-
Content Count
295 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
petarcirjanic got a reaction from mlnmnc in Fiat Bravo 2007g, check engine - 02 sensor circuit bank 1 sensor 1
Prva sonda koja meri dali je smesa bogata ili siromašna, bitno je da je sonda ispravna i sto tako kakav je signal, može da se očita dijagnostikom.
-
petarcirjanic got a reaction from darkman14 in Alfa Romeo 159 1.8 140 ks benzin (z18xer)
Može biti do zupčenja mada bi morao da upali grešku sinhronizacije bregaste i radilice, upitno je kako je odrađena glava.
-
petarcirjanic got a reaction from Panda cng in Problem sa elektronikom
Možda bi pomoglo kad bi znao koji su kodovi grešaka. Dali može da upali?
-
-
-
petarcirjanic got a reaction from MS PK in Fiat Croma
Ima 2 meseca a možda i više kako sam kupio prednji spojler i mali šuspleh, dok sam bio u elementu malo sam prešpeicao branik, maskice oko maglenki i odradio unutrašnjost maglenke sa hrom sprejem.
-
petarcirjanic got a reaction from silenci in Fiat Croma
Ima 2 meseca a možda i više kako sam kupio prednji spojler i mali šuspleh, dok sam bio u elementu malo sam prešpeicao branik, maskice oko maglenki i odradio unutrašnjost maglenke sa hrom sprejem.
-
petarcirjanic got a reaction from alfini0507 in Fiat Croma
Neki dan skoknem do tc stadion ugasim auto posle 15tak minuta da krenem cvrc neće da upali, kažem supruzi da vergla a ja za to vreme čačka kablove i kako pomeri kabal od senzora bregaste on sastavi, inače od kako je uzet imao je malo grublji start, tako da su zamenjeni senzori bregaste, radilice i termostat, sad pali na zub baš onako kako treba.
-
petarcirjanic got a reaction from city in Fiat Croma
Neki dan skoknem do tc stadion ugasim auto posle 15tak minuta da krenem cvrc neće da upali, kažem supruzi da vergla a ja za to vreme čačka kablove i kako pomeri kabal od senzora bregaste on sastavi, inače od kako je uzet imao je malo grublji start, tako da su zamenjeni senzori bregaste, radilice i termostat, sad pali na zub baš onako kako treba.
-
-
-
-
-
petarcirjanic reacted to Milos1 in Fiat Brava 1.2 16v - dihtung glave
Prica je stara par meseci pa sam neke detalje verovatno i zaboravio. U sustini, auto je zbog loseg reostata u proslosti bio blago pregrejan. Malo je troskarao rashladne tecnosti dok odjednom nije popustio prvi cep kod vodene pumpe(zastitni na bloku) pa zatim i drugi kod menjaca(iza zamajca, mnogo gori).
E sad, prozvizdao je relativno naglo i ja sam hteo da ga slozim "danas za juce". Prvo i osnovno je imati adekvatan alat za zupcenje pre bilo kakvog pipanja. Srecom, nabavio sam isti ranije zbog velikog servisa, vec se visesutruko isplatio
Ono bez cega se ne moze, dihtung glave i kucista bregastih:
Joj muko moja, predji na drugoga Lose i okrutele kape koje se raspadaju, a treba ih iscupati iz nepristupacne rupe. Kapa leti uz capkanje i izduvavanje kompresorom, svecice iz delova A bio sam nezan koliko je bilo moguce
Nista bes balkanske domisljatosti i oridjidji balkanskog alata
Jos malo lepih svecica
Slika sa interneta takvog motora, cisto perspektiva sta sve leti gore zbog dihtunga glave. Veca glava i kuciste bregaste nego sam blok
Alate najbolje postavite na vreme da sebi olaksate kasnije faziranje(mada nije nuzno). Zupci se, blokadori na bregastim a prvi i drugi cilindar na vagi(postoji posebna temana forumu i sve je tamo razradjeno, da se ne ponavaljam).
