Jump to content
FAS Goran

danko

Members
  • Content Count

    452
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
    danko got a reaction from electronizer in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Za 3 minuta sam pronašao 4 emitovnja u različitim emisijama.
    Treba još?
     




  2. Like
    danko got a reaction from Flipnjača in Fiat Grande Punto - škripanje vrata pri otvaranju   
    Mislim da sam uspeo da pronadjem adekvatno rešenje za ovaj problem.
    Puder je ok ali onda se vrata teško zatvaraju.,,,
     
    Rešenje je sledeće:
    1. korak - sa sprejom za odmačćivanje kočnica se dobro naprska - opere ceo klizač. Pri tome se par puta vrata otvore, zatvore i opet se naprska.
    2, korak - Sačekati 3-4 minuta da se dobro osuši (čistač inače brzo isparava)
    3. korak - Malo, ali stvarno malo naprskati "Motip suvi teflon sprej" ali samo taj, suvi...nikako spej ulje jer će škripati još jače.
     
    (https://www.motip.com/en-en/automotive-products/technical-sprays/lubrication/ptfe-dry)
     
    Meni, najzad vrata lepo klize ali ne škripe.
     
  3. Hvala
    danko got a reaction from pilgrim011 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Za 3 minuta sam pronašao 4 emitovnja u različitim emisijama.
    Treba još?
     




  4. Haha
    danko got a reaction from virke in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Za 3 minuta sam pronašao 4 emitovnja u različitim emisijama.
    Treba još?
     




  5. Haha
    danko got a reaction from milan-jtd in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Za 3 minuta sam pronašao 4 emitovnja u različitim emisijama.
    Treba još?
     




  6. Like
    danko got a reaction from city in Punto Evo 1.3 MJT 95 KS   
    Prodat.
    Lock.
  7. Haha
    danko got a reaction from darkman14 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Za 3 minuta sam pronašao 4 emitovnja u različitim emisijama.
    Treba još?
     




  8. Like
    danko got a reaction from stex_pb in Fiat Grande Punto - škripanje vrata pri otvaranju   
    Mislim da sam uspeo da pronadjem adekvatno rešenje za ovaj problem.
    Puder je ok ali onda se vrata teško zatvaraju.,,,
     
    Rešenje je sledeće:
    1. korak - sa sprejom za odmačćivanje kočnica se dobro naprska - opere ceo klizač. Pri tome se par puta vrata otvore, zatvore i opet se naprska.
    2, korak - Sačekati 3-4 minuta da se dobro osuši (čistač inače brzo isparava)
    3. korak - Malo, ali stvarno malo naprskati "Motip suvi teflon sprej" ali samo taj, suvi...nikako spej ulje jer će škripati još jače.
     
    (https://www.motip.com/en-en/automotive-products/technical-sprays/lubrication/ptfe-dry)
     
    Meni, najzad vrata lepo klize ali ne škripe.
     
  9. Like
    danko got a reaction from darkman14 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Ne govorim o reklami več o Alvirevićevom napadnom svakoemisijskom forsiranju Vozzi aplikacije. Na isti način kao što forsira priču o markiranju goriva. Pa sad, pošteno bi bilo da objavi vest da mu je miljenik "kaput" , zar ne?
     
    I ne. ne shvatam poentu medijskog prostora i PR-a. Valjda sam natprosečno neobrazovan i neinformisan.
    Hoćeš li me prosvetliti, o Sveznajući?
     
  10. Haha
    danko got a reaction from nemanja84bg in Strahote iz oglasa   
    Puno dodatne opreme....4 držača za mobilni i mirisna figurica!
  11. Haha
    danko got a reaction from city in Strahote iz oglasa   
    Puno dodatne opreme....4 držača za mobilni i mirisna figurica!
  12. Like
    danko got a reaction from Rile_bg in Punto Evo 1.3 MJT 95 KS   
    Došlo vreme za prodaju. Nisam nameravao, ali zbog uvećavanja porodičnog  voznog parka za jedan auto najbolje marke SMV
    (Službeno motorno vozilo), Punto e<vo postaje višak.
     
