Jump to content
FAS Goran

xenon

Members
  • Content Count

    198
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    xenon got a reaction from horvat in Cirada - da ili ne / iskustva?   
    Pozdrav svima
    Videh ovu interesantniu temu pa da dam i moje strucno misljenje.
    Cirada da ,da i to uvek tamo gde moze i gde treba.Kao i milion puta do sada svesni smo da nije zlato sve sto sija i da se od raznoraznih kopija i podvala covek uvek odlucuje za najeftiniju varijantu misleci da je svaka cirada prava cirada.
    Prava cirada za auto je ona koja ima:
    - totalnu nepromocivost
    - totalno omugucavanje disanja materijala tako da se nestvara nikakva vlaga ispod cirade,kao ni bilokakav razvoj bakterija ,plesni ili budji.
    -materijal mora biti otporan na sve temperature i na najace zimsko letnje uslove,na mraz,sneg,velike temperature.
    -materijal mora da omogici maksimalnu refleksiju sunca tako da temperatura plastike komande table unutar automobila nesme preci vise od 4 stepena temperature koja je napolju.
    -materijl mora biti otporan na cepanje i probadanje.
    -materijal mora biti ekstremno lagan.
    -materijal mora da izdrzi u normalnoj upotrebi period izmedju 5 do 10 godina.
    -materijal mora da zaustavi do 98 posto cestica prasine.
    -materijal mora biti otporan na vecinu opasnih hemikalija,kisele kise,pticiji izmet,vulkanski pepeo,smolu,i razne sokove od lisca drveta,soli.
    -materijal mora biti vatrootporon odnosno samogasiv
    -materijal nesme da osteti lak automobila
    -materijal mora da zaustavi do 98 posto uv zrake
    Ovo je jedina i prava cirada,sve ostalo su kopije i imaju samo isti naziv.Vesti trgovci ce vam prodati svasta ali znajte da je ovo prava cirada za auto.Ona samu sebe otplati svojim kvalitetom jer ce u svom radnom veku sahraniti 10 kineskih cirada koje uzgred nemaju niti jednu jedinu zastitu niodcega.
  2. Like
    xenon got a reaction from marko.jovanovic in Dekarbonizacija motora   
    Da živnem malo ovu temu.
    Tražeći na netu, bilo kakav podatak, o
    bilo kakvom dokazu, uspešnosti dekarbonizacije, nisam našao apsolutno ništa.
    Prosto je neverovatno, da ni na sajtu firme, čiji je klip ovde postavljen, nema apsolutno ništa, niti jedna jedina slika unutrašnjosti motora, pre i posle tretmana.Apsolutno ništa.Nije me mrzelo da ih okrenem na telefon, i da ih pitam ,da mi prezentuju bilo kakav opipljiv dokaz.Odgovore koje sam dobio, od inače ljubaznog momka, bili su gomila gluposti.Na pitanje gde su dokazi, odgovor je bio, da su korisnici zadovoljni ,i da je to najbolji dokaz.Kako on reče, neki dolaze više puta, i to je dokaz da to valja.Kako on kaže, radi im mirnije na leru.Možete misliti, pa moj opitni benzinski auto, ima 22 godine, i miran je ko' bubica na leru, pre će biti da su njihovi motori neispravni.Mislim da me nije razumeo, šta to znači placebo efekat, kada mu ga spomenuh. Još jedanputa sam ponovio isto pitanje, gde je dokaz za smanjenu potrošnju goriva, gde je dokaz da su se sa vrha klipa ili čega već, skinula garež.Odgovor je ovoga puta bio još besmisleniji, tipa da je sagorovenja benzina, i dalje velika misterija za nauku, i da je potrošnju nemoguće tačno odrediti,odnosno izmeriti.Ostao sam bez teksta, definitivno.
    Na mom autu sam, tačno u kapljicu izmerio potrošnju goriva, tako što sam deset puta vozio deset različitih maršuta kroz grad, i deset puta sam namerno ostajao bez goriva, kako bi tačno saznao pravu potrošnju, odnosno, da znam tačno koliko mogu da pređem kilometra, sa tačno definisanom količinom novca/benzina.Sve ovo u nadi ,da se spremim za tretman, odnosno da utvrdim, da li je smanjenje potrošnje goriva uopšte moguće.Posle njihovih odgovora, ja sam u dilemi da li uopšte da radim dekarbonizaciju, jer ozbiljno sumnjam u sve njihove iznešene tvrdnje.Sliku unutrašnisti motora, pre i posle, još nisam pronašao.Ovde ne mislim na usisnu granu,egr ,već samo na stanje unutar cilindra, baš onako kako se vidi na onom njihovom animiranom klipu, za decu do 7 godina, koji im stoji na sajtu.
    Ako kojim slučajem, baratate nekim opipljivim činjenicama, napišite nešto.
     
     
     
     
    Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
     
     
     
     
     
     
     
     
  3. Like
    xenon got a reaction from hibi011 in Fiat 500 / Fiat 500e   
    MS DESIGN Monte Carlo Cup.
    Limitirana serija poznatog Austrijskog proizvođača, od samo 100 proizvedenih jedinica.Model sa serijskim brojem 025,crveni, sa slika dole ispod, krstari ulicama Beograda.
     


  4. Like
    xenon got a reaction from neshaoct in P: Fiat 500 MS DESIGN Monte Carlo Cup   
    Registrovan još godinu dana.
     

