Jump to content
FAS Goran

Ivanflash84

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Ivanflash84

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/11/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.6MJT 105KS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da zatvorimo temu - nakon potražnje dela sa slika koje sam postavio i kojeg niko nije imao, osim uvoznika i ovlašćenih servisa (ali uz čekanje od 15 dana dok stigne), ponovo sam skinuo i obradio površinu koja naleže na glavu, tako da je ispala ravna kao staklo, napunio silikonom, ubacio gumicu i preko nje namazao silikon. Pukotinu nisam pronašao, tako da nije bilo šanse da procuri. Sve sam vratio, stegao i ponovo je krenulo da kaplje. Nakon gledanja ogledalom, ustanovim da se sliva sa mesta iznad kojeg je pumpa. Ko je radio oko ovog motora, znaće kako to sve izgleda. Skinem nekako poklopac kaiša bez skidanja nosača motora i ovaj put se videlo da pumpa piški. Odvezem auto do kuma, uđem na dizalicu, poskidam sve, razupčim auto, skinem pumpu - samo što nije blokirala. Prešao sam samo 30000 od zamene (menjano naravno uz veliki servis)!!! Da poludi čovek. Nadjem kutiju posle od te koja je procurela, stavio sam neku Ava Italijanska, kupio u Kit Commerc-u... Pošto sam žurio, treba mi auto, hteo sam SKF-ovu da stavim, a bilo je već kasno da jurcam po prodavnicama, odem u ap sporting, imali samo magneti marelli i šta ću, kupim i ugradim tu. Prodavac se kune da je ok. Videćemo. Dakle, meni je od curenja do zamene auto prešao još oko 180km. Mislim da bi za pređenih još do 100km pumpa blokirala, kaiš bi pukao i nastala bi veća havarija.
  2. Da, iz Beograda sam. Definitivno curi na toj plastici. Danas sam proverio. Sutra ce me kontaktirati lik iz Bogunovica. Javljam ovde sta sam uradio. Ovako izgleda skinuta:
  3. Poštovani forumaši, Imam "problemčić" sa autom - gubi rashladnu tečnost. Auto je stajao par sati parkiran nakon što smo se vratili sa puta i sledećeg jutra primetih fleku ispod auta. Pogledam količinu tečnosti u bočici, ima tačno onoliko koliko sam sipao. Po mestu gde se skuplja tečnost, rekao bih da pušta vodena pumpa. Odem do kuma u servis, da pogledam gde to curi, sve ponovo ukazuje na pumpu koju sam promenio uz veliki servis pre 30000km. Psujem po prodavnici gde sam kupio i tog proizvođača itd. Krenem u skidanje poklopca kaiša i sve što treba kako bih došao do pumpe, kad ona suva. Vraćam sve, gledam ponovo, ali ovaj put malo bolje i vidim da pušta kod neke plastike koja se šrafi sa dva šrafa na glavu motora, a sa druge strane ima crevo koje je pričvršćeno šelnom i koje vodi do hladnjaka. Skinem ja to, gledam, ne vidi se da je pukla plastika... A da, između te plastike i glave ima pravougaona deblja gumica. Gledam ja to, vidim da je strana plastike koja naleže na glavu kriva. Poravnam koliko sam mogao (mnogo bolje, tj. ravnije izgleda nego kad sam skinuo), vratim i ponovo curi. Da li je moguće da se gumica stanjila, pa kada stegnem ona ne zadihtuje ili da ne vidim pukotinu na toj plastici?! Najgore od svega je što sada još više curi nego što je curelo. A kada sam skinuo plastiku, gumica je ostala na glavi. Skinuo sam je lagano, ali kao da je bila lepljena nečim žutim. Kad upalim auto, tečnost se prikuplja baš na donjem šrafu te plastike (utisak kao da curi kroz navoj). Pošto je mnogo pristupačan motor za rad, koristio sam i ogledalo kako bih snimio gde pušta. Pitao sam u AP sportu za deo (bila je već subota uveče kad sam sve završio) oni me šalju kod Bogunovića. Da samo napomenem da sam dva puta skidao taj deo, prvi put (pošto je već bilo kasno) namazao sam samo onim silikonom ispod i preko gumice i vratio sve (računajući dok ne kupim deo, izdržaće). Rezultat = curi (malo više nego bez skidanja). Drugi put kad sam skinuo, radio sam ravnanje, ali nisam mazao silikonom. Rezultat = curi i to više nego posle prvog skidanja. Da li je neko imao ovaj problem? Pozdrav,
  4. Moj Bravo od juce (od kada su malo nize temperature) vergla malo sporije, ali upali. Da je sporije, ne bi valjalo. Akumulator je dosta star, min. 5god, ali da kucnem u drvo, jos uvek sluzi. Takodje i ja razmisljam da mu postavim termoizolaciju, cisto da mu olaksam ujutru posao.
  5. Zdravo svima, Zovem se Ivan, iz Beograda sam, vlasnik sam fiat bravo 1.6, 2001god. Vec duze vreme posecujem forum, a od skoro sam i clan istog. Nadam se da cemo lepo saradjivati. Pozdrav, Ivan

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...