    Link na PA je:
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23611114/fiat-evo-13-multijet-dynamic?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
     
    Tu su i slike.
     
    Auto je prešao 210.000  i to baš pravih.
    Kupljen nov u Srbiji.
    Održavan i pažen kao što članovi foruma to inače i rade....
    Za zainteresovane članove ima i popust ali samo ako sa prvo jave privatnom porukom ovde....
    Detaljan opis je na PA.
    Tamo nisam pisao jer prosečnim kupcima ne znači mnogo...ali npr. kad su radjene kočnice kupljeno je sve Brembo.
    Amortizeri Monroe....
    Kad popusti jedan silen blok, menjaju se svi...itd...
    EGR radi (kod Gorana čišćen), DPF nije izvadjen... sve je na mestu.
     
    Eto, ako bude zainteresovanih, dogovorićemo se...





  13. Like
    danko got a reaction from Axic in Punto Evo 1.3 MJT 95 KS   
    Došlo vreme za prodaju. Nisam nameravao, ali zbog uvećavanja porodičnog  voznog parka za jedan auto najbolje marke SMV
    (Službeno motorno vozilo), Punto e<vo postaje višak.
     
    Link na PA je:
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23611114/fiat-evo-13-multijet-dynamic?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
     
    Tu su i slike.
     
    Auto je prešao 210.000  i to baš pravih.
    Kupljen nov u Srbiji.
    Održavan i pažen kao što članovi foruma to inače i rade....
    Za zainteresovane članove ima i popust ali samo ako sa prvo jave privatnom porukom ovde....
    Detaljan opis je na PA.
    Tamo nisam pisao jer prosečnim kupcima ne znači mnogo...ali npr. kad su radjene kočnice kupljeno je sve Brembo.
    Amortizeri Monroe....
    Kad popusti jedan silen blok, menjaju se svi...itd...
    EGR radi (kod Gorana čišćen), DPF nije izvadjen... sve je na mestu.
     
    Eto, ako bude zainteresovanih, dogovorićemo se...





  14. Like
    danko got a reaction from Woodoo in Punto Evo 1.3 MJT 95 KS   
    Došlo vreme za prodaju. Nisam nameravao, ali zbog uvećavanja porodičnog  voznog parka za jedan auto najbolje marke SMV
    (Službeno motorno vozilo), Punto e<vo postaje višak.
     
    Link na PA je:
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23611114/fiat-evo-13-multijet-dynamic?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
     
    Tu su i slike.
     
    Auto je prešao 210.000  i to baš pravih.
    Kupljen nov u Srbiji.
    Održavan i pažen kao što članovi foruma to inače i rade....
    Za zainteresovane članove ima i popust ali samo ako sa prvo jave privatnom porukom ovde....
    Detaljan opis je na PA.
    Tamo nisam pisao jer prosečnim kupcima ne znači mnogo...ali npr. kad su radjene kočnice kupljeno je sve Brembo.
    Amortizeri Monroe....
    Kad popusti jedan silen blok, menjaju se svi...itd...
    EGR radi (kod Gorana čišćen), DPF nije izvadjen... sve je na mestu.
     
    Eto, ako bude zainteresovanih, dogovorićemo se...





  15. Like
    danko got a reaction from Macvanin in Punto Evo 1.3 MJT 95 KS   
    Došlo vreme za prodaju. Nisam nameravao, ali zbog uvećavanja porodičnog  voznog parka za jedan auto najbolje marke SMV
    (Službeno motorno vozilo), Punto e<vo postaje višak.
     
    Link na PA je:
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23611114/fiat-evo-13-multijet-dynamic?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
     
    Tu su i slike.
     
