Jump to content
FAS Goran

The Mile

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About The Mile

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sremska Mitrovica

Previous Fields

  • Garage
    FIAT 126 BIS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zapravo više sam mislio na plus kao zamena za punto,koji će ako cena bude u tom rangu i premašiti gore pomenutu brojku i koji ima optimizovan 500 dizajn(500 je kratak i malo previše "nabijen",500L previše kabast,500x prevelik)i pravi je naslednik starog,legendarnog i masovnog fiata 500...
  2. a što kuka AV i moli ruse da dozvoli bescarinski uvoz jer je proizvodnja smanjena da radnici u kg imaju posla.... tvrdim i ostajem pri tome da je škart model.... za razliku od 500 X ili Plus koji imaju kapacitet blizu 300.000 kom godišnje...
  3. ....živi bili pa videli,ali atraktivan auto se u KG neće nikad proizvoditi,još za vreme sfrj poljaci su imali fiat 126p koji se prodavao i na zapadnom tržištu,a mi modifikovanog fiću koji ni stilski ni tehnički nije bio blizu originalnog italijanskog fiće niti se bilo gde na zapad izvozio... ....sad imamo nesrećni 500L koji je kratko vreme imao prođu kod amerikanaca,ali evropskom tržištu taj auto ne odgovara jer je pun kompromisao kao all season gume....eto to je taj škart o kojem pričam....a ta fabrika će završiti kao železara,kad prođe rok povlasticama i dotiranja od strane države ,ugassiće proizvodnju i ostaviće nama fabriku u dugovima....
  4. nisi shvatio,Srbija je probni balon i fiatov eksperiment koji plaća naša država,srbiji je to namenjeno ili neki škart model,kao što je 500L... ako pogledate šta renault proizvodi u Sloveniji biće vam jasno(jedan od najtiražnijih modela)... poljaci su uvek imali dobre modele u proizvodnji,od 126p,preko cinque,seicenta,pande.....
  5. ...u Kragujevcu se neće proizvoditi niti 500X niti 500 Plus,inače prelepi automobili....kamo sreće da fiat nikad nije došao u SFRJ i u Srbiju....fiću i stojadina volim jer su naši, kad sam čuo da ulažu u modernizaciju fabrike u Malfiju,Italija,milijardu evra, a imaju najmoderniju gotovu fabriku za tu platformu kod nas muka me spopala....zato je ovaj moj 126 BIS poslednji Fiat koji će ući u moje dvorište...
  6. Fiat 126 nema klasičan filter ulja već centrifugalni koji se čisti svakih 30000 km.Danas sam vanredno očistio centrifugalni filter ulja,stvarno nema potrebe ranije od predviđenog intervala 30000 km,pošto ulje menjam redovno svakih 6 meseci taloga je bilo vrlo malo....
  7. mjuza danas stavljena u funkciju,jbg radio kasetaš njezin vršnjak,antena kupljena obična najjeftinija,razvučena i položena ispod zadnjeg sedišta http://www.youtube.com/watch?v=2a4cWe8NnHM
  8. ja sam tačno meri potrošnju na ovaj način: kupim tačno 5 litara benzina u kanticu od 5 litara(ne dam da mi zaokružuje u dinarima ionako plaćam karticom) kupim još jednu kanticu benzina vozim dok ne crkne i sipam ovu kanticu od 5 litara tačno označenu(prethodno baždarena menzurom),poništim kilometražu i ponovo vozim dok ne crkne tačnu potrošnju izračunam formulom količina goriva(ovaj put 5 lit) podeli se sa pređenim kilometrima x100 uvek,ali baš uvek sam imao veću potrošnju kad sam sipao direktno u rezervar tako da je očigledan zaključak da pumpadžije kradu redovno zato sipajte u proverene i sa obeleženim nivoom kantice ,imaju neku šemu ,čini mi se na početku istakanja da brojač krene a gorivo ne ide,ili kad kao fol se okrene da vidi šta se dešava,prekine pa nastavi definitivno neko mora stati na kraj tim lopovima,NIS tu prednjači i dalje,to je bagra lopovska(moram da priznam da mi njihovo gorivo još najbolje odgovara),a privatnici-strašno šta reći,imao sam prilike da točim, ranije,na dve tek otvorene pumpe-mol i lukoil-potrošnja tad minimalna,nakon sedam dana odem na lukoil vidim majstore otvaraju aparate za točenje-na pitanje šta rade odgovaraju da popravljaju...pa šta imaš popravljati nov tek montiran aparat sem da ga nameštaš da krade...isto sam video na molu mesc dva nakon otvaranja....srašno,strašno.....
  9. kratke relacije od 3,4 kilometra od starta sa hladnim motorom daju obično duplu potrošnju u odnosu na otvoreni put meni je isti auto u jednom velikom gradu sa mnogo semafora i gužvi za dva litra trošio manje u ukupnoj dužini relacije od 30ak kilometara,nego sad u malom gradu do posla oko 3 km,i vraćanje s posla obično je za benzinca srednje kubikaže potrošnja oko 10,11,12 litara pa i više u gradu ali mnogi to neće da javno priznaju,tako da se mnogo ne uzbuđuju oni koji izmere takvu potrošnju,povećana potrošnja na otvorenom putu je razlog da se traži uzrok(i majstor)
  10. ...džibriš kola,a hoćeš da ne troše mnogo ulja i goriva..pa ne može to bato...0,4 lit na 1000 km s obzirom na oštar režim nije zabrinjavajuće,možda da staviš neku pedeseticu,npr motulovu Synergie 15W50.ili Mobil peak life 5W50 ili po povoljnoj ceni u APu Selenia Touring 5W50(raspitaj se kakva su iskustva,teoretski mi izgleda adekvatno za tvoj stil vožnje).... posle određenog perioda vožnje u gradu na otvorenom putu će gotovo svaki motor nešto povećati potrošnju pogotovo uz jači gas...
  11. FILTRON - WIX filteri su kvalitetan poljski proizvod,vidi se odmah neuobičajeno kvalitetna ambalaža,i precizno izrađen sam proizvod-filter.... ...uopšte originalni delovi poznatih poljskih proizvođača su vrlo,vrlo kvalitetni(moj su prvi izbor za 126 BIS)...
  12. to je ok,na svake 5000 km dospeš oko pola litre,i furaš svih 15 k km,ili jednom godišnje ako ne odvozaš tu kilometražu...može se slobodno reći idealna potrošnja,ili motor za koji se kaže "ne troši ulje"(a svaki troši)
  13. to govori da je ulje loseg kvaliteta ili divča,mineralno ne bi trebalo pokazivati znakove popuštanja pre 10k km,polusintetika 15 k km,sintetika 20 k km uz povremeno dolivanje ulja u granicama za uobičajenu potrošnju(ne fabrička granica koja je previsoko postavljena) ovisi i o režimu vožnje,što više racing tip ulje ranije slabi itd ,no da ne razvlačimo ....ovo gore važi za normani oštri režim vožnje..

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...