiguranje i da je bacanje para KASKO osiguranje jer mislim da se pare neće lako izvući ... Puna podrška za sve..
  3. Pozdrav, Posto sam promenio protokomer (kupio nov neki Nemacki) i kada sam ga zakacio auto je posle nekih 200-300km poceo mnoooooogo slabije da vuce i onda odjednom povuce i tako u nedogled, kada otkacim protokomer auto ide, vuce,... Pomislim da je protokomer neispravan (pa pre nego što ga zamenim) i kod majstora resim da očistim EGR ventil kad ono tamo blagi užas, pošto nikako nije hteo da radi kako treba BLOKIRAN je. Protokomer ponovo zakačen i auto pali kako bi i trebao da pali jedino sto sam primetio da kada je hladan motor slabije dobija gas ali kada se zagreje na neku radnu temperaturu sve radi ok. E sada je pitanje da li je mozda i protokomer u nekom dogovoru sa EGR ventilom i nece da mi dozvoli da motor "luduje" dok se ne zagreje ili sta je vec. Kada je protokomer otkacen sve radi lepo i na hladnom i na toplom motoru ALI kada je otkacen motor mnoooogooooo teze upali ujutro na minusu nego kada je zakačen, što je i logično (pošto zna da je napolje minus) onako ima neku srednju temperaturu.
  4. Da dodam sto sam izostavio u proslom postu, ZUTA ZICA je stalni +12V i meni je spojena zajedno sa crvenom +12V i zato i sija stalno i kada je auto ugasen onaj krug, ali ako biste doveli struju od upaljaca to Vam se ne bi desavalo jer upaljac radi samo dok je auto upaljen, ali ako biste slusali radio sa ugasenim autom on bi se automatski gasio na 20min. Najbolje resenje za sada jer i ako zaboravite radio da ga ugasite kada izadjete iz vozila sam ce se ugasiti posle 20min ali dok vozite tih problema vise nema.
  5. Pozdrav drugari, ja resio problem, jes da me ubi mrtvacka znoj pre nego sto sam ga upalio ali RADI. Jedino za razliku od pre UVEK sija oko dugmeta za paljenja kada se auto ugasi. Znaci ona famozna zuta zica treba da bude prikacena na kontakt iznad nje, ako stignem veceras cu postaviti na moj blog www.kreculj.blogspot.com sliku gde treba da je prikacena pa vidite da ne bi se dvoumili GDE IZNAD ovako stoje pinovi na radiu 1 3 5 7 2 4 6 8 zuta zica je skoro svinam na 4 ali tu nema pin, zar ne? a posto ja imam pin 3 na kasetofonu samo sam izvadio kontakt sa dzeka od 4 i "zabo" u 3 i sve radi ..... 8 masa 7 struja +12 3 da se ne gasi na 20min ostalo mi nije nista spojeno jer nemam automatsku antenu,.... i radi.
  6. Ja uspeo da sredim. Zezala me masa na kontaktu od prekidaca na tabli. I sto je najzanimljivije sredio sam i drugaru isti je bio problem. Pa da rezimiram moj problem, na dzeku na stubu od auta ima +12 -12 znaci (kao) radi prekidac za podizanje i spustanje, prikacen dzek sa stuba na vrata, na dzeku od motora isto pokazuje +12 -12 RADi, ALI nema snagu da pokrene motor. Onda sam raskacio celu prednju konzolu gde su prekidaci za podizanje i spustanje (voditi racuna jer skoro svaki dzek ima neku zabicu koja drzi da ne bi slomili nesto). Kada ste sve raskacili pogledajte dzek i ako je unutra crn sve Vam je jasno, ocistite kontakte i ako budete imali srece kao i ja videcete da je masa sa dzeka malo izvucena napolje vratite je nazad prikacite dzek i PODIZAC radi i to dosta brze nego sto je radio pre nego sto je crkao. Nisam nista slikao jer je vec sve ovde lepo pokazano. Ako nekome bude trebala neka informacija koja nije napisana neka me kontaktira pa cu napisati. Ako neko ima crknuti motor od podizaca meni je pukao zupcanik u jednom pa ako hoce da proda neka mi se javi jer sam to utvrdio dok sam se zezao sa ovim podizacem. I da napomenem ako ste otkacili sajlu sa podizaca nemojte se nervirati sto nemozete da je vratite jer je stvarno tesko staviti prvi put, vec drugi treci put ide
  7. Ja se eto sa tim zezam vec neko vreme i ako ovako nastavim ima da doktoriram podizace Da ne ponavljam sta je sve ovde napisano mogu reci a niko koliko sam video nije napisao dzek na vratima se skida pomeranjem plastike na gore i gornje leva i desna strana je struja za podizac (najdeblje zice - kod mene PUNTO II JTD VAN ljubicasta i ljubicasta crna) Cim nadjem vremena ispisacu sve sto ovde jos nije napisano a tice se malih "gremlina"

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...