    Auto je prešao 210.000  i to baš pravih.
    Kupljen nov u Srbiji.
    Održavan i pažen kao što članovi foruma to inače i rade....
    Za zainteresovane članove ima i popust ali samo ako sa prvo jave privatnom porukom ovde....
    Detaljan opis je na PA.
    Tamo nisam pisao jer prosečnim kupcima ne znači mnogo...ali npr. kad su radjene kočnice kupljeno je sve Brembo.
    Amortizeri Monroe....
    Kad popusti jedan silen blok, menjaju se svi...itd...
    EGR radi (kod Gorana čišćen), DPF nije izvadjen... sve je na mestu.
     
    Eto, ako bude zainteresovanih, dogovorićemo se...





  16. Like
    danko got a reaction from Decak Iz Vode in Punto Evo 1.3 MJT 95 KS   
    Došlo vreme za prodaju. Nisam nameravao, ali zbog uvećavanja porodičnog  voznog parka za jedan auto najbolje marke SMV
    (Službeno motorno vozilo), Punto e<vo postaje višak.
     
    Link na PA je:
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23611114/fiat-evo-13-multijet-dynamic?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
     
    Tu su i slike.
     
    Auto je prešao 210.000  i to baš pravih.
    Kupljen nov u Srbiji.
    Održavan i pažen kao što članovi foruma to inače i rade....
    Za zainteresovane članove ima i popust ali samo ako sa prvo jave privatnom porukom ovde....
    Detaljan opis je na PA.
    Tamo nisam pisao jer prosečnim kupcima ne znači mnogo...ali npr. kad su radjene kočnice kupljeno je sve Brembo.
    Amortizeri Monroe....
    Kad popusti jedan silen blok, menjaju se svi...itd...
    EGR radi (kod Gorana čišćen), DPF nije izvadjen... sve je na mestu.
     
    Eto, ako bude zainteresovanih, dogovorićemo se...





  17. Like
    danko got a reaction from Reacher Gilt in Punto Evo 1.3 MJT 95 KS   
    Došlo vreme za prodaju. Nisam nameravao, ali zbog uvećavanja porodičnog  voznog parka za jedan auto najbolje marke SMV
    (Službeno motorno vozilo), Punto e<vo postaje višak.
     
    Link na PA je:
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23611114/fiat-evo-13-multijet-dynamic?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
     
    Tu su i slike.
     
    Auto je prešao 210.000  i to baš pravih.
    Kupljen nov u Srbiji.
    Održavan i pažen kao što članovi foruma to inače i rade....
    Za zainteresovane članove ima i popust ali samo ako sa prvo jave privatnom porukom ovde....
    Detaljan opis je na PA.
    Tamo nisam pisao jer prosečnim kupcima ne znači mnogo...ali npr. kad su radjene kočnice kupljeno je sve Brembo.
    Amortizeri Monroe....
    Kad popusti jedan silen blok, menjaju se svi...itd...
    EGR radi (kod Gorana čišćen), DPF nije izvadjen... sve je na mestu.
     
    Eto, ako bude zainteresovanih, dogovorićemo se...





  18. Like
    danko got a reaction from italiano in Punto Evo 1.3 MJT 95 KS   
    Došlo vreme za prodaju. Nisam nameravao, ali zbog uvećavanja porodičnog  voznog parka za jedan auto najbolje marke SMV
    (Službeno motorno vozilo), Punto e<vo postaje višak.
     
    Link na PA je:
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23611114/fiat-evo-13-multijet-dynamic?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
     
    Tu su i slike.
     
    Auto je prešao 210.000  i to baš pravih.
    Kupljen nov u Srbiji.
    Održavan i pažen kao što članovi foruma to inače i rade....
    Za zainteresovane članove ima i popust ali samo ako sa prvo jave privatnom porukom ovde....
    Detaljan opis je na PA.
    Tamo nisam pisao jer prosečnim kupcima ne znači mnogo...ali npr. kad su radjene kočnice kupljeno je sve Brembo.
    Amortizeri Monroe....
    Kad popusti jedan silen blok, menjaju se svi...itd...
    EGR radi (kod Gorana čišćen), DPF nije izvadjen... sve je na mestu.
     
