-
Content Count
1922 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Reputation Activity
-
MiloshBg reacted to N.N. in Peugeot i Fiat? / Stellantis
Čitam neke francuske medije zadnjih dana i u strahu se da se inženjering prebaciti u Italiju.
Neki mediji navode i PureTech te probleme i fijasko sa njim i koliko negativnog imidža stvara kompaniji.
I onda se pitaju je li došlo vrijeme za talijanske motore.
Pazite. Stellantis je sa skoro 25% kombiniranog tržišta u Europi pao na oko 16%. U isto vrijeme VAG i Renault Grupa su ili zadržali ili povećali tržišni udio.
Fiat je u posebnoj lošoj situaciji a prije spajanja je znao biti jači od Opel i Citroena po tržišnom udjelu.
-
MiloshBg reacted to MarkoSP in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Pozdrav momci evo i ja da se javim nakon trazenja vasih saveta pre nekih 2-3 stranice u ovoj diskusiji i javim sta sam uradio tj istovremeno predstavim svoju Djulku malo.
Nakon sto sam probao 5-6 auta u Beogradu i okolini i stekao utisak o modelu i sta moze da se ocekuje, na kraju sam nabasao na auto koji sam i kupio a to je 2014 2.0 JTDm 175 TCT. Zaista sam zeleo benzinca medjutim nisam uspeo da nadjem primerak u dobroj opremi i stanju, a QV sam kao bio otpisao zbog potrosnje (medjutim sada znam da mi je on sledeci ). Takodje sam se osecao vise sigurnim da cu izabrati dobrog dizela jer se u njih dosta bolje razumem.
Ovo je jel onaj prvi restyling i moram priznati da je razlika uocljiva malo u izolaciji buke a ima i 6.5 incha Uconnect koji mi definitivno znaci.
Ono sto me je odmah zalepilo za ovaj primerak su xenoni (fabricki xenoni Alfini original ali bez pranja) i prednji senzori (mnogi kazu ne trebaju im, medjutim u autu se nisko sedi nemam pojma gde mu je hauba i zaista su potrebni po meni).
Auto je spusten od strane prethodnog vlasnika na Eibach Pro i na njemu su 18ice Dotz felne. Kao neko ko se grozi tvrdih automobila mislio sam da to necu moci da vozim ni 5 minuta medjutim vrlo sam pogresio, auto je zapravo vrlo udoban i pruza dosta samopouzdanja u voznji po krivinama. Ne vidim nikakve negativne konsekvence spustanja u voznji, e sad, parkiranje je druga prica... definitivno otezano, a desava se da prosti kolotrazi na asfaltu grebu o sus-pleh od ispod auta a kamo li nesto drugo - tako da je pogled vise uprt u put i nadolazece rupe nego saobracaj nekada... ali ok, navikavam se, vec 2 meseca je ovako vozim i mislim da je ok za sada.
Cim sam je uzeo uradio sam mali servis u Auto Verde - imam samo reci hvale za ovaj servis i njihovo ophodjenje prema meni. Na istom mestu sam resio (besplatno) zamenu termistora u desnom retrovizoru (koji sam kupio i Kelco.rs za 180 din btw) dok je jedan drugi majstor trazio 200e za resavanje problema spoljne temp (neverovatno).
Kupio sam 4 nove gume Continental All Season (jer imam samo jedne felne), za sada sam zadovoljan.
Pre 10ak dana sam kod Brane uradio servis TCT menjaca (i nosac menjaca) - sta reci, perfektno iskustvo sa covekom. Zesci lik.
Kupio sam i licencu MES-a pa pratim sta se desava sa autom i sam, fenomenalan program za koriscenje. Pitanje za clanove koji ga koriste - jel ove indikacije u vezi DPF-a imaju veze sa zivotom ili su previse slobodne? Jedan majstor mi rece da nikako ne moze da se zna stanje sa dpf-om bez obzira sta tu pise itd itd.
Pre ovog auta sam vozio Audi Q5 isto prvi restyle kraj 2012 godine, koji sam vozio 2 godine. Auto koji kosta tacno duplo vise a ne pruza nista specijalno vise za sada, uopste se ne osecam da mi nesto ovde fali sa Djulkom. Ok, kvcalitet enterijera ne moze nikako da se meri, to mi je bilo razocaranje u prvi mah, ali potpuno sam zaboravio na to posle nedelju dana, vise ni ne primecujem. Dok Audi ceo krcka, Djulka nema da pisne nigde. Ono sto mi se ne svidja kod Djulke je razigrani zadnji deo auta koji solidno plese pri brzoj voznji preko neravnina sto ume da uplasi.
