Jump to content
FAS Goran

novakkg

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About novakkg

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    GP 1.3mj 66kw

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvala svima na brzim odgovorima! Lampica se pali samo pri prvom paljenju, najcesce ujutru, a posle toga se vise nikad ne upali. U voznji nikad. Lampica za ulje takodje nikad se ne pali. Sta znam... Imao sam slucaj da mi je board ispisivao stalno pri prvom paljenju jos jednu poruku koja je pratila ovu "Radiator fluid temperature low". Kad sam stavi onov akomulator nije vise bilo poruke. Kad mi je majstor rekao da tu poruku ispisuje zato sto je slab stari akomulator nasmejao sam se, ali bio je u pravu. Tako da mi i ova poruka lici na nesto slicno.
  2. Grande punto 1.3 mj 66kw, ispisuje Insufficient oil engine presure. Posle drugog paljenja to vise ne pise. Predpostavljam da je taj senzor pritiska ulja. Ako neko ima sliku gde se on nalazi na ovom modelu nek posalje. Hvala.
  3. Potrosnja sa ovim dizelom je dosta mala kada se vozi na otvorenom. Medjutim kada se voze svakodnevne kratke gradske relacije ona drasticno raste. Ne znam kakva su iskustva ostalih clanova sa ovim automobilom. U zimskim uslovima eksploatacije potrosnja ide prosek oko 12 l/100km. Leto ona za kratke gradske relacije iznosi oko 9 litara prosek. Ako neko ima druga iskustva voleo bih da cujem.
  4. Moje iskustvo je da kad dodje do prinudne regeneracije u servisu, da je stvar prilicno zapusena. Tako je bar u mom slucaju. I to je fino par dana ali gradski rezim volznje ga opet ubrzo zapusava. Da li je neko od forumasa probao da ocisti DPF sa ovim sredstvom i kakva su iskustva ljudi iz Srbije sa istim. Jel se neko raspitao ko distribuira TUNEAP aditive na nasim prostorima. Ja sam zvao neke servise ali oni mogu da poruce samo vece kolicine. Ukoliko je stvar proverena mogli bi smo da se organizujemo pa da porucimo vise komada. Pozdrav svima.
  5. Ako ostavimo ekologiju po strani i to da neko moze da nas vrati sa granice ako putujemo sa izvadjenim DPF-om, predpostavljam da kompjuter dobija jedan parametar ukoliko je DPF prisutan a verovatno drugi ukoliko DPF ne postoji. Druga situacija je da kompjuter radi regeneraciju filtera ukoliko se auto vozi u odredjenim rezimima. Kako ce se ponasati ako nema filtera...to ne znam. Ako postoji mogucnost da se filter fizicki otkloni, kao sto je bilo reci, a neko efikasno izmeni ECU, onda je moguce da problem bude ekonomicno i uspesno resen. Bio bih zahvalan forumasima na kvalitetnim informacijama u vezi ovog problema.
  6. Imam isti problem sa Grande Puntom 1.3 mj 2006g. Volan se namotava lakse u levo nego u desno, stim da sve vise pocinje da krci kao da je doslo do nekog strujnog kontakta. Novi momenti su da kad se volan namota u desno skroz do kraja nesto skljocne i volan postaje kao na pezejcu, pretezak. Vidim da su to identicni problemi koji se desavaju sa Grande puntom. Da li je neko dosao do nekog resenja. Po ovlascenim servisima samo predlazu ono najcrnje. Ko moze da plati hiljadu eura za nov elektro uredjaj ili tork senzor kako se vec zove?! Strasno! Javite se! Pozdrav svima!
  7. Druze, koja je verzija dizel motora od koliko KW? Koliko je presao taj motor? Jel je citav tork senzor ili elektricni servo uredjaj za upravljac? Nalazi se ispod volana. pozdrav
  8. U najmanju ruku je tuzno sto je FIAT za svoj EKO marketing "ostavio mogucnost" svojim vernim klijentima da plate posle stotinak hiljada kilometara jedno 1.000,00 eura. Da li je neko cuo za neku kinesku alternativu ili nesto slicno. Video sam na sajtu www.made-in-china.com da rade neke DPF filtere ali da je minimalna porudzbina 10 komada. Da li je neko cuo za slicnu stvar. Primetio sam da na zapadu postoje masine koje ciste te filtere ne po klasicnom tipu regeneracije koja mu smanjuje vek trajanja. Ta regeneracija bukvalno odlaze zamenu za nekih apr hiljada kilometara. Dobro bi mi dosla svaka vest oko ovog problema. Pozdrav svima! Inace motor 1.3mj 90hp je izuzetan, stvarno mi nije jasno zasto je taj filter nekom pao na pamet. Vecina tih automobila se vozi u gradskim uslovima koji idu na ruku ovom problemu...Par ljudi iz te struke su mi preporucili da nije pametno iskljucivati ga na vestacki nacin... Sta znam...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...