    Eto, ako bude zainteresovanih, dogovorićemo se...





  19. Like
    danko got a reaction from sokratbg in Šta misilite o emisiji ''Sat'' i Alvirovićima?   
    Hajde da iskopiram svoj komentar sa YT kanala....možda je malo opširan, ali takav sam
     
    "Emisija-patrola je vrlo dobra. Da bi bila odlična, potrebno je ne praviti greške i ne davati pogrešne ili nekompletne, neproverene informacije. A u ovoj emisiji ih je bilo 4.
    Prve dve možemo podvesti pod neinformisanost, treća je nepoznavanje saobraćajnih propisa a četvrta predstavlja pravljenje ozbiljnog saobraćajnog prekršaja i ugrožavanje bezbednosti saobraćaja.
     
    1. Slovenačku vinjetu je najbolje kupiti online. To je tačno. Ali za one koji je kupuju na putu, nije dobra preporuka da se to učini na prvoj Petrol pumpi na ulazu u Sloveniju jer su tamo gužve mnogo veće na nego na parkingu na ulazu u Sloveniju gde je DARS kiosk. Možda je najbolja preporuka da se to učini na INA pumpi u Hrvatskoj, 5 km. pre slovenačke granice. (14:45)
     
    2. Austrijsku vinjetu nije moguće kupiti online iz Srbije, na sajtu firme ASFINAG, jer je predviđeno da je online mogu kupovati samo rezidenti iz Evropske unije.Prema tome nije problem kao što Mladen kaže - da im sajt nešto ne radi (21:05)
     
    3. Netačno je tumačenje znakova o ograničenju brzine na autoputevima u Hrvatskoj. Kao i svuda u svetu opštim pravilima se propisuje brzina na autoputu (130 u Hrvatskoj) i ona važi na celom autoputu osim na delovima gde je saobraćajnim znakom određena niža brzina. Znak za ograničenje brzine kao znak izričitih naredbi (ukoliko nije stavljena dopunska tabla) važi do znaka prestanka ograničenja brzine, ili do znaka prestanka svih ograničenja, ili do raskrsnice, ili do novog znaka kojim je ograničena brzina. Mladen je dopunsku tablu koja stoji na znaku za opasnost - neravnine na putu (kolotrazi) i koja vozače informiše o tome koliko je duga deonica sa neravninama, iz nekog razloga povezao sa znakom ograničenja brzine i to protumačio kao da je brzina ograničena u dužini u kojoj je put neravan. A nije tako. Da bi se ograničenje brzine propisalo za neku deonicu, onda dopunska tabla MORA da stoji na znaku ispod znaka za ograničenje brzine. Ovako, to je samo običan znak za ograničenje brzine koji ima svoju važnost u skladu sa zakonom, kako sam naveo. I ova greška je ponovljena tri puta (8:27, 9:12, 9:33) što govori da nije reč o slučajnoj grešci već o nepoznavanju saobraćajnih znakova.
     
    4. Na autoputu je dozvoljeno zaustaviti se ili parkirati u zaustavnoj traci samo u slučaju neispravnosti vozila. To je čak i napisano na dopunskoj tabli znaka zabrane parkiranja i zaustavljanja (9:18). Možda je Mladen dobio posebnu dozvolu za snimanje na autoputu koja podrazumeva da ima pravo da zaustavi vozilo u zaustavnoj traci radi snimanja, ali ta dozvola sigurno ne podrazumeva pravo da se kao pešak kreće autoputem, da ga prelazi i da stoji zajedno sa snimateljem između dve trake autoputa u zoni zaštitno-odbojnih branika. Ovo je prekršaj koji je npr. u Srbiji regulisan čl.98 ZOBS-a i za prekršaj se izriče kazna od 10-20 hiljada dinara.(10:37)"
     