TCT menjac salta mekse nego u Audi-u, pogotovo pri downshift-ovanju i usporavanju/kocenju itd, odlican menjac.
Svakome bih preporucio da kupi auto bele boje. Prelak za odrzavanje, prljavstina se zapravo manje vidi na njemu, a nakon pranja susenje je nepotrebno, tragovi vode se tesko uocavaju - sjajno.
Od nekih mana, sem razigranog zadnje dela auta (sve je ispravno, pregledano vise puta) - odsjaj kontrolne table u soferci dok vozite, izbocina air bag-a kod suvozaca - dobro poznati problemi oba.
Ne znam kakav je Bose ali ovaj regularni zvucni sistem je neimpresivan. Ne vizavi glasnoce vec kvaliteta zvuka, ali dobro, slabo ja i slusam muziku u autu.
Problem koji imam je podrhtavanje volana na brzinama od 130kmh pa na gore. Brana kaze da nisu polu-osovine vec gume ili felne. Naredni korak mi je da proverim da li felne treba da se ispravljaju i da se ode na Hunter masinu negde - imate li neke preporuke?
I da zakljucim - nema sanse da za ovaj novac moze da se kupi lepsi auto koji se bolje vozi i koga pogledam i nasmejem mu se 2-3 puta dok mu prilazim, dok ga vozim, a onda posle i kad ga parkiram. Alfa pruza zaista puno za vas/nas novac. I mojda devojka ga je brzo zavolela a i njoj ide odlicno voznja ove Djulke. Btw juce sam cuo da moja sestra od tetke nije htela da dozvoli svom muzu da kupi Djulku jer je to "svalerski auto", umesto toga je kupio Ford Focus hatchback... skoro se nisam tako nasmejao.
Sve vreme imam utisak da ce mi naredni biti 1.75 QV manuelac, ako ne bude Giulia.
Ziveli!
-
MiloshBg reacted to Ivan in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
@OMP
Najobicniji NTC otpornik od 10 kOhm na 25C.
Ako te zanima, pronaci ces i na forumu pomocu Search. Pisali smo vec za gomilu modela, ista je procedura, imas i sve sa slikama.
Ovo mi je malo cudno. U tim godistima, OEM xenoni su morali da imaju autonivelaciju i pranje farova. Proveri u eLearn za svaki slucaj, da li je auto izasao iz fabrike sa njima. Ili je nesto naknadno pakovano u slucaju (ne daj Boze) nekog ostecenja ili zamene branika. Kasnije se pojavio tzv. "mali xenon" od 35W za koji nisu bile potrebne prskalice. Ima ih npr. Giulia, od Alfi.
Bar iz mog iskustva, moze poprilicno da se osloni na MultiECUScan.
Za MultiLink pozadi, totalno cudno ponasanje. Jesi li slucajno proveravao na koliko % su zadnji amorti?
Izbaci iz brzine kada udjes u taj opseg, ako trese i dalje onda su gume/felne.
Poluosovine se obicno "pokazu" prilikom ubrzavanja.
Sa srecom i da te autic lepo sluzi. Ako zelis, otvori i svoje predstavljanje u odgovarajucem podforumu.
-
MiloshBg got a reaction from shuxx in Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle
@kaskabgd
Tako je, izuzetno udoban, bukvalno upija sve neravnine, doduse auto je bio na 16 i krofna gumama. Civic 2013 godiste sa nazalost 1.4 ivtec motorom i 100 konja. Najbolje da nadjes neki na oglasu u blizini i probas.
@Grafit
CRV je 2011 2.2 dizel 150 konja i prilicno je grub na neravninama ali opet udobniji od mog C Max isto godiste verovatno zbog debljine gume, CRV ima krofnastiji profil.
-
MiloshBg reacted to OMP in Jedan sasvim odličan focus, Ford focus ... MKII 1.6 Duratec Automatic, ofc.
klasicna metalik tamno siva, nije nikakva perla, ksiralik, dvoslojna, troslojna i sl. skuplje varijante...tvoj je mladji auto pa mozda ima neku specificniju nijansu ovaj je 2006-7god
edit
evo nadjoh, K1 je kodna oznaka boje na plocici
-
MiloshBg reacted to Ivan in Lancia Musa 1.3 MJet
Kako god, za 10 EUR po faru vise nemas nikakvog cimanja.
A top stvar je polimerizacija, pa preko PPF folija. Far izgleda i bukvalno kao nov.
-
MiloshBg reacted to knezevic76 in Lancia Musa 1.4 by Knezevic
Lupa nešto danima pozadi, i mislim se da je rezervni točak ili dizalica. I ja to lepo ibložim da ne lupa ništa, kad ono opet, kako pređem preko ležećem udarac metala.
