Jump to content
FAS Goran

loopdemack

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  1. U sustini ako znamo da imamo jedan steper motor, jedan soleonoid i jedan feedback senzor, ovde mi deluje da je prljavsrina debelo usla ka senzoru ako nesto radi pa malo ne radi i obrnuto. Solenoid moze samo da radi ili ne radi takodje i steper motor. Unutra koliko se secam nema kondenzatora, ne znam da li ima neki tranzistor mozda na nekim novijim modelima.
  2. Fiat Doblo 1.3 MJet 2005 85ks EGR ventil da li je mogće da elektronika na njemu crkne tako da malo radi a malo da ne radi, meni ne deluje logično, obično kad malo radi a malo ne radi uvek je zaprljanost uzrok. Molim za mišljenje i savete. Inače našao sam jeftin EGR od JapanParts za 4940 din da li da se cimam sa čišćenjem ili da stavljam ovaj od Japan Parts, prvi sledeći po ceni da je brendirani je wahler 710773d/1-wah 8550din. Dosta je velika razlika. Pozdrav
  3. Kljuc ne deluje da je original nisam prvi vlasnik i samo jedan postoji da li ima opcija da se iz vin-a vidi da li je model koji poseduje daljinsko otkljucavanje? Jos jedno pitanje ako je definitivno model samo sa centralnom bravom, hocu da ugradim otvaranje sa daljincem posto postoji centralna brava da li mi treba aktuator na vozacevim vratima ili i vozaceva vrata imaju aktuator te mi treba samo remote stanica i daljinci i da se sistem ugradi na postojecu centralnu bravu. Da li ima neki oprobani sistem koji se ugradjuje na Fiate doblo tih godista? Pozdrav
  4. Fiat Doblo 2006 1.3 imam samo jedan kljuc bez daljinskog koji se ponasa kao centralna brava to jest otkljucava i suvazaceva vrata. Da li na automobilu postoji daljinski ili ovaj model nema uopste opciju? U sustini desna vrata nemaju mogucnost da kljucem otkljucam zakljucam vec moram da zakljucavam glavnu bravu.
  5. Pozdrav, sta mi treba od uredjaja i od software-a da bih na Multipli 2002/2003 pristupio Ecu sistemima Body, Instrument panel/Dashboard, Service, Climate Control. Klasicna podrska u vidu ABS, Airbag, Engine me ne zanima za sada.
  6. Ok ajde da prebacimo pricu o ovaj topic. UZeo sam Vagkkl interface za fiata zbog potrage za dobrom multiplom bipower. Rekoh ajde malo da istrazim Multiecuscan i malo sam iznenadjen. Multipla ima jako malo ponudjenih system-a. Na listi su samo engine, abs i airbag, nema dashboard-a, service, body itd. Takodje gledajuci simulaciju u Multiecuscanu predjenu km vidim samo u engine parametrima, nigde ne vidim u ABS-u i u Airbag-u. Ajde malo da se to pojasni i da se postave screenshotovi gde se sve tacno gleda i kako. --------------------------------------------------------------- loopdemack, on 08 Oct 2013 - 08:43, said: Ne mora da znači da mora da ima. Ona je generaciju iza Stila, tako da ono što ima kod Stila ne znači da ima i kod nje. Ako već možeš da užeš u centralu air-baga i tamo ne vidiš ništa oko kilometara, to je to onda...nema tog podatka. --------------------------------------------------------------------------------------- Mogu da udjem, neki mi tvrde da sa examinerom i sa autocomom mogu da se vide ti podaci. I da je ulazak u dashboard, service, body jedino moguc preko examinera i autocoma. Nije mi jasno ako su oni preko can linije zasto barem nisu da lipodrsku u multiecuscanu. Zasto su izostavili podrsku to mi nije jasno. Dosta je neproverenih informacija na netu, i tek kad sam probas vidis pravu istinu. I sad dzaba sto sa elm327 mogu da pristupim can liniji kad program nema potpunu podrsku za multiplu. Pitanje je koji program izabrati a da podrzava VAGKKL i ELM327 a da ima potpunu podrsku za multiple? ------------------------------------------------------------- Jos nesto evo sad gledam u simulaciji pogledao sam vec 4 stilo modela i vecinu BOSH ABS modela koji konkretno model da ti znas da upisuje km. Ili za airbag koji model Siemens airbaga cuva takvu informaciju. Da vidimo da li Multiecuscan uopste vidi takve parametre.