     
  20. Like
    danko reacted to darkman14 in Šta misilite o emisiji ''Sat'' i Alvirovićima?   
    sve pre "ali" se ne racuna
  21. Like
    danko got a reaction from IDzO in Šta misilite o emisiji ''Sat'' i Alvirovićima?   
    Hajde da iskopiram svoj komentar sa YT kanala....možda je malo opširan, ali takav sam
     
    "Emisija-patrola je vrlo dobra. Da bi bila odlična, potrebno je ne praviti greške i ne davati pogrešne ili nekompletne, neproverene informacije. A u ovoj emisiji ih je bilo 4.
    Prve dve možemo podvesti pod neinformisanost, treća je nepoznavanje saobraćajnih propisa a četvrta predstavlja pravljenje ozbiljnog saobraćajnog prekršaja i ugrožavanje bezbednosti saobraćaja.
     
    1. Slovenačku vinjetu je najbolje kupiti online. To je tačno. Ali za one koji je kupuju na putu, nije dobra preporuka da se to učini na prvoj Petrol pumpi na ulazu u Sloveniju jer su tamo gužve mnogo veće na nego na parkingu na ulazu u Sloveniju gde je DARS kiosk. Možda je najbolja preporuka da se to učini na INA pumpi u Hrvatskoj, 5 km. pre slovenačke granice. (14:45)
     
    2. Austrijsku vinjetu nije moguće kupiti online iz Srbije, na sajtu firme ASFINAG, jer je predviđeno da je online mogu kupovati samo rezidenti iz Evropske unije.Prema tome nije problem kao što Mladen kaže - da im sajt nešto ne radi (21:05)
     
    3. Netačno je tumačenje znakova o ograničenju brzine na autoputevima u Hrvatskoj. Kao i svuda u svetu opštim pravilima se propisuje brzina na autoputu (130 u Hrvatskoj) i ona važi na celom autoputu osim na delovima gde je saobraćajnim znakom određena niža brzina. Znak za ograničenje brzine kao znak izričitih naredbi (ukoliko nije stavljena dopunska tabla) važi do znaka prestanka ograničenja brzine, ili do znaka prestanka svih ograničenja, ili do raskrsnice, ili do novog znaka kojim je ograničena brzina. Mladen je dopunsku tablu koja stoji na znaku za opasnost - neravnine na putu (kolotrazi) i koja vozače informiše o tome koliko je duga deonica sa neravninama, iz nekog razloga povezao sa znakom ograničenja brzine i to protumačio kao da je brzina ograničena u dužini u kojoj je put neravan. A nije tako. Da bi se ograničenje brzine propisalo za neku deonicu, onda dopunska tabla MORA da stoji na znaku ispod znaka za ograničenje brzine. Ovako, to je samo običan znak za ograničenje brzine koji ima svoju važnost u skladu sa zakonom, kako sam naveo. I ova greška je ponovljena tri puta (8:27, 9:12, 9:33) što govori da nije reč o slučajnoj grešci već o nepoznavanju saobraćajnih znakova.
     
    4. Na autoputu je dozvoljeno zaustaviti se ili parkirati u zaustavnoj traci samo u slučaju neispravnosti vozila. To je čak i napisano na dopunskoj tabli znaka zabrane parkiranja i zaustavljanja (9:18). Možda je Mladen dobio posebnu dozvolu za snimanje na autoputu koja podrazumeva da ima pravo da zaustavi vozilo u zaustavnoj traci radi snimanja, ali ta dozvola sigurno ne podrazumeva pravo da se kao pešak kreće autoputem, da ga prelazi i da stoji zajedno sa snimateljem između dve trake autoputa u zoni zaštitno-odbojnih branika. Ovo je prekršaj koji je npr. u Srbiji regulisan čl.98 ZOBS-a i za prekršaj se izriče kazna od 10-20 hiljada dinara.(10:37)"
     
