80% automobila koji kod nas stizu iz uvoza su krsevi. Mali broj ljudi je koji dovezu auto da iole valja. Govoreci o premijum segmentu svi bi ga hteli imati bez obzira na mraku ali opet ono ODRZAVANJE. Sta smatramo pod tim odrzavanjem? Menjanje fara na 5000km, amortizera koji crkavju svaki dan, plocica, spona ili mozda veliki servis koji je kod vecine auta oko 400e, a radi se na koliko ono 60000km? Pa zar je to mnogo dati na tu Km ako se godisnje prelazi u proseku 15-20000km? Neko mozda i vise prelazi ali taj broj ljudi je mali. Sta se toliko cesto kvari pa je skupo za promeniti? Izostavicemo slucaj ako se dogodi saobracajna nezgoda pa auto prezivi laksu ili tezu havariju, mi na to ne mozemo uticati ali mozemo pripaziti da se ne dogodi. Registraciju vozila kao odrzavanje ne bih komentarisao nju bih izostavio u ovom slucaju, pricamo konkretno samo o autu. Da li svaki dan crkava podizac stakla, elektronika, menjas akumulator... Ako i postoji neki auto sa takvim problemima kao polovnjak koji se pokazao los prilikom eksploatacije onda ga ne vredi komentarisati vec traziti drugi. Ja licno nikada nisam imao problema sa takvom klasom automobila i uskoro, nadam se da cu postati jos jedan ponosni vlasnik Thesisa sa motorom 2.0t.