Jump to content
FAS Goran

Denisns

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  1. Meni je recimo palio za praznike sto su bili super i onda juce opet kad sam hteo da upalim auto nece pa nece i onda tek iz cetvrtog puta je upalio, ovo je da poludis i ne moze ni majstor da otkrije sta mu je, cag ga je spajao i na dijagnostiku kad se ovo desi i ne izbaci nikakvu gresku, izbaci samo za poziciju rotora gresku al to je stalno prisutno kod mene al ovo za paljenje je da covek da poludi, mislim da vise necu u zivotu uzeti fiatov dizel pogotovo ne ove sa Lukas pumpama!
  2. ne znam sta da kazem, meni se desava da pali na zub danima i onda isti dan vozim ga nekoliko puta i desava se da u nekim razmacima ga palim i gasim i onda treci put posle pauze od nekih 40 minuta nece da upali iz prve vec iz trece! Majstor je gledao nepovratni ventil sto stoji na filteru goriva i kaze da je dobar, skidao je ceo rezervoar i proveravao cevi da nesto nije do njih kaze sve je ok, skidao senzor pozicije rotora i ocistio ga vodenom smirglom fino i opet nista i sve upucuje na Lukas pumpu i taj jeb... senzor pozicije rotora! E sad ima tu na forumu likova koji se hvale kako su ga reprogramirali i da vise nemaju problema sa paljenjem ali nece osim hvaljenja da pomognu nama ostalima da to resimo tako da ne znam sta da kazem osim da mi se sve smucilo i da cu gledati posle godisnjeg odmora da prodam auto mada sam uradio veliki servis pre mesec dana ako ovo nekako neresim sa paljenjem! Pa bolje i da nevozim nista nego da me ovo izjeda i da dam 350 do 500e na sredjivanje pumpe sto uopste nije u danasnje vreme jeftino, pa bolje onda prodati auto i dodati neke pare pa uzeti neki koji ce sluziti kao i ovaj sada barem bez Lukas muke mada mi je zao auta jer ima dobar motor! Kako god, molio bih jos ljude koji su resili problem da se jave da pokusamo i mi uz njihovu pomoc da resimo problem Lukas pumpe i senzora pozicije rotora!
  3. Ne postoji pumpa za gorivo na 1.9D samo sito u rezervoaru koje smo ocistili, ocistili i senzor rotora i ponovo se javlja greska da nece da upali iz prve vec iz treceg puta! Naime prvi put kad palim kao da dobije kap goriva i odmah se ugasi, drugi put vergla i ne pali uopste a treci put upali kao da se nista ne desava a kad se prikljuci na komp ne izbacuje nikakvu gresku povodom ovog vec samo za senzor rotora sto me oduvek zeza! Majstor kaze da je dobar nepovratni ventil kod mene! Da li je neko resio ovo pitanje od vas clanova zasto ovako zeza pri paljenju i sta uraditi da se to resi? Da li ima neko drugo resenje osim remonta pumpe i senzora pozicije rotora ili druge pumpe? Molio bih da mi neko odgovori ako hoce i zna da znam sta da radim?! Hvala vam svima na odgovorima! li bi mogao i meni da ga reprogramiras i koliko bi to kostalo druze? Moze odgovor i na mail pedeviso@msn.com ako hoces da mi pomognes?
  4. Jel neko resio ovaj problem sa paljenjem i Lukas pumpom? Meni se sad desava da upali iz 3ceg puta, prvo paljenje je kao da dobije par kapi nafte i kao da krene da upali i odmah se tog trenutka ugasi, tako i drugi put i tek iz treceg puta upali! Desava se recimo da upali iz prve na zub, pa posle voznje i stojanja od 10setak minuta opet upali iz prve i onda posle ponovne voznje i stajanja od 40desetak minuta opet nece da upali iz prve vec iz treceg puta! on vergla ali kao da ne dobija goriva u Lukas pumpu! Radjen je veliki servis nedavno i tako je i problem sa paljenjem krenuo! Da li neko moze da mi pomogne da resim ovaj problem ili da trazim polovnu Lukas pumpu ili neku zamensku od Golfa 3jke kako neki kazu i sta se dobija s njom a sta gubi i naravno koliko to kosta i da li je isplativo? Hvala svim drugarima u napred na pomoci pa da resim i ja muku kao i vi ako ste uspeli da resite! Zaboravih da kazem da i dalje imam problem sa tim Check engine lampicom kad dam kontakt i da ga palim na zez iz drugog puta kao benzinca da prevarim komp!