     
  22. Like
    danko got a reaction from darkman14 in Šta misilite o emisiji ''Sat'' i Alvirovićima?   
    Hajde da iskopiram svoj komentar sa YT kanala....možda je malo opširan, ali takav sam
     
    "Emisija-patrola je vrlo dobra. Da bi bila odlična, potrebno je ne praviti greške i ne davati pogrešne ili nekompletne, neproverene informacije. A u ovoj emisiji ih je bilo 4.
    Prve dve možemo podvesti pod neinformisanost, treća je nepoznavanje saobraćajnih propisa a četvrta predstavlja pravljenje ozbiljnog saobraćajnog prekršaja i ugrožavanje bezbednosti saobraćaja.
     
    1. Slovenačku vinjetu je najbolje kupiti online. To je tačno. Ali za one koji je kupuju na putu, nije dobra preporuka da se to učini na prvoj Petrol pumpi na ulazu u Sloveniju jer su tamo gužve mnogo veće na nego na parkingu na ulazu u Sloveniju gde je DARS kiosk. Možda je najbolja preporuka da se to učini na INA pumpi u Hrvatskoj, 5 km. pre slovenačke granice. (14:45)
     
    2. Austrijsku vinjetu nije moguće kupiti online iz Srbije, na sajtu firme ASFINAG, jer je predviđeno da je online mogu kupovati samo rezidenti iz Evropske unije.Prema tome nije problem kao što Mladen kaže - da im sajt nešto ne radi (21:05)
     
    3. Netačno je tumačenje znakova o ograničenju brzine na autoputevima u Hrvatskoj. Kao i svuda u svetu opštim pravilima se propisuje brzina na autoputu (130 u Hrvatskoj) i ona važi na celom autoputu osim na delovima gde je saobraćajnim znakom određena niža brzina. Znak za ograničenje brzine kao znak izričitih naredbi (ukoliko nije stavljena dopunska tabla) važi do znaka prestanka ograničenja brzine, ili do znaka prestanka svih ograničenja, ili do raskrsnice, ili do novog znaka kojim je ograničena brzina. Mladen je dopunsku tablu koja stoji na znaku za opasnost - neravnine na putu (kolotrazi) i koja vozače informiše o tome koliko je duga deonica sa neravninama, iz nekog razloga povezao sa znakom ograničenja brzine i to protumačio kao da je brzina ograničena u dužini u kojoj je put neravan. A nije tako. Da bi se ograničenje brzine propisalo za neku deonicu, onda dopunska tabla MORA da stoji na znaku ispod znaka za ograničenje brzine. Ovako, to je samo običan znak za ograničenje brzine koji ima svoju važnost u skladu sa zakonom, kako sam naveo. I ova greška je ponovljena tri puta (8:27, 9:12, 9:33) što govori da nije reč o slučajnoj grešci već o nepoznavanju saobraćajnih znakova.
     
    4. Na autoputu je dozvoljeno zaustaviti se ili parkirati u zaustavnoj traci samo u slučaju neispravnosti vozila. To je čak i napisano na dopunskoj tabli znaka zabrane parkiranja i zaustavljanja (9:18). Možda je Mladen dobio posebnu dozvolu za snimanje na autoputu koja podrazumeva da ima pravo da zaustavi vozilo u zaustavnoj traci radi snimanja, ali ta dozvola sigurno ne podrazumeva pravo da se kao pešak kreće autoputem, da ga prelazi i da stoji zajedno sa snimateljem između dve trake autoputa u zoni zaštitno-odbojnih branika. Ovo je prekršaj koji je npr. u Srbiji regulisan čl.98 ZOBS-a i za prekršaj se izriče kazna od 10-20 hiljada dinara.(10:37)"
     
     
  23. Hvala
    danko got a reaction from Axic in Šta misilite o emisiji ''Sat'' i Alvirovićima?   
    Hajde da iskopiram svoj komentar sa YT kanala....možda je malo opširan, ali takav sam
     
    "Emisija-patrola je vrlo dobra. Da bi bila odlična, potrebno je ne praviti greške i ne davati pogrešne ili nekompletne, neproverene informacije. A u ovoj emisiji ih je bilo 4.
    Prve dve možemo podvesti pod neinformisanost, treća je nepoznavanje saobraćajnih propisa a četvrta predstavlja pravljenje ozbiljnog saobraćajnog prekršaja i ugrožavanje bezbednosti saobraćaja.
     