  5. Like
    xenon got a reaction from Zhorz in P: Fiat 500 MS DESIGN Monte Carlo Cup   
    Auto ima sertifikat AMSS-a,odnosno sertifikat agencije za bezbednost saobraćaja.U sertifikatu su precizno navedene sve izmene,u odnosu na serijski fiat 500.
    Bez ovih sertifikata nije moguće registrovati auto.Auto je spreman za registraciju,i zasigurno je jedan jedini fiat 500 ,sa ovakvim paketom opreme u našoj zemlji,potpuno legalan za saobraćaj.
    Ko se odluči da bude ponosni vlasnik,dobija sve fabričke sertifikate,ako poželi da ga registruje u nekoj od EU zemalja, ako poželi da ga registruje kod nas,dobija sve sertifikate za tehnički pregled i registraciju.Jedan komplet originala ide u MUP,drugi komplet originala ostaje vlasniku,kao jedinstveni dokument, u kome se nalazi tehnička specifikacija vozila, sa svim izmenama,zaključno sa dimenzijama i profilom guma(17") na prednjoj i zadnjoj osovini.
     
     
     
     
     
     
     
     
  6. Like
    xenon got a reaction from neshtry in Fiat 500 / Fiat 500e   
    MS DESIGN Monte Carlo Cup.
    Limitirana serija poznatog Austrijskog proizvođača, od samo 100 proizvedenih jedinica.Model sa serijskim brojem 025,crveni, sa slika dole ispod, krstari ulicama Beograda.
     


  7. Like
    xenon got a reaction from bole-stilo.jtd in P: Fiat 500 MS DESIGN Monte Carlo Cup   
    Auto ima sertifikat AMSS-a,odnosno sertifikat agencije za bezbednost saobraćaja.U sertifikatu su precizno navedene sve izmene,u odnosu na serijski fiat 500.
    Bez ovih sertifikata nije moguće registrovati auto.Auto je spreman za registraciju,i zasigurno je jedan jedini fiat 500 ,sa ovakvim paketom opreme u našoj zemlji,potpuno legalan za saobraćaj.
    Ko se odluči da bude ponosni vlasnik,dobija sve fabričke sertifikate,ako poželi da ga registruje u nekoj od EU zemalja, ako poželi da ga registruje kod nas,dobija sve sertifikate za tehnički pregled i registraciju.Jedan komplet originala ide u MUP,drugi komplet originala ostaje vlasniku,kao jedinstveni dokument, u kome se nalazi tehnička specifikacija vozila, sa svim izmenama,zaključno sa dimenzijama i profilom guma(17") na prednjoj i zadnjoj osovini.
     
     
     
     
     
     
     
     
  8. Like
    xenon got a reaction from bole-stilo.jtd in P: Fiat 500 MS DESIGN Monte Carlo Cup   
    Hvala na predlogu,ali ako ga kojim slučajem zadržim za sebe,nije mi nikakav problem da ga popnem na tu negde oko 100 konja,i opet će biti bolje od 1.4 benzinca.Em ima turbinu,em duplo manja potrošnja,za iste ili bolje performanse,a izduv je već modifikovan.
    Uzgred rečeno,za ovakav mali auto,koji 99% vremena provodi u gradu,kao drugi ili treći auto,da li su zaista bitni silni konji,kao što ih neki spominju.Meni totalno nebitno,niti sam ikada video i jednog fiću na autoputu,a ne da jurca istim Za gradska preticanja,ova turbina je sasvim dovoljna.Ko želi bas ovakav MS,ali u abart izvedbi,nikakav problem,samo neka spremi ,minimum duplo više parica,i želja će mu biti ispunjena od strane MS-a.
     
  9. Like
    xenon got a reaction from Reacher Gilt in P: Fiat 500 MS DESIGN Monte Carlo Cup   
    Hvala na predlogu,ali ako ga kojim slučajem zadržim za sebe,nije mi nikakav problem da ga popnem na tu negde oko 100 konja,i opet će biti bolje od 1.4 benzinca.Em ima turbinu,em duplo manja potrošnja,za iste ili bolje performanse,a izduv je već modifikovan.
    Uzgred rečeno,za ovakav mali auto,koji 99% vremena provodi u gradu,kao drugi ili treći auto,da li su zaista bitni silni konji,kao što ih neki spominju.Meni totalno nebitno,niti sam ikada video i jednog fiću na autoputu,a ne da jurca istim Za gradska preticanja,ova turbina je sasvim dovoljna.Ko želi bas ovakav MS,ali u abart izvedbi,nikakav problem,samo neka spremi ,minimum duplo više parica,i želja će mu biti ispunjena od strane MS-a.
     
  10. Like
    xenon got a reaction from marko.jovanovic in 1.9 JTD vs. 1.3 M-Jet   
    Prednosti su onda fiksni zamajac i lanac,ali plaši me to što se Fiat 500 prodaje, i reklamira kao izrazito gradski automobil,pa se logično postavlja pitanje,kako je neko smislio regeneraciju filtera u 99% gradskoj vožnji,gde ima dosta kratkih relacija,dosta relacija ,gde se motor ne može ni pošteno zagrejati????Auto treba da služi mene,a ne ja da služim njega, i da gledam u pasulj ,kada će i gde,da se nakani da pokrene regeneraciju,niti da me tera da se vrtim od bubanj potoka do aerodroma,ne bi li on sačuvao planetu.
    Ako postoji nešto što ne znam,slobodno mi dajte savet.
  11. Like
    xenon got a reaction from Irena HGT in P: jakna Kappa & Abarth Limited edition ''Last Race''   
    Muška jakna je otišla bez duksa ,tako da se duks poklanja nekome ko uzme žensku jaknu.
    Ženske jakne imam po jednu M i L,obe po 99 eura.Cena ovakve slične jakne u Đaku je 31.000,00 dinara.Abarth duks sam platio 80 eura,jakne po 300 svaku..Mislim da je ovo nekome super poklon za novu godinu.
     
     
     
     
     
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...