Jump to content
FAS Goran

Stefan55

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Meni se skroz cudno desava na autu i pojma nemam sta je. U pitanju je mk1 Punto, zamenio tablu obicnu za onu sa temp i termodavac al ne radi skroz ok. Elem, uhvatio sam ga da na skroz prvoj crti (najbližoj slovu c) pali ventilator, i naviko se na to. Kad sam isao na more mi se desilo da je otisao malo preko, ja ga zaustavio prohladio i sve ok. Medjutim od tad imam boljku sledecu:Autoput 120 na sat vozim i temperatura se priblizi da upali ventilaor, vozim po gradu-ma ni blizu. Kad ga pustim u leru pali ventilator nijansu ispod bele crte, kad se vozim na beloj i malo iznad. Zanima me jel to baguje tabla, jel ulje treba da se zameni (mozda zbog toga se slabije hladi) tecnost da se zameni... Nisam pametan, ne znam od cega da krenem. Gledajuci na to da je hladno (ovde je danas maximalna temp 15 stepeni) meni to nije normalno da se desava. Gledao sam cep ulja nije beo, jedino jos od simptoma je da nema ravnomeran rad, minimalne su varijacije, mada je to bilo i pre mora. Ps- zaboravi da kazem da ne gubi vodu, to sam redovno kontrolisao odnosno sam ga vozio celo more sa tecnoscu izmedju min i max. Nivo ulja ok, isto sredina, nevidim da slini negde napolju.
  2. Da ne otvaram temu, juce sam menjao svecice na autu, i kad sam skinu kuciste filtera video sam da oko ulaza iberlaufa u kuciste je malo masno. To mi se nije desavalo, a auto mi u poslednje vreme tj od malo pre zadnjeg kvara, na leru ima malo nize obrtaje (oko 800) i cini mi se, mozda sam se i samo navikao, da mi ide malo teze. Kad sam skinuo crevo ibera (slucajno polomio )sam video da ima neki mali spiralni metalni filtercic u crevu. Jel to treba da bude tu ili je nabudzeno nesto? i da, jel normalno da malo teze ide po toplijem vremenu, tj ujutru kad se vozim na posao normalno, popdne kad se vracam ravno 5 km mi ide manje na istoj obrtazi (obrtaljku sam skoro ugradio )
  3. Muci kraj, problem resen. Dakle, nadjem preko drugara decka koji se samo bavi italijanima, odem, zakacio ga na komp i odma izbacio bobina. Promenio bobinu i vvvrrrruuummmmm Hvala vam svima! Pozdrav! PS-pride me nije odrao, Hvala Bogu!
  4. Nada umire zadnja, mucena zena No, terapija gorivom nije uspela, ovo postaje sve gore, sad se upali i negasi se MIL, plus zeza i to sve dok ga ne ostavim da se ohladi neko vreme! Uhhhh... Mogu da proverim pumpu, imam jos jednu, tacnije koju sam zamenio jer je pukla plasticna cevcica za gorivo, pa cu je prikrpiti cisto toliko da ga isprobam. Ako nije to, idemo dalje.... Bas gubim zivce sa ovim, a ne vozi mi se kod majstora, oprace me 100%! Prokletinje imaju satnicu 30e, i mozes se j....i, ima da mi naplati 100-150e kao nista, jer Boze moj, dok vrsni kvazimajstori detektuju problem.... Uhhhhhh.... Kao sto mi je za promenu jednog lezaja i lezaj naplatio 80e.
  5. Nova informacija: dakle kao sto su me savetovali @Zvezdo i @Gusar, promenih pumpu, tj juce sipao ovde na OMV 100 oktana, oko 13l i moram da priznam da je vec bolje, da cuknem u drvo da ne ureknem. U tri navrata mi se upalila MIL, ali bukvalno je samo na milisekund trznuo, dok je juce pocinjalo da bude katastrofa, po 3-4 minuta zezao. Posto sam imao skoro pola rezervoara, cekam da potrosim pa ponovo ista terapija Ne mogu da verujem da i Slovenci fusare na gorivu! Dakle ako vas ikad put nanese u Sloveniju, imate pun k.... Petrolovih pumpi, i sve ih elegantno zaobidjite. Javljam dalje sta se desava, hvala svima na pomoci!
