Jump to content
FAS Goran

dusan78

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About dusan78

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 02/01/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Contact Methods

  • Yahoo
    dusan.dada@yahoo.co.uk
  1. pre par dana mi crko akumulator na fiat bravo 1.9 jtd 2001. god. (varta) taman kad je istekla garancija od 36 meseci 60ah zbog skucenog prostora tesko da mogu ubaciti neki jaci fabricki mislim da bi trebao biti 12v 64ah (magneti marelli) a njega nema nidje do u nekoj prodavnici poljoopreme u NS e sad nesto mi se ne ide tamo po akumulator. pitanje postoji li neki jaci od recimo 74ah koji pase u onaj jebeni prostor za akumulaor? mislim na dimenzije 242x175x175 ili 190i koje pare dati posto se kanim menjati auto za neki drugi koju godinu mladji i prostraniji od brava
  2. jok, manje trese kad je hladan cim se zagreje trese vise i trese kad ga gasim. bem lia ga videcu cim skrpim neki kes i zakazem kod onog lika u zemunu, mislim da se zove Goran ima dobre preporuke i pun mi je vise biiip majstora koji lose i do pola odradjuju posao.
  3. od skora je poceo da mi se javlja taj problem kad je hladan krene auto ponekad i lepo iz 1 a li cim se zagreje i ako je uzbrdica trese se ko alkos ispred dragstora u 6 ujutro dok ceka da mu otvore. negde sam procitao da je mozda u pitanju plivajuci zamajac, neko kaze da je mozda sajla kvacila labava e sad ja sam set kvacila menjao letos i odtad nisam presao ni 3-4.000 km i pitam se zar nije praksa da majstor koji menja set kvacila proveri i stanje zamajca? auto posle toga ide lepo ne podrhtava kod rikverca ne gusi tokom voznje. ako neka ima neku ideju nek kaze. taj zamajc kosta oko 28.000 u ap sportu sto je i verujem najveca cena jer su ubedljivo najskuplji iako valjaju istu robu ko i svi ostali. i znam da se taj zamajac u najboljoj varijanti menja na 250.000 a najgoroj na 150.000 a moj auto je iz uvoza i bogtepita koliko je presao, ja kad sam ga uzeo pisalo je 217.000 a koliko je taj sat vracen paaaaa nadam se da nije bio vise od 350.000. unapred zahvaljujem na odgovorima p.s. auto je uvezen iz Italije tako da je redovan servis verovatno imao samo dok je bio u garanciji jer su zabari gora stoka od nas kad je pitanje odrzavanja automobila.
  4. imam isti problem, zamenio egr novim, papucicu gasa (t.j. elektronski sklop nema Fiata na kom to govno ne crkne pre ili kasnije) to moze da bude i do uloska brave, menjao polovnim i opet se javlja isti problem (nov ne uzimaj Kinez je il Turcin) i cesto se desava da ga kompjuter ne prepozna osim ako nemas para pa da lepo narucis od ovlascenog uvoznika fiatovih delova. p.s. posto nisam odmah procitao sve tekstove vezane temu hteo bih da dodam da sam imao identican problem i resio ga posto mi je majstor zamenio elektronski deo papucice gasa a ortak koji je dobar deo karijere proveo na dostavnim vozilima fiat doblo sa jtd motorima mi je takodje rekao da su im na svim vozilima pocrkale te papucice t.j. senzori.
  5. zelim svima da vam se zahvalim na savetima i da vam prenesem moje iskustvo sa ciscenjem egr-a, Hrvatski link koji sam sledio http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=44248.msg719757#msg719757 ne bih nikom od vas savetovao da radite to sto tamo lik preporucuje a ja jesam pa sam na kraju kupio nov ventil, srecom pa nisam pokusao sam da skinem usisnu granu (kaze lik lako) koja neverovatna glupost! ni iskusni mehanicari ne zele to da rade komplikovano je i oduzima puno vremena, a ako raskopcate kablove pupmu comon-raila i razupcite kais mehanicar koji ce vam to ponovo sklapati ima da se upisa od smeha i odere vas jer ste idiot. osim toga slike na kojima se vidi ociscen deo je verovatno i uslikan nov deo, ja sam prao poluizgoreni egr i ne moze tako da se ocisti ni jednim sredstvom. no da se vratim na temu EGR se sastoji iz dva dela elektricni (solenoid ili ti magneto ventil) i mehanicki t.j. ventil koji propusta gasove, problem je u ovom drugom od cadji i rdje se zapusio i zastopao taj deo se sastoji od 2 federa (manji i veci) dve platne i mlecke i izuzetno osetljive osovinice sve to je ucvrscenjo malim srafom na starim egr-ovima i zalepljeno na novim NE POKUSAVAJTE DA ODSRAFITE TAJ MALI SRAF JER OSOVINA U 99% SLUCAJEVA PUCA! ne moze da se narezuje loza (jer negde izmedji 6 i 7 mm i navoj je cudan nareznica ga samo oglodje. solenoid i ventil smete rastaviti i osmirglati ukoliko ima rdje a ventil potopiti u dizel ili petrolej pa cetkicama za par sati otklanjati gar i rdju (predlazem zicane cetkice za ciscenje oruzja ukoliko mozete da ih nadjete) hteo sam da aploudujem i slike da vidite sta je posledica mog "angazmana" na egr-u ali nema opcije za tako nesto. p.s. cena originalnog pierburgovog egr u wagen internationalu iznosi 14.500 u ap sportu 18.000 (nezavisno da li je u pitanju bosh ili pierburg) u kit komercu (kopija neki kinez il sta vec izvalicete po pakovanju originalna kutija sa brojem hologramom i vidi se po samom delu) 15.250 i jos jednoj radnji su mi trazili 16.700 pa vi vidite isplati li vam se da se igrate mehanicara.
  6. hvla na savetima, pokusacu nesto nadam se da necu posle morati da slepam auto do majstora
  7. zna li neko kako se skida i efikasno cisti egr ventil na fiat bravu 1.9 jtd? pod efikasno mislim da se skroz rastavi (ako je moguce) i ocisti da ne nastanu ostecenja kako mehanicka tako ni nekim hemijskim sredstvom. auto pali lampicu (kao prskalica) majstor je ustanovio da egr ventil blokira zbog cadji i masnoce cistio ga je ali opet blokira i auto gubi snagu pa bi ja to hteo ponovo da sam pokusam. nov mi je za sad preskup (oko 18.000) pa da ovom jos malo produzim vek ukoliko je moguce. p.s. nemam nameru da taj ventil zapusavam i stavljam van funkcije kako na pojedinim forumima savetuju, jer da ne treba ne bi ga ni proizvodjac stavio.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...