Jump to content
FAS Goran

medobrundo

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About medobrundo

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta TwinTurbo Platinum, Fiat Punto JTD II 80

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sedista su barem duplo udobnija nego kod brava. Nisam primetio ni da su prekratka, bas naprotiv, potpuno odgovaraju i meni sa 195 cm. Bolji auto u tom segmentu za te pare i sa tom opremom se ne moze naci. Mozda sam subjektivan, ali nikad ne bih odustao od kupovine auta zbog toga sto sedista nisu "imalo bolje napravljenja".
  2. Vozio sam jednu 1.6 mjet sa tim menjacem. Zapravo, nije to klasican automatski nego sekvencijalni robotizovani menjac. Bas lepo radi i nema cimanja u saltanju. Nisam ga vidjao da je uparen sa 2.0 mjet. Mislim da je pouzdan, ali je ovde ekstremno vazna kilometraza sa kojom auto dolazi. U sustini, kad rikne, ne popravlja se, vadi se ceo i stavlja se drugi. Moze se naci polovan po Italiji za 300-400 evra. Auto sam ovim menjacem kupi samo od nekog gde 100 % mozes da budes siguran u km odnosno da auto nije presao preko 150.000 km, bez obzira sta pise na km satu.
  3. @banjo1990 Do sada sam sa ovim autom izvezao nesto malo manje od 1000 km. Nisam neki zahtevan korisnik u smislu da je razvlacim po gasu ili napaljenko da je nesto sad lomatam po lokalnim putevima po krivinama. Probas, vidis sta auto moze i onda uzivas u normalnoj voznji. Trenutno nemam zamerki. Imam i parking pilot i sto je najzesce to radi stvarno radi. Nisam verovao dok nisam probao, mada tu funkciju uopste ne koristim. Moze da se koristi samo za bocno parkiranje, ali ne i za parkiranje u rikverc. Mozda zato i ne koristim jer kod nas ima malo prilika za takvo parkiranje, a i nekako mi je sve to previse fensi (da ne kazem za zene). Mozda treba i malo vezbe i navikavanja da se to stalno koristi.
  4. Hajde da ja malo pomognem, kao neko ko je vozio brava 1.9 mjet sa 150 ks, a sad u sedlu delte 1.9 twinturbo sa 190 ks. S vremena na vreme procitam ili cujem da je delta u sustini bravo. Neki delovi enterijera lice, ali se tu istovremeno zavrsava svaka slicnost. Prednja sedista su odlicna i dosta udobnija nego kod brava. Moj auto ima kozna sedista pa mozda se pomisli da je zbog toga, ali sam vozio i delte bez koznih sedista i osecaj je priblizno isti, osim sto su kozna sedista za nijasnu tvrdja sto meni potpuno odgovara. Da zakljucim za prednja sedista: kvalitetna i udobna. Sto se tice dinamicnosti, po mom misljenju to je stvar motora koji je u njoj. Ja imam iskustva samo sa dizelima. Ne bih da ispadne da nekog vredjam, ali moje misljenje je da je 1.6 slab za ovaj auto, 2.0 dovoljan, a 1.9 tt optimalan izbor, ne zato sto ja vozim nego zato sto sam probao sve varijante, vozio i dosao do zakljucka da bih u delti bio zadovoljan jedino 1.9 tt motorom. Mozda je to posledica i brava koji se vozio pre nje i koji ima 150 ks i stvarno dobro ide i ima manji turbo lag nego 2.0 mjet u delti. Mislim da sam o tome vec pisao. Motor 1.6 mjet moze da nosi karoseriju delte, ali nema osecaja brzine. Sa tim motorom i dalje vozite lep i atraktivan auto, ali nema mnogo mastanja o nekim ubrzanjima. Motor 2.0 je lepo balansiran i za gradsku voznju i za otvoren put. Taj turbo lag koji ima u gradskim uslovima stedi gorivo. Moze i taj motor lepo da ide, ali mora da se vrti. Meni se najbolje pokazao kad sam vozio na otvorenom putu jer u zavisnosti od rezima voznje moze da bude dosta stedljiv, cak za nijasnu manje trosi od brava 1.9 sa 150 ks, ali i da povuce ako zatreba i da trosi kad se nagazi. Motor 1.9 tt (twin turbo) nema nikakvu turbo rupu. Dve turbine rade svoj posao i od pocetka auto ravnomerno ubrzava tako da je osecaj fantastican. Snage ima na pretek i lagano nosi karoseriju. Zapravo, prica o motorima u delti je prica o tome sta ko voli i sta ko moze da plati jer je razlika izmedju 1.6 i 1.9 verzije znacajno velika. Oslanjanje je kao u alfi 159. Kod mene su 18ice pa je to mozda jos vise izrazeno, ali sam vozio i deltu na 16icama i osecaj je isti. Po krivinama i po velikim brzinama lezi kao pegla. Ne znam kako je oslananje u verziji sa 1.6 motorom jer nju nisam imao prilike da ganjam po nekim krivinama, ali mislim da nema razlike, mada je motor dosta laksi pa su tu mozda pravili neke druge varijante. Generalno, tvrdji je nego bravo i dobro drzi put, mada nikad nisam isao do krajnjih granica. Nisam to radio ni sa alfom 159, ali sam ih poredio u istim situacijama. Ako treba jos informacija slobodno pitajte.
  5. Samo jos da se na kraju poklopi sa kilometrazom na JCI. Za vecinu kola vraca i to uredno, ali na JCI-ju na moze da vrati, tako da bez obzira na proveru svih kompjutera treba gledati i jedinstvenu carinsku deklaraciju i km na njoj. Prica, povecano zbog carinjenja pa vraceno na pravo ne pije vodu vise.