  5. Crkla 2 grejaca a zamenio za svaki slucaj sva 4tiri Champion(to mi rekao majstor da kupim) i za sada je sve ok! Da li sam uzeo dobre ili lose grejace ne znam ni sam ali znam da su bili 1100 dindzi komad i bili su negde u sredini po ceni sto bi rekli ni naj jeftiniji ni naj skuplji, pa cemo videti koliko ce trajati s obzirom da su orginalni menjani posle nepunih 12 godina!
  6. Doticni auto Fiat Palio 1.9D Weekend karavan je u pitanju dizelas obicni i pocela se kada upalim auto da se pali gasi lampica na tabli sto predstavlja grejac u intervalu 15 puta i onda se ugasi, auto normalno pali i radi i sad je pitanje sta bi bio od prilike kvar, da li su jedan ili vise grejaca u pitanju ili nesto drugo? Ako su grejaci koje i gde kupiti u Novom Sadu? Kakve su posledice po auto ako se vozi a ne valja neki od grejaca, naravno ako je neki od grejaca u pitanju?
  7. Kupio bih 4 felne 14" za Fiat Palio, sve jedno da li celicne ili alu bitno je da su povoljna cena a moze i da se dogovorimo oko neke kompenzacije (menjaze)! Bitan je dogovor i da smo svi sretni i zadovoljni !
  8. Kako si je druze sredio, ako moze neki odgovor?
  9. U pitanju je Fiat Palio 1.9D Weekend i centrana brava na njemu zimi kada su veci minusi! Problem je poceo da se desava od prosle zime tako sto kada dodje temperatura na veci minus od -5 kada na daljinski otkljucam i iskljucim alarm na svim vratima pocne da se otkljucavaju i zakljucavaju vrata kao da se neko dete igra s njima i to se veoma brzo desava! Sada kada stisnem daljinski da zakljucam samo se alarm ukljuci pa onda zadnja vrata moram rucno iznutra da zakljucam pa onda prednja ponaosob i onda tek alarm ponovo da ukljucim. Sada nece ni da reaguje centralna na kljuc da zakljuca sva vrata od jednom! I to tako je prosle godine zezalo dok nije otoplilo i onda kao da nista nije ni bilo! Nervira me sto moze zena da vozi auto i da se desi da zaboravi da zakljuca vrata a lopova ovde u Novom Sadu koliko hoces i samo da im olaksa posao! Pitanje je za pomoc sta bi trebalo da ucinim, da li treba nesto podmazati ako je nesto smrzlo ili treba do majstora otici! Svaka pomoc i savet je dobrodosao! Hvala svim clanovima u napred na pomoci i savetma!
  10. To zezanje zimi kada palis je nazalost do Lukas pumpe koja je spremna za remont! Procitaj malko po postovima i bice ti jasno jer svi mi imamo taj problem zimi sa motorom 1.9D!
  11. Imam jednu molbu i pitanje za forumase ako znaju, evo ukratko: Prekjuce mi auto bio na Suncu i kada sam usao u njega i da upalim svetlo na rucici pored volana s leve strane gde su i zmigavci na istoj, ona se tj. onaj gornji deo sto se okrece kada se pali svetlo, je iskocio iz rucice i sada stoji uz..... Ja sam nekako uspeo da vratim deo ali on je i dalje labav i moze da se izvadi lako tj. ima neki prsten unutri s federom i taj gornji deo sto je ispao ima neku duzu plasticnu cevku u koju se, koliko sam zakljucio, uvlaci metalna sipkica koja je unutar te poluge iz koje je ispao ovaj deo sto se okrece (sa njim palim i gasim svetlo na kolima) Da li neko zna kako se to namesta tj. fiksira taj gornji kraci deo sto se okrece u ovu duzu rucicu sto stoji fixirana uz volan, i sluzi za zmigavce i dugo svetlo? Dakle, izvukao se gornji deo sa nacrtanom pozicijom i kratkim svetlom iz rucice za zmigavacs sa leve strane. Kako to fiksirati da radi, a da ne ispada iz rucice! Hvala unapred na pomoci!
  12. Ja sam menjao polen filter na Paliji i on se menja sa suvozaceve strane, ima jedna plastika sa dva srafa koja se skine i onda se zameni polen filter!
  13. A kakvo Palija ima ubrizgavanje ako nije common rail(direktno)? Po fabrici potrosnja u gradu mu je 8,7l/100km a na otvorenom 5,2/100km, neces da kazes da 1.9JTD Stilo trosi na otvorenom 4,2l/100km?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...