  6. Bio juce kod jednog majstora, on pogledao kablove, i kaze kao da jedan probija, i stvarno ja pogledao kad je skinuo sa svecice, prvi sa leve strane kad gledas u motor (ne znam koji je cilindar pa mi je lakse tako da objasnim ) kao da je pokorodirao, sagoreo. Nije hteo da mi kaci na dijagnostiku, kaze bezveze, i tako nece nista pokazati... Hmmm, samo sto mu nisam reko, pa nije bas toliki krs, al ajd... Zamenim kablove, ocistio svecke sve po p.s.-u i isto. I sad sam siguran da samo kad se motor lepo zagreje (ne pregreje, nego kad ga vozim po gradu) tad hoce ponekad da zeza. Probacu da promenim pumpu, sipacu bolju corbu, ovde imaju 100 oktana, da vidim jel ima razlike. Koje kontakte da probam malo sa wd-om da podmazem, tj koje senzore, i jel se isplati kupiti polovne bobine, gledajuci da je jedna ovde 30-35e, a polovne obe 20e?
  7. Mislim da nije do goriva, sipam nekih pola godine na istoj pumpi i do sad je bilo ok, mada ko zna... Jedino mozda truncice, probao da ga izduvam malo u mestu i nista. E sad, gledajući da je 1.1, i da je monopoint, mislim da nije problem u dizni jer auto trokira, kao kad bi crkla svecica, i oseca se neki nedefinisan miris, nisu barena jaja, kao da je pola sagoreo, pola ne. Mada dijagnostika definitivno nije losa investicija, iako mislim da je neka glupost, tj najvise sumnjam na kablove, jer Bog zna sam kad su zadnji put i da li su uopste menjani. Najvise mi je cudno jer trokira, dakle nije bombina, a inace sam primetio jos jednu stvar danas, da kada sa nizih obrtaja dam pun gas, do nekih 3000 hoce malo da cima, ne konstantno, pa posle normalno, a sa lera pun gas se na sekund ugusi pa nastavi dalje normalno. Hvala na odgovorima u svakom slucaju! I da, pre nekih 2 meseca sam zamenio pumpu, tako da nije ona problem.
  8. Vozim se danas autoputem i odjednom mi se upali lampica dizne i počne da trokira auto, nije hladan bio, vozio ga nekih 30min sigurno, a ni vreo, to vodim racuna, defekt od proslog auta. Posle pola minuta se lampica ugasi, prestaje da trokira i nastavlja normalno da radi. To mi se desilo nekih tri puta, i ne stalno na autoputu, i nikad hladan. Inace ne vozim prebrzo, 120 i to je to. E sad, sumnjao sam na svecice, stavio stare koje sam preventivno zamenio kad sam kupio auto, ista stvar. Padne mi na pamet, malo kontakte kablova naprskao sa wd-om, isto... Inace, primetio sam pre nedelju dana da su mi obrtaji pali za nekih 50-100 obrtaja na leru, a do tad je auto, za dve godine koliko ga imam, uvek na leru zakucao na 900 obrtaja, bez greske. Da li ima neko ideju sta je?
  9. Ljudi sta se desava sa tim termodavacima jel neko uspeo da sredi? Na mom puntu isti problem, nece da makne kazaljku temperature sa dna, a stavljen Facet 7.3000, odnosno po 1 mm seta od dna na gore, sto je blago receno sr..e! I ja sam probao direkt na motor i radi kazaljka...
  10. Hvala vam svima puno, samo da nadjem gde to da sredim i to je to. @Bravo jtd-hvala i tebi, al sam trenutno jos dalje od BG-a, odnosno u Ljubljani, nego sam kuci oko 16., pa taman to da sredim. Pozdrav!
  11. Da jesam, kreten, da vidim jel radi i dal mozda treba jos neka da se zameni Nego znaci dijagnostika ne gine, ja sam lampu iscupao da mi ne izbija oci za sad, ali hocu da resim to, jbg, sve mi je normalno radilo... Gde u Beogradu da to resim i povoljno a i koliko to zadovoljstvo uopste moze da me kosta?
  12. ...problem sa lampicom airbag-a, sve je normalno radilo dok nisam zadnji put izvadio instrument tablu da zamenim sijalicu za osvetljenje, mi se upalila lampica i ne gasi se . Dal ima neko ideju sta sam mogao da uradim, dal sam povukao kablic za vozacev airbag pa se istripovao jer to mi jedino ide u glavu, i dal moram na dijagnostiku da mi pronadju greske ili mogu samo to da proverim i resim problem, ipak idem nekom logikom da je punto mk1, pa da nije toliko sve vezano sa dijagnostikom? Hvala unapred!
  13. Cao svima, ja sam Stefan, 26 godina, iz Ljubljane, i jos jedan ponosan vlasnik FIAT-a U pitanju je Puntic mk1, 99 godiste, 1.1 masina, sole oprema sa jos malo necim Sto se mene tice odlican autic za malo para, vozim dok se ne raspadne

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...