  6. Evo i ja da dodam par stvari vezanih za deltu... Ovde provejava misljenje da je auto radjen na istoj platformi kao bravo, a cinjenica je da delta ima 10 cm vece medjuosovinsko rastojanje i samim tim vise prostora u unutrasnjosti sto se najbolje primecuje na zadnjoj klupi. Motor 2.0 mjet sa 165 ks je malo tromiji na manjim obrtajima, cak i u poredjenju sa bravom 1.9 mjet sa 150 ks, ali zato manje trosi i kad treba da se potera bas lepo ide. Motor 1.9 mjet twinturbo sa 190 ks je bas snagator i trosi vise, ali i daje vise dobrog osecaja brzine za one koji to vole. Motor 1.6 mjet sa 120 ks je izbor za one koji uzivaju u lepoti ovog auta, a ne u nekim drugim karakteristikama. Ono sto je me odusevilo je upravljivost i lezanje na putu. Delta je u tom smislu daleko ispred brava i u rangu sa alfom 159. Auto jednostavno ide kao po sinama i lezi na putu perfektno cak i na velikim brzinama. Na 220 km/h nisam imao osecaj da ispada iz krivine i bila je perfektno pod kontrolom. Nisam imao priliku da na otvorenom vozim verziju sa twinturbo motorom, ali verujem da je sve isto osim ubrzanja i jos vece stabilnosti zbog sirih guma. Sve preporuke za 2.0 mjet sa 165 ks, jer je dosta stedljiv (na primer, manje trosi nego bravo sa motorom 1.9 mjet sa 150 ks), ali kad se potera lepo ide. Dobra varijanta za grad i otvoreni put. Za one kojima potrosnja nije bitna i koji vole svu lepotu mjet snage izbor je jednostavan - 1.9 mjet twinturbo. Enterijer je posebna prica. Odlicno uradjen, a vizuelni efekat nocu je sjajan. Sedista su udobnija nego na bravu. Mislim da je oro oprema mera ispod koje ne treba razmatrati kupovinu ovog auta, jer u argento varijnati to deluje smesno, barem meni. Ima onih koji drze da je delta drugi bravo, ali ta prica nikako ne stoji. Osim slicnog vizuelnog identiteta enterijera, pre svega instrument table, sve ostalo nije za poredjenje. Ja imam brava, ali realno delta je bliza alfi nego bravu i vredi pare koje se plati.
  7. Ako imas tezu nogu mozes i da naguras na 10 litara, ali to bas da ga svaki put razvlacis po brzinama. Proveri prvo ovo sa realnom potrosnjom od cepa do cepa, a onda proveri protokomer ako vidis da se ne slaze.
  8. Ok. Moguce je da je na nekom drugom forumu, ali ne verujem jer se ovde skupljamo mi koji volimo i vozimo fiat i oni koji se interesuju za kupovinu ovih kola. Nisam nasao neki drugi forum gde se intenzivno pise o fiatu. Provericu kod drugara za vise informacija pa cu vam poslati na pm. Nadam se da sam pogresio i da je ovde sve ok. Mislim da je u interesu svih da kupujemo dobra kola. Svako ko ih prodaje ima interes da zaradi, ali je najbitinije da kad se nesto plati i dobije to sto si platio, a ne da zaradjuju oni koji se bave prevarama na kilometrazama. U svakom slucaju neko zaradjuje samo je bitno sta se kupuje.
  9. Zove me drugar i kaze mi da ga je kontaktirao neki kupac za cromu, na preporuku prijatelja koji je vec kupio jednu cromu kod njega, da ga je pohvalio taj kupac na ovom forumu i da proverim o cemu se radi kad stignem. Posle par dana sednem i pretrazim sve relevatne teme i nema. Proverim jos jednom, ali tog posta(ova) - jednostavno nema. Ne znam zasto bi njega neko zvao i pozivao se na necije utiske sa ovog foruma ako to neko stvarno nije napisao i taj stvarno nije procitao. Zakljucak je sledeci: taj potencijalni kupac je lagao (izmisljao) ili je post obrisan (pomeren).
  10. Ne nije taj post. Post je napisao jedan kupac crome, ali je taj afirmativan post obrisan. Izgleda da nekome ne odgovora da postoji neko ko radi posteno svoj posao i da se o njemu prica (verovatno zarad licnih interesa). Delta jos uvek nije prodata. Ispao je neki problem sa uvoznikom oko tog auta pa je vracen u Beograd.
  11. Auto je uzet od lizing kuce sto znaci da ima slike iz inostranstva na kojima se vidi km. Trazi da ti daju te slike da bi bio siguran da je ta km i proveri km sa carinske deklaracije sa onim sto pise na km satu. Ako se ne slaze nesto ne stima. Retko koja croma dodje sa manje od 150.000. Ovima su sve km izbazdarene izmedju 100-130.000 km (osim par logicnih izuzetaka) sto stvara veliku sumnju. Za cenu auta koji gledas mozes naci isto godiste, ali sa mnogo boljom opremom. Naravno, km je malo veca (sto je za te motore nebitno), ali ako uzmes da je kod ove vracena shvatis da si na istoj km i ceni, a manjoj opremi. Postoji plac koji trenutno ima odlicnu cromu i koji ne vraca km, ali koga miniraju na ovom forumu. Post u kome je nahvaljen taj auto plac za cromu koju je prodao je neko uredno obrisao.
  12. Pre pet minuta prodje pored mene jedan perla beli za americko trziste (srecom zena nije videla). Neverovatno tih cak i kad puni gas ... Prelep auto
  13. Mislim da se zajadio sa pandama iz pošte iz Italije. Ako se dobro sećam, uzeo je oko 2000 kom.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...