Jump to content
FAS Goran

dakpet

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About dakpet

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 JTD
  1. Nije, prešao sam skoro 2000km od menjanja.
  2. To svakako, ionako ga nisam vozio nekoliko dana od kad se to desilo, pa neki dan gore-dole ništa ne znači. U svakom slučaju bolje da ga pogleda neko stručniji od mene. Bezbednost uvek na prvom mestu.
  3. E sad sam tek zbunjen!!! Rešim danas da za svaki slučaj ponovo pogledam da li negde ima curenja, sve suvo. Nivo ulja isti. Nema ništa ispod auta. Probam kočnicu, sve OK. Koči kako treba. Isteram auto na put da ga probam - koči kako je i ranije kočio. Doteram ga do brzine od 80-100 km/h i naglo kočnicu - auto staje ko besan, probam nekoliko puta - ista stvar. Koči sasvim normalno. Malopre sam išao do grada, prešao sve u svemu nekih cirka 40 km, i sve normalno. Ništa mi nije jasno. E da, u jednom trenutku mi je na parkingu samo malo propala pedala ali baš malo i posle toga sve normalno.
  4. Proverena je tečnost - ima je dovoljno. Takođe sam propratio ima li negde curenja i sve je suvo. Da li postoji mogućnost da je povukao neku trunku i trenutno zaglavio protok ulja i da zbog toga propada kočnica? To mi se već jednom desilo pre nekoliko godina na golfu.
  5. Jeste u pitanju je Stilo 1.9 JTD. Da napomenem da su skoro menjani prednji diskovi i pločice.
  6. Pre neki dan su mi otkazale kočnice, naime prilikom kočenja propala mi je pedala skoro do kraja i tek tu je počeo da koči. Probao sam da nadrukam kočnicu ali se isto dešava, hvata pri dnu. Zna li neko šta je u pitanju? Da li je otišao glavni kočioni ili nešto drugo?
  7. Problem rešen, urađen je remont alternatora (zamenjen regler i neka osovinica), i sad je sve OK. Servo radi normalno, farovi takođe kao i osvetljenje instrument table.
  8. Pozdrav drugari, Imam problem sa strujom na mom stilu - 1,9 JTD - 2001 god. Pre dvadesetak dana sam primetio dok sam parkirao auto da mi se na farovima čas pojačava čas smanjuje intenzitet osvetljenja, dok se pri tom u kabini unutrašnje osvetljenje - pogotovo na komandi digitalne klime, takođe smanjuje i pojačava. Na sve to se čuje kako neki motorić od grejanja u kabini radi neravnomerno, kao i neko caktanje u predelu komandi klime. Pomislio sam da je akumulator crkao (pošto već neko vreme pri verglanju i paljenju pogasi sve lampice na kontrolnoj tabli i obori kazaljke), pa sam isti zamenio - doduše polovnim, koji mi stoji kao rezerva. Do danas je sve bilo OK, dok mi odjednom u toku vožnje nije upalio lampicu akumulatori i izbacio grešku "alternator fail", pri tom mi je i servo otkazao posle par sekundi. Ugasio sam auto i ponovo upalio da bi se ponovo desilo isto. Kako sam bio blizu kuće rekoh da probam da ga doteram polako bez serva i parkiram, nakon par stotina metara sve je proradilo normalno (servo, nije bilo greške na displeju), da bi opet posle nekoliko sekundi sve krenulo ispočetka. To mi se nekoliko puta desilo dok nisam nekako uspeo da parkiram auto. Ugasio sam auto i pri ponovnom startovanju pogasio je sve lampice kao da je akumulator prazan. Šta mi je činiti? Da li je u pitanju alternator ili nešto drugo?
  9. I ja samo imao isti problem, srecom lako sam ga resio. Diode veoma retko crkavaju, najverovatnije je problem u takozvanom hladnom lemu. Skini tapacirung i otkaci plastikicu sa led diodom i nakon toga je raskaci. Polako lemilicom predji sve spojeve i trebalo bi da proradi kad je vratis, naravno pre toga bar vizuelno proveri da nije neki kabl u prekidu. Sve u svemu to ti je nekih 15-20 minuta posla koji mozes sam da odradis bez odlaska kod majstora. Zameni bateriju na daljincu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...