Jump to content
FAS Goran

gruja71

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About gruja71

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto Mk2
  1. Prodajem krovni nosač za Punta 2 sa 5 vrata ,original Fiat fabrički aluminijumski, malo korišćen kao nov. Cena 100€ Kontakt na PM ili telefon 064/616 0551
  2. Danas sam probao sve varijante vezivanja otpornika na blaupunkt radio kasetofonu u mom Puntu 2001god. Ni u jednom slučaju nisam uspeo da dobijem opciju charger,a na varijanti 13 i 14 pin kontakta sa otpornikom uređaj je blokirao pa sam morao da ga skinem sa napajanja da bi se resetovao i proradio. Pitanje za sve koji mogu da pomognu,gde naći šemu konektora sa oznakama pinova za Blaupunkt radio kasetofone koji su se fabrički ugrađivali u Punta.
  3. Šoferšajbna za Punta 2 Kineska potpuno nova bila montirana na autu 3 dana.Cena 6000 din. Kontakt na PM ili telefon 064/616 0551
  4. Evo da se javim konačno sam rešio problem u pitanju je bio homo zglob stavljen nov i više se ne čuje iritirajuće lupkanje. Tako da znate da ne mora uvek da bude pravilo za homo zglob da je otišao ako se samo čuje jako pucanje pri kreanju iz mesta ili slične stvari. Još jednom pozdrav svimana forumu.
  5. U toku putovanja za Grčku počelo je da se čuje lupanje iz predela prednjeg levog točka i to kada se ide brzinom većom od 80kmh i to naročito u 5 brzini. Posle zamene obe flanšne i levog krsta poluosovine i seta kvačila i promene ulja u menjaču prestao je da se čuje ,ali se povremeno ponovo javlja samo kada se u toku vožnje vozi dužom desnom krivinom npr na auto putu i to pri brzinama preko 100 kmh i taj zvuk se jasno čuje sa prenjeg levog točka. Pošto sam zamenio na toj strani i flanšnu i krst poluosovine sumnjam da je problem u homo zglobu ili možda i u diferencijalu ali bi mi savet ili još neka ideja bili dobrodošli da konačno rešim ovaj iritirajući zvuk. Unapred hvala na svim odgovorima pozdrav svim forumašima Naravno radi se o Puntu mk2 16v 2001 god.
  6. U toku putovanja za Grčku počelo je da se čuje lupanje iz predela prednjeg levog točka i to kada se ide brzinom većom od 80kmh i to naročito u 5 brzini. Posle zamene obe flanšne i levog krsta poluosovine i seta kvačila prestao je da se čuje ,ali se povremeno ponovo javlja samo kada se u toku vožnje vozi dužom desnom krivinom npr na auto putu i to pri brzinama od 80 do 100 kmh i taj zvuk se jasno čuje sa prenjeg levog točka. Pošto sam zamenio na toj strani i flanšnu i krst poluosovine sumnjam da je problem u homo zglobu ali bi mi savet ili još neka ideja bili dobrodošli da konačno rešim ovaj iritirajući zvuk. Unapred hvala na svim odgovorima pozdrav svim forumašima
  7. Veliki pozdrav svim forumašima,ponovo imam jedno pitanje za sve one koji možda znaju kako bih rešio problem. Ukratko radi se o sledećem,na autu je urađen veliki servis pre 6k km kada sam ga kupio,prešao je 188k km. Do sada se ništa nije čulo ali u toku puta za Grčku počeli su da se čuju ventili prilikom dodavanja gasa pri brzini između 80 i 100 km/h,znači na manjim i većim brzinama se uopšte ne čuju i naravno na leru sve uredno. Ovo je nastavilo da se dešava i u povratku sa mora i ovde naročito kada idem u grad auto putem pa idem malo brže. Predpostavljam da se čuju hidropodizači ventila a možda je poremećen momenat paljenja pa treba ponovo da zupčim kaiš. U svakom slučaju ako neko ima isto ili slično iskustvo bio bih mu zahvalan na savetu kako da rešim ovaj problem. Hvala svima unapred na ostavljenim odgovorima.
  8. Hvala na savetima,evo da vam kažem da sam naravio po propisu uz jedan običan šraf M6x10mm sa gumicom i šajbnom. Tako da svakome kome se ovo desi ne mora da juri po prodavnicama i otpadima
  9. Pozdrav svima , potrebna mi je pomoć kako da rešim problem,prilikom ozračivanja sistema hladjenja izgleda da je otišao navoj na ventilu za ozračivanje na crevu malog hladnjaka i ne mogu da ga zavrnem nazad. Pitanje da liima posebno da se kupi taj šraf ventila ili mora celo crevo da se menja,ili kako privremeno rešiti problem da može da se vozi a da ne piša tečnost za hlađenje.
  10. Evo mene da se javim pošto sam otvorio ovu temu.Hvala na svim savetima i preporukama,posle detaljne pretrage po instalaciji i čišćenja kontakata na sondi ,ipak je morala da se zameni što sam i učinio. Što se tiče potrošnje moj auto troši oko 6 litara mešovite vožnje i sasvim sam zadovoljan.Gorivo sam testirao razno od običnog bezolovnog do bezolovnog 98 oktana i nema nikakve razlike ni u potrošnji ni u performansama.Te sam zaključio i da je sasvim ok voziti na normalan bezolovni naravno sipan na proverenim pumpama. Još bih dodao na kraju da sa novom sondom motor radi mnogo bolje i lepše i lakše prima gas i da po uputstvu proizvođača sonde ona se smatra potrošnim materijalom kao npr svećice i menja se na 50k do 60k i to na njihovom tržištu gde je gorivo neopisivo bolje nego kod nas. Za one koji imaju veću potrošnju moj savet je da probaju da urade isto što i ja da sipaju sredstvo za čišćenje sistema ubrizgavanja i ostalih delova motora i dobro ga isturiraju na auto putu,moj drug radi to na svom Puntu posle svake zamene ulja i da je to prava stvar. Još jednom veliki pozdrav svim forumašima
  11. Pozdrav svim forumašima. Posle iscrpnog istraživanja po ovom i ostalim forumima rešio sam da postavim svima koji se razumeju u ovu problematiku kratko pitanje. Naime stvar je u sledećem,pre dva meseca kupio sam Punta Mk2 1.2 16V 2001 godište koji je prešao 180000km u solidnom stanju ,odradio sam veliki servis i još po neku sitnicu. Moj novi ljubimac posle par dana počinje da me zabrinjava pošto mu se upalila check engine lampica,kod majstora je očitana greška da je u pitanju grejno kolo lambda sonde pre katalizatora.u narednih mesec dana još dva puta se palila ista lampica i na dijagnostici čitana ista greška i brisana tj. gašena lampica sa dijagnostikom.Po savetu majstora odrađena je i jedna žustra vožnja auto putem ali lampica se nije sama ugasila. Moje pitanje je da li je ovaj problem uzrokovan lošim gorivom kao što mnogi i ovde na forumu to kažu,ili je u pitanju konkretan kvar na sondi tj na grejaču sonde i da nema pomoći nego je zameniti. Napominjem da je potrošnja goriva u granicama normale od 5,5 do 6,5 litara u mešovitom režimu malo gradska vožnja malo auto put,barem tako pokazuje onboard comp. Hvala svima unapred na ostavljenim odgovorima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...