Jump to content
FAS Goran

shara

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About shara

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    NBG

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 JTD
  1. Ne, bar u mom slučaju. Klešta su zapekla, razradili ih u servisu i sredili... 2-3 puta mi se to desilo za 8 godina koliko imam Stila.
  2. Kao šti reče kolega, kočiona klešta. Imao sam isti problem...nekad zacvili, jače ili slabije, nekad ne, i to samo na par metara u rikverc.
  3. Da si bliže pa da ti pomognem...ovako ostajeti daljinski. Mada ni sam ne pamtim da li sam ikad gepek otvorio klučem. Ja sam to odradio uz put kada mi je zaglavio senzor za signalizaciju otvorenih vrata. Da nije bilo toga verovatno bi ostalo kao kod tebe.
  4. Skini bravicu i polugu i na "sec" levo - desno (u stvari u smeru kazaljke na satu i kontra) pomeraj ceo ona liveni deo na kome je poluga, dovoljno po deo milimetra. Poenta je da tim kratkim cimanjem popusti kamenac (ili šta li je već): povremeno ubaci ključ i probaj da okreneš. Naravno WD-om našpricaj pre toga. Mora da popusti ! Javi šta si uradio.
  5. Skini komplet bravicu sa vrata i mehanički (šilom ili sl.) skini te naslage koliko može. WD 40 - natopi dobro, vrti levo desno (kratko cimaj) taj deo na kom je zakačena poluga (uzmi neke rukavice, mora malo da se zapne) . U početku se čini kao da je zavareno, ali popustiće. Ključem ni ne pokušavaj jer neće ni da mrdne. Meni je trebalo oko 20 min, a izgledalo je gore nego na slici.
  6. Moguće da je do guma. I ja sam imao sličan problem, vukao u levo na manjoj brzini. Da naglasim nije vukao onako kako auto lagano prati nagib puta, nego cimne u levo čim pustim volan (negde sam već detaljno opisivao). Volan je vremenom postajao sve tvđi...U pitanju su bile Wintere, zamenio ih juče, i nestali problemi. Nemoj da te zavara što guma izgleda ok, i ima dobru šaru.
  7. Problem rešen zamenom mrtvijeh Wintera ! Volan mota kao ranije, ne vuče više u levo ! Te gume od prvog dana nisu valjale. Smarao sam trapadžije tražeći rešenje, menjao delove... sad imam novog stila
  8. Baš tako. Ista je procedura i sa amortizerima haube. Jedan savet ako sam menjaš je da podupreš vrata nekom letvom ili sl. jer su prilično teška, a to tek shvatiš kada skineš amortizer (ukoliko već nije skroz propao). Najbolje da ti neko pridrži, jer ceo postupak zamene je 2-3 min.
  9. Evo "cimam" za kontakt servisa za servo. Volan je vremenom sve tvrđi, tako da mi je stalno na city servu. U početku sam mislio da je do loših guma, ali sve više verujem da je do samog serva. E sad da li je elektronika ili sama mehanika serva...Grešku nikad nije prijavio, ali definitivno sve teže vrti, naročito kada je hladno.
  10. Meni su brisači brljavili kratko vreme i nakon toga prestali da rade, a problem je bio u ablenderu! Ne mogu ti pomoći oko zamene, jer je završio majstor.
  11. Kada mi auto stoji izložen suncu "izbledi" skoro sve na displeju. U toku vožnje se ohladi i sve bude OK. Do danas sam mislio da je to normalno.
  12. Hvala na linku. Elem... Zovem "Lav auto" i zakazujem ponovo obzirom da je problem ostao nakon centriranja. Kaže lik "Probaćemo da zarotiramo gume". Da se ne bih cimao do Žarkova, odlučim da uradim to u lokalu i eliminišem i tu dilemu. Zamenim prednju levu sa zadnjom levom. Krećem i "čudo" ! - vozim bez ruku . Nije baš 100 % kako treba, jer još uvek za nijansu jače vuče kada je nagib puta u levo, u odnosu kada je na kontra stranu, ali definitivno je stanje OK. Ostala mi je još dilema, da li je definitvno guma ili je prilikom podizanja leve strane auta (kod skidanja točka) opruga ili neki sklop "došao" na pravo mesto. Možda sam lupio, ne zamerite, ali ista situacija je bila i prošle godine kada sam zarotirao prednje gume i centrirao trap. Dobro je bilo 2 nedelje, a onda odjednom sve po starom. Mislim da je gume da bi se postepeno problem vraćao...
  13. U pravu si. Moguće da je ljubaznost i radna atmosfera ostavila na mene utisak da su stručni i da umeju. Zamolio bih kontakt za neki servis za koji mislite da je dobar. Može i na pp, hvala.
  14. Letva ima malo lufta, a čini mi se da je takava od kada sam ga kupio i prešao sa njim 90.000 km. Nisam čuo za taj termin, ali bi da je nešto van standarda videli na aparatima. Pošto vidim da i pored vaše najbolje volje (hvala vam na tome !) teško da ću ovako rešiti problem (odnosno pronaći uzrok) ja bih vas onda zamolio bar za mišljenje u kom pravcu da idem ? Odnosno šta bi vi uradili na mom mestu ? Dajte mi neku smernicu, jer ja to ne mogu da ignorišem i moram da rešavam, baš smeta. Pozdrav
  15. Bio sam u 4 servisa da sada i po njima je sve OK. Volan je "upucan" i stoji ravno, kada auto ide pravo i kada ga držim. Čim ga pustim ode u levo za tih 2-3-4 stepena.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...