Jump to content
FAS Goran

nikola.dobri

Members
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

About nikola.dobri

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 01/26/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BEOGRAD

Previous Fields

  • Garage
    fiat bravo 1.6 16v.....chevrolet spark 1.0
  1. vracaj felne kaci slike..daj bre upalim komp samo da vidim masinu u kompletu
  2. pozdrav..cisto da me nezaboravite napravio par prolecnih slicica..nista nije pipano na autu vec neko vreme osim odrzavanja poliranja felni i tako nekih sitnica..
  3. pozdrav svima izvinjavam se na kasnom odgovoru komp. se malo prehladio pa dok sam ga izlecio potrajalo je.. hvala na komentarima... heh da trebalo je tu svega i para(pare nisu problem para nema) i zelje a pre svega konjskih zivaca uglavnom to mi je zelja jos iz malo mladjih dana ali tek sad sprovedena u delo..
  4. hvala bice tu na prolece zamenjena skoro cela unutrasnjost pa tako i volan tj.vraticu verovatno fabricki ali sa nekakvim prepravkama..
  5. ovo je bas lep autic nekad mi bude zao sto umesto brava nisam uzeo bravu..dok god te taj motor sluzi nediraj taj motor..sto se tice motora od 1.6 koji je inace najzahvalniji za te modele i sa najmanje kvarova sve mora da se menja..menjac,instalacija... jedini predlog je za tu pecurku ako mozes da je izmestis dalje od motora da ne vuce vruc vazduh..tako hoce da izgubi snagu
  6. cao narode.. evo da se javim opet sa malom problematikom koju sam imao na autu..naime automobil je spustan nazad pre izvesnog vremena i bilo je problema sa cesanjem na desnoj strani i to bez vece tezine tj.sa dvoje male dece na zadnjoj klupi..posle dva ili tri bezuspesna pokusaja i menjanja opruga najzad je reseno obradom distancera.skinuti su sa 20mm na 17mm zatim obradjeni rubovi sa unutrasnje strane(skinut visak plastike) i na kraju namontirane tvrdje opruge i tvrdo punjeni amortizeri..auto tvrdji ali ne previse sam ulazak u krivine osmeh na licu i sto je najbitnije sa dva odrasla coveka nazad nema kacenja. evo i par slicica i otprilike to bi bilo to sto se tice zadnjeg dela..nesto naredno mozda bude minimalna korekcija visine prednjeg dela,krila sa migavcima od hgt-a ona su fabricki prosirena i eventualno nesto ne znam ni ja jos oko prednjeg branika..ako bog da kad se sve zavrsi jedno dobro lakiranje mozda cak i promena boje.. :fun:
  7. najlepsi jugo vidjen na nasim putevima...na ovakvom autu uvek ima prostora da se nesto doteruje...super dizajn
  8. pozzzz....hvala na prijatnim komentarima bilo je tu puno problema sa uklapanjima i biranjem branika i ostalog ali na kraju je sve doslo na svoje mesto da se napravi iole pristojan dizajn
  9. smorice te plave diode posle nekog vremena..lepse je nego fabricko u svakom slucaju jos da su bele..
  10. javi kako su ti odradili dizne ako ima vajde da idemo i mi ostali.to nije skupo ako rade dobro..
  11. pozdrav svima...posle vise dana zajebancije sa farovima izgledace ovako kao na slici tj.u toku je korekcija prstenova da oba fara budu identicna.na mesto oborenih svetala ugradjeni su projektori sa xenonima i bixenonima..ugasene bocne pozicije i izbacene h1 sijalice sa dugih svetala(na njihovom mestu su sociva sa prstenovima.inace prstenovi nisu diode vec samo jedna koja rasipa svetlost.
  12. pozz,pozz.... taj deo ne predstavlja neki problem taj nastavak ima mogucnost za dodatno ukrajanje samo nadji nekog ko bi to pedantno i kvalitetno odradio ali opet pre svega razmisli da li zelis takav branik to sam ti rekao i pre slanja.ako ces ga ipak ukrajati za tvoj branik odradi kako kaze sikter zatvori za pocetak bar macije oci i ja bih sad kad bi opet radio nesto slicno zatvorio i tu desnu rupu za izduv a sa leve strane u otvor bi stavio dva elipsasta spojena izduva..i smanjio bi dimenziju levog otvora za izduve

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...