    1. Slovenačku vinjetu je najbolje kupiti online. To je tačno. Ali za one koji je kupuju na putu, nije dobra preporuka da se to učini na prvoj Petrol pumpi na ulazu u Sloveniju jer su tamo gužve mnogo veće na nego na parkingu na ulazu u Sloveniju gde je DARS kiosk. Možda je najbolja preporuka da se to učini na INA pumpi u Hrvatskoj, 5 km. pre slovenačke granice. (14:45)
     
    2. Austrijsku vinjetu nije moguće kupiti online iz Srbije, na sajtu firme ASFINAG, jer je predviđeno da je online mogu kupovati samo rezidenti iz Evropske unije.Prema tome nije problem kao što Mladen kaže - da im sajt nešto ne radi (21:05)
     
    3. Netačno je tumačenje znakova o ograničenju brzine na autoputevima u Hrvatskoj. Kao i svuda u svetu opštim pravilima se propisuje brzina na autoputu (130 u Hrvatskoj) i ona važi na celom autoputu osim na delovima gde je saobraćajnim znakom određena niža brzina. Znak za ograničenje brzine kao znak izričitih naredbi (ukoliko nije stavljena dopunska tabla) važi do znaka prestanka ograničenja brzine, ili do znaka prestanka svih ograničenja, ili do raskrsnice, ili do novog znaka kojim je ograničena brzina. Mladen je dopunsku tablu koja stoji na znaku za opasnost - neravnine na putu (kolotrazi) i koja vozače informiše o tome koliko je duga deonica sa neravninama, iz nekog razloga povezao sa znakom ograničenja brzine i to protumačio kao da je brzina ograničena u dužini u kojoj je put neravan. A nije tako. Da bi se ograničenje brzine propisalo za neku deonicu, onda dopunska tabla MORA da stoji na znaku ispod znaka za ograničenje brzine. Ovako, to je samo običan znak za ograničenje brzine koji ima svoju važnost u skladu sa zakonom, kako sam naveo. I ova greška je ponovljena tri puta (8:27, 9:12, 9:33) što govori da nije reč o slučajnoj grešci već o nepoznavanju saobraćajnih znakova.
     
    4. Na autoputu je dozvoljeno zaustaviti se ili parkirati u zaustavnoj traci samo u slučaju neispravnosti vozila. To je čak i napisano na dopunskoj tabli znaka zabrane parkiranja i zaustavljanja (9:18). Možda je Mladen dobio posebnu dozvolu za snimanje na autoputu koja podrazumeva da ima pravo da zaustavi vozilo u zaustavnoj traci radi snimanja, ali ta dozvola sigurno ne podrazumeva pravo da se kao pešak kreće autoputem, da ga prelazi i da stoji zajedno sa snimateljem između dve trake autoputa u zoni zaštitno-odbojnih branika. Ovo je prekršaj koji je npr. u Srbiji regulisan čl.98 ZOBS-a i za prekršaj se izriče kazna od 10-20 hiljada dinara.(10:37)"
     