  7. Jos nesto evo sad gledam u simulaciji pogledao sam vec 4 stilo modela i vecinu BOSH ABS modela koji konkretno model da ti znas da upisuje km. Ili za airbag koji model Siemens airbaga cuva takvu informaciju. Da vidimo da li Multiecuscan uopste vidi takve parametre.
  8. Mogu da udjem, neki mi tvrde da sa examinerom i sa autocomom mogu da se vide ti podaci. I da je ulazak u dashboard, service, body jedino moguc preko examinera i autocoma. Nije mi jasno ako su oni preko can linije zasto barem nisu da lipodrsku u multiecuscanu. Zasto su izostavili podrsku to mi nije jasno. Dosta je neproverenih informacija na netu, i tek kad sam probas vidis pravu istinu. I sad dzaba sto sam elm327 mogu da pristupim can liniji kad program nema potpunu podrsku za multiplu. Pitanje je koji program izabrati a da podrzava VAGKKL i ELM327 a da ima potpunu podrsku za multiple?
  9. UZeo sam Vagkkl interface za fiata zbog potrage za dobrom multiplom bipower. Rekoh ajde malo da istrazim Multiecuscan i malo sam iznenadjen. Multipla ima jako malo ponudjenih system-a. Na listi su samo engine, abs i airbag, nema dashboard-a, service, body itd. Takodje gledajuci simulaciju u Multiecuscanu predjenu km vidim samo u engine parametrima, nigde ne vidim u ABS-u i u Airbag-u. Ajde malo da se to pojasni i da se postave screenshotovi gde se sve tacno gleda i kako.
  10. Sta mislite po slikama ima li sanse da ovo iole nesto vredi. Napuklo kuciste bombine, na flekibilnoj vidi se čađ znači da pušta negde i čuje se nemiran zvuk na samom početku gasa i pri puštanju gasa, vidi se da jede sa unutrašnje strane gume, da li su trapovi nenaštelovani ili je nešto krupnije. Enterijer iznutra dosta slab, kontrolna tabla prilično oljuštena. Ovo je oglas da postavim ponovo link http://www.polovniautomobili.com/oglas3899403/fiat_multipla_bipower_top_stanje/ E da osim ove nalepnicice ne postoji nikakva servisna dokumentacija
  11. Ljudi opet je prodavac oglasio auto, navodno kupac je odustao zato sto atest za metan ne moze da se uradi po normalnoj proceduri, vec institut Vinca trazi potvrdu odnosno dokument od agencije za bezbednost, a navodno taj dokument se ceka 20 dana posto pravnik koji to radi nije tu. Tako da kao nije dovoljna samo Fiatova potvrda da je sve fabricki. Ja bih pre rekao po slikamagepeka, posto vidimo da rezervni tocak ne stoji na svom mestu, da je neko vrsio neke prepravke, recimo da su umesto zamene originalnih boca stavljali torusni gasni rezervoar i da u tom slucaju vise nije fabricka situacija, te da taj sistem uopste i ne moze da ide na atest. Jer valjda starije od 5 godina ako nije fabricki ugradjeno mora da se skida i stavlja novo. Svasta moze biti. Sta vi mislite?
  12. Prodat je dok sam stigao da ga pogledam. Multiple bipower koje valjaju jedva da ostanu 2 dana u prodaji. Uglavnom ovo sto stoji po oglasima je djubre razrovano. Problem su i ljudi koji kupuju na slepo, tako da em navikavaju prodavce em nema vremena da se auto istestira.
  13. Klikni na link na polovnim automobilima ima jos slika i od pozadi, i ako ti nije frka ajde mi tacno zaokruzi zonu gde jede gume, meni prednje deluju bas istrosene pa ne znam po slikama da uocim da ih iznutra jede.
  14. Ma bez testiranja u servisu nema govora da uzmem auto, mozda od dobrog prijatelja da ali od nepoznatog ni lud. On je u stilu kao da ja znam za njega i da je njemu cast na prvom mestu i da po automatizmu ja njemu treba bez-rezervno da verujem. http://www.polovniautomobili.com/oglas3876280/fiat_multipla_bipower_top_stanje/ Ono sto ja zakljucujem po slikama levi far bije na neku svoju stranu i zazor na haubi pored levog fara je veci nego kod desnog fara. Enterijer na slici deluje da ima mnogo vise od 97000km. I kao zadnja stvar nije logicno da na 70 i nesto k km radi veliki servis.
  15. Ovaj prodavac ima problem da isprica i istoriju automobila a kamoli da se dogovorimo za slep.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...