Jump to content
FAS Goran

KemMotaR

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About KemMotaR

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prosle godine nisam bio, iako sam slabo aktivan na forumu, ali ovog puta cu se potruditi, posto imam nekih obaveza rano ujutru. Samo da se ne vratim u krevet.... :) Ja bih dosao direktno na Kosutnjak, posto sam na Miljakovcu, da se ne vozam po BGD, a mozda dodjem i na NBG. Videcu.
  2. Fenomenalno! Ja bih trceci dosao, bio sam jednom u Hrvatskoj ali samo poslovno tako da nije to to, a voleo bih da je vidim. Medjutim, nisam bas toliko siguran u svog unica, jer mi je izgleda opet crkla bobina (treci put) i svaki put je nova stavljena....no nebitno to, i da sam siguran, finansije su glavni razlog sto ne mogu da idem. Inace vrh ideja, i svima zlim lep provod i obavezno da okacite slike ovde! Pozdrav iz Cacka!
  3. E tu ti vec ne mogu pomoci jer ne znam ni ja, a nemam kutiju da ti procitam. Trazi samo sa rezistorom, velicina 13.

  4. koja je oznaka Bosch-ovih, i kod mene su Bosh?

  5. Meni su rekli da uzmem NGK TCPR6ES ali ja te nisam nigde nasao, pa su mi stavili BOSCH-ove. Uglavnom potrebno je da budu sa rezistorom.