E onda odvijanje. shvatim da nemam special tools koji zovu RIBE M- ne znam koji. Obidjem sve gvozdjare i prodavnice alata u Smederevu, svi me bledo gledaju i niko nema. Jedino je u Delmaxu postojala opcija da se naruci, ali meni treba sad za sad Nista sto prosecan srbin ne moze da resi, torex i udri iliti nakucavaj Radi ko pravi... odvio, zavio, srafovi ne deluje ni da su zagrebani koliko su tvrdi
Za divno cudo, cilindri novi. Vozila baba do pijace, tragovi honovanja se jos vide. Pod noktima nema nema nikakvih ostecenja(dakle ne diram nista dalje). Bilo je i za ocekivati, nije imao nikad problem sa troskaranjem ulja, sve od servisa do servisa, ali nisam ocekivao ni da je posle pregrevanja u tako zavidnom stanju.
Glava na terasi sa sve usisnom i izduvnom granom, diznama
Alat koriscen za ciscenje bloka i glave, sve iz ruke:
Stegnuto onda po specifikaciji, 20 + 30nm kilo kljucem, zatim 2x po 90 stepeni.
Kako sad vratiti solje sa hidropodizacima a da ne poispadaju kad se nakrene kuciste prema bloku? E pa lako, litijumska mast u zamrzivac da se lepo zgusne i stegne, pa se namazu sto brze.... ubace u glavu i pravo na vec pripremljen blok. Ja drugo resenje ne znam, ako neko zna nek mi oda tajnu Uglavnom, ovo je uspelo iz prve.
Nravno, novi kablovi i svecice se podrazumevaju... moglo je i ono jos da tera al nizbrdo
Brava je tad upalila na keca, neko vreme su kliktali hidropodizaci dok se nije to ispralo, napunilo i primirilo, i sve se vratilo u normalu. Koja zamena ulja preventivno i NOV NOV NOV
Pa eto, nije metoda koja je strogo po PS-u ali jeste metoda koja radi posao i kako bi, cenim, i mnogi majstori odradili ukoliko je isplativost takva. Mesecima kasnije nije kap antifriza dosuto, nadam se da ce tako i ostati
-
petarcirjanic got a reaction from MS PK in Fiat Croma
Juče auto spakovan, malo se odužilo zato što sam ujedno zamenio pr diskove, pločice i stabilizatore. Menjač radi dobro nema pomeranja ručice, mislim da će to dobro da radi dok je auto kod mene a posle toga. Sad da radimo malo za novac.
-
petarcirjanic got a reaction from Axic in Fiat Croma
Juče auto spakovan, malo se odužilo zato što sam ujedno zamenio pr diskove, pločice i stabilizatore. Menjač radi dobro nema pomeranja ručice, mislim da će to dobro da radi dok je auto kod mene a posle toga. Sad da radimo malo za novac.
-
petarcirjanic got a reaction from knezevic76 in Fiat Croma
Juče auto spakovan, malo se odužilo zato što sam ujedno zamenio pr diskove, pločice i stabilizatore. Menjač radi dobro nema pomeranja ručice, mislim da će to dobro da radi dok je auto kod mene a posle toga. Sad da radimo malo za novac.
-
petarcirjanic got a reaction from MS PK in Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 120KS - ima li sita u pumpi visokog pritiska?
I dizne.
-
petarcirjanic got a reaction from alfini0507 in Fiat Croma
6500 din tri ležaja, jedino što mi se ne dopada snr ležaj ima plastični kavez, očigledna je razlika između starih i novih, videćemo koliko će izdržati, pravi posao bi bio skinuti menjač i odraditi sve, pošto generalno nije bilo većih problema i ovo će raditi posao.
-
petarcirjanic got a reaction from Ivan in Fiat Croma
Juče zvao astrid čisto informativno cena je oko 2000 din po komadu - timken. Ostaje još da okrenem par telefona pa kad kupim javljam cenu.
-
-
-
petarcirjanic got a reaction from MiloshBg in Fiat Croma
Juče zvao astrid čisto informativno cena je oko 2000 din po komadu - timken. Ostaje još da okrenem par telefona pa kad kupim javljam cenu.
-
petarcirjanic got a reaction from Reacher Gilt in Fiat Croma
Juče zvao astrid čisto informativno cena je oko 2000 din po komadu - timken. Ostaje još da okrenem par telefona pa kad kupim javljam cenu.
-
petarcirjanic reacted to simonen in Fiat Croma
Imas sva tri lezaja u Inter Carsu, Timken prvi i treci isti sa spiska 2.732rsd po komadu ,drugi 3.453rsd .Ovo su pune cene.