     
  24. Like
    danko got a reaction from MiloshBg in Filmovi, serije...   
    Da, da....sada sve mora da bude rodno ravnopravno, neuvredljivo za bilo koju versku seksualnu, etničku....grupu....
    Ne sme biti tzv govora mrznje....jbg, sada kada bi ih pustali ponovo, morali bi 96% da iseku....
    A klarkson ima i nekoliko knjiga koje su nastale kao kompilacija njegovih kolumni u jednom nedeljniku (Sun, valjda). E tek to je vrhunski....kad napada politicare, elitu, kraljevsku porodicu....
  25. Like
    danko got a reaction from Woodoo in Šta misilite o emisiji ''Sat'' i Alvirovićima?   
    Hajde da iskopiram svoj komentar sa YT kanala....možda je malo opširan, ali takav sam
     
    "Emisija-patrola je vrlo dobra. Da bi bila odlična, potrebno je ne praviti greške i ne davati pogrešne ili nekompletne, neproverene informacije. A u ovoj emisiji ih je bilo 4.
    Prve dve možemo podvesti pod neinformisanost, treća je nepoznavanje saobraćajnih propisa a četvrta predstavlja pravljenje ozbiljnog saobraćajnog prekršaja i ugrožavanje bezbednosti saobraćaja.
     
    1. Slovenačku vinjetu je najbolje kupiti online. To je tačno. Ali za one koji je kupuju na putu, nije dobra preporuka da se to učini na prvoj Petrol pumpi na ulazu u Sloveniju jer su tamo gužve mnogo veće na nego na parkingu na ulazu u Sloveniju gde je DARS kiosk. Možda je najbolja preporuka da se to učini na INA pumpi u Hrvatskoj, 5 km. pre slovenačke granice. (14:45)
     
    2. Austrijsku vinjetu nije moguće kupiti online iz Srbije, na sajtu firme ASFINAG, jer je predviđeno da je online mogu kupovati samo rezidenti iz Evropske unije.Prema tome nije problem kao što Mladen kaže - da im sajt nešto ne radi (21:05)
     
    3. Netačno je tumačenje znakova o ograničenju brzine na autoputevima u Hrvatskoj. Kao i svuda u svetu opštim pravilima se propisuje brzina na autoputu (130 u Hrvatskoj) i ona važi na celom autoputu osim na delovima gde je saobraćajnim znakom određena niža brzina. Znak za ograničenje brzine kao znak izričitih naredbi (ukoliko nije stavljena dopunska tabla) važi do znaka prestanka ograničenja brzine, ili do znaka prestanka svih ograničenja, ili do raskrsnice, ili do novog znaka kojim je ograničena brzina. Mladen je dopunsku tablu koja stoji na znaku za opasnost - neravnine na putu (kolotrazi) i koja vozače informiše o tome koliko je duga deonica sa neravninama, iz nekog razloga povezao sa znakom ograničenja brzine i to protumačio kao da je brzina ograničena u dužini u kojoj je put neravan. A nije tako. Da bi se ograničenje brzine propisalo za neku deonicu, onda dopunska tabla MORA da stoji na znaku ispod znaka za ograničenje brzine. Ovako, to je samo običan znak za ograničenje brzine koji ima svoju važnost u skladu sa zakonom, kako sam naveo. I ova greška je ponovljena tri puta (8:27, 9:12, 9:33) što govori da nije reč o slučajnoj grešci već o nepoznavanju saobraćajnih znakova.
     
    4. Na autoputu je dozvoljeno zaustaviti se ili parkirati u zaustavnoj traci samo u slučaju neispravnosti vozila. To je čak i napisano na dopunskoj tabli znaka zabrane parkiranja i zaustavljanja (9:18). Možda je Mladen dobio posebnu dozvolu za snimanje na autoputu koja podrazumeva da ima pravo da zaustavi vozilo u zaustavnoj traci radi snimanja, ali ta dozvola sigurno ne podrazumeva pravo da se kao pešak kreće autoputem, da ga prelazi i da stoji zajedno sa snimateljem između dve trake autoputa u zoni zaštitno-odbojnih branika. Ovo je prekršaj koji je npr. u Srbiji regulisan čl.98 ZOBS-a i za prekršaj se izriče kazna od 10-20 hiljada dinara.(10:37)"
     
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...