Dođem u centar, parkiram se, vidim auspuh nešto niži. Jedna guma koja drži auspuh istrulila druga jedva drži. Svratim u prvu radnju, kupim i na licu mesta zamenim obe.
Sad ništa ne lupka.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
MiloshBg got a reaction from nemanja84bg in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Takva je Hy preporuka bila, u detalje nit sam zeleo nit sam imao vremena ulaziti.
-
MiloshBg got a reaction from Grafit in Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle
@kaskabgd
Tako je, izuzetno udoban, bukvalno upija sve neravnine, doduse auto je bio na 16 i krofna gumama. Civic 2013 godiste sa nazalost 1.4 ivtec motorom i 100 konja. Najbolje da nadjes neki na oglasu u blizini i probas.
@Grafit
CRV je 2011 2.2 dizel 150 konja i prilicno je grub na neravninama ali opet udobniji od mog C Max isto godiste verovatno zbog debljine gume, CRV ima krofnastiji profil.
-
MiloshBg got a reaction from Grafit in Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle
@Grafit
Jeste, bas je nezgodan za ulazak i izlazak, ali kad se jednom zavalis, mislim da bih mogao na kraj sveta.
CRV mi je neudobniji od civica, mnogo je krut i tvrd, totalna suprotnost.
-
MiloshBg got a reaction from OMP in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Dobri su to motori, T-GDI. Ok prica jedino sto im se moze navesti kao mana je to da hoce da taloze cadj na ventilima pa je preporuka neki aditiv uz gorivo na svakih 10ak hiljada km. Tako nesto bilo dok sam radio u AKK i dok su bili ovlasceni za Hy.
-
-
MiloshBg reacted to neshtry in Dobra stara vremena
Nova vozila FAP 15B u krugu fabrike Polijester iz Priboja.
Fotografija iz monografije "30 godina Srbijatranspot"
-
-
MiloshBg reacted to Ivan in Fiat (Grande) Punto Evo 1.3 MJet 84KS - potrošnja ulja
Nazalost, poznata prica za Euro 5 1.3 Multijet. Ni blizu starijem bratu.
A i generalno su od Punta Evo zas*ali ponudu motorizacija.
Napravili su model za zaobilazenje, nesto sto PSA trenutno jos uspesnije radi sa svojom paletom motora .
-
MiloshBg got a reaction from Ivan in Fiat (Grande) Punto Evo 1.3 MJet 84KS - potrošnja ulja
Zbog euro normi su usrali sve sto se moglo usrati.
-
MiloshBg got a reaction from nemanja84bg in Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
Dobri su to motori, T-GDI. Ok prica jedino sto im se moze navesti kao mana je to da hoce da taloze cadj na ventilima pa je preporuka neki aditiv uz gorivo na svakih 10ak hiljada km. Tako nesto bilo dok sam radio u AKK i dok su bili ovlasceni za Hy.
-
MiloshBg reacted to neshtry in Dobra stara vremena
Bulevar revolucije iznad Cvetkove pijace, zima 1977. godine
-
MiloshBg reacted to OMP in Alfa Romeo Giulietta
Sve vise automobila lici na suv vozila, nema vise postenog heča sve to tezi nekoj suv liniji i gabaritima
-
MiloshBg reacted to Brankisha in Alfa Romeo Giulietta
Jebo ih Stelantis. Kakvu su platformu napravili i onda odbacis i prepakujes Pezo.
Sent from my SM-G998W using Tapatalk
-
MiloshBg reacted to moron in Planinarenje
Provedoh na Rtnju oko 24 sata i za to vreme prepašačih jedno 32 km Stigao sam i do vrha ...
-
MiloshBg reacted to OMP in Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
Kako sam se ja lozio na ovog puntogralea kad se pojavio u novinama tamo negde sredinom 90ih, jos uvek cuvam isecak iz tih novina sa slikama, rec je puntu pod nazivom grama 2 tjunerske kuce madjora sa deltinim 8v motorom i pogonom na svim tockovima, jedino sto mi se nije svidjalo je sto je enterijer ostao prilicno stock, mogli su tu malo da se poigraju i naprave lepsi u skladu sa ostatkom auta... ako se ne varam auto je jos uvek citav i vozi se negde u Italiji
-
-
-
MiloshBg got a reaction from MS PK in Sexy Corolla
Ja sam pristalica, da ako neko ima mogucnost da priusti nov auto, mora imati i za njegovo odrzavanje u ovlascenoj mrezi.