  6. KOJA OZNAKA SVECICA IDE ZA FIRE MOTOR?

  7. Samo da update-ujem stanje. Danas je zamenjena bobina i svecice, opet u AC Ninic, a prosli put kada sam bio zamenjen je vakuum. Sve to zajedno sa njihovim svecicama koje su Bosch, me je kostalo 4100, ali mislim da nisu sve racunali posto sam rekao da sam bas tanak sa kintom, pa su veroatno malo spustili cene. Tako da ovu cenu nemojte uzimati kao reper. Stanje sa kolima se naravno popravilo, i vise nema problema i iskreno se nadam da ce tako i ostati. Hvala vam jos jednom svima na pomoci i savetima koje ste mi dali!
  8. Ne znam da li je neko pominjao, ali evo da spomenem moje iskustvo, shodno sugestiji admina. AC Ninic, nalazi se na Mirijevu, ulica Mihaila Bulgakova 4. Dijagnostika mog Una je trajala oko 5 sati, za to vreme sam bio posluzen kaficom i rakijom, kao u pravoj domacoj kuci. Inace posvecenost pronalasku problema i njegovom resenju je za svaku pohvalu. Preporucujem u svakom smislu, odnos prema musterijama, usluga....Imati u obziru da je guzva gotovo uvek, jer pored 5 dizalica koje sluze za mehanicke probleme na kolima, tu su jos 4 za auto dijagnostiku, a ima i tehnicki pregled. Sve u svemu za svaku pohvalu.
  9. E ovako, pre svega da se zahvalim svima na komentarima, savetima i sugestijama! Danas sam bio u AC Ninic na dijagnostici, koja je trajala od 8 ujutru do 2 popodne. Provristo sam dok sam cekao, ali mi deluje da su ljudi profi i da znaju sta rade, a u jednom trenutku mi je delovalo kao da je auto u bolnici, posto od jedno 150 kablova koji su visili sa njega nijedan nije bio njegov, pa kao da je u komu pao. Elem, dijagnostika je pokazala sledece stvari: Vakuum nije radio - to je danas zamenjeno, 1300 din Bobina je crkla - a zamenjena je krajem prosle godine, nakacili su mi neku njihovu, i dok sam se vratio kuci nijednom nije trzno ni izgubio gas, prede kao mace Lambda sonda ne radi - naravno treba da se zameni Svecice koje su takodje menjane pocetkom ove godine zajedno sa kablovima, su neodgovarajuce, jer kako su mi rekli za njega moraju svecice sa rezistorom, a moje nisu, tako da i one idu na menjanje, naravno stavicu NGK, da lisu mi oznaku Inace sve su proverili, protok je odlican, pumpa radi, pritisak kako treba, a kompjuter se malo zaglupio kada su mi stelovali paljenje jer je dugo radio bez vakuuma, pa nikako nisu mogli da ga postave na zeljene vrednosti, ali receno mi da ce se to vremenom srediti. Nadam se. Kada budem skrpio kintu da sve pokupujem, mada ce najverovatnije biti jedan mesec jedna stvar pa sledeci nesto drugo, tada cu zameniti i zupcasti, kao i sve filtere i ulje, a takodje moram i spaner da menjam jer se i on cuje. I jos su mi dijagnostikovali da bi trebalo mazetne na poluosovinama da zamenim, ali kazu da nije nista toliko strasno. Inace, moram da priznam da sam bas bio prijatno iznenadjen i uslugom i ljubaznoscu u servisu. Nisam tako nesto ocekivao. Sve pohvale sa moje strane! Znam da deluje kao reklama, nije mi to namer, ukoliko moderatori smataju neprikladnim izvinjavam se i neka se obrise iz posta. Da, umalo da zaboravim, ukoliko neko zna gde bih mogao sve ovo da pokupujem po nekim pristojnim cenama, neka javi. Hvala unapred!
  10. Pozdrav, ja sam Djole iz Cacka, inace trenutno zivim u Beogradu. Posedujem Fiat Uno Fire 1.0 (valjda) sa Banom23 pokusavam da ustanovim kakva je situacija sa mojim kolima. Inace na forum sam dosao, zbog problema koji imam, a inace iskustvo me je naucilo da se na forumima uvek nadje tacan odgovor, tacnije neko ko zna ili ko je imao slicnu situaciju ili problem. Zato se zahvaljujem svima koji su mi odgovorili na moje pitanje! Nemojte da mislite, da cu nestati kada resim problem, inace sam retko na forumima, ali se iskreno nadam da kada bude bilo sledece okupljanje da cemo se i upoznati!
  11. HVala puno na odgovorima! Nisam bio pri kompu tako da nisam proveravao vase savete i sugestije, cim budem nesto od toga proverio ili uradio javljam da li je resen problem ili nije. Cisto da imam kao info, koliko moze da me kosta pumpa ili mono point i gde bih mogao da nabavim? Ne prodaje mi se auto nikako, nekako sam se vezao za njega, a i parkiram gde ocu!
  12. ^^^ Hvala na odgovoru! Zaboravio sam da pomenem, i razvodnu kapu sam menjao. Tako da verovatno nije to. Jedino opet da je menjam. To nisam radio. Gde to mogu da uradim i mogu li sam ili ne? Hvala!
  13. Pozdrav svima! Desava se sledece, nebitno je da li je motor hladan ili zagrejan, trzanje i gubljenje gasa dolazi nasumicno ili ga uopste nema. Ono sto sam primetio je to da se desava kada naglo dodam gas, kada mi je potrebno da preteknem ili tome slicno. Auto kao da izgubi gas kompletno, koliko god ja stiskao papucicu nema reakcije, jedino u dosta slucajeva pomaze ako ga vratim u nizi prenos, da sam digne obrtaje i onda se povrati. Trzanje se javi kada auto recimo duze vreme vozim konstantnim brojem obrtaja i onda odjednom pocne da stuca i da se gusi pa cak i da se ugasi u toku voznje, a ako uspem da ga prevarim pa podignem obrtaje nekad se vrati a nekad nema efekta kao sto sam vec rekao. Auto je bio kod 2-3 majstora i svi su davali razlicite konstatacije, a uradjeno je sledece: zamenjena razvodna kapa i kablovi, zamenjena bobina, svecice dva puta, ulje i filteri se redovno menjaju, zamenjene cetkice na alternatoru, zamenjen akumulator, karburator odnosno injektor je bio na ciscenju i zamenjeni su neki dihtunzi kako je majstor rekao posto je ostalo sve bilo u redu po njegovom misljenju. Problem je i dalje ostao. Vise nisam pametan sta moze da bude, a ne razumem se sam da bih ceprkao i cackao pa da napravim jos vecu havariju.Da li neko ima ideju sta moze da bude, posto dolazim u situaciju da ne smem da krenem na put plaseci se da ne stane negde potpuno? Unapred se zahvaljujem na odgovorima!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...