Jump to content
FAS Euroauto Goran

YUgisa

Members
  • Content Count

    5349
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Reputation Activity

  1. Haha
    YUgisa got a reaction from Dzimbo in Koliko može da se spusti cena polovnjaku / novom autu?   
    Ako uspete da vas udare na test probi auta, mozete smanjiti cenu i za 50%
  2. Haha
    YUgisa got a reaction from horvat in Koliko može da se spusti cena polovnjaku / novom autu?   
    Ako uspete da vas udare na test probi auta, mozete smanjiti cenu i za 50%
  3. Hvala
    YUgisa got a reaction from bane1321 in Koliko može da se spusti cena polovnjaku / novom autu?   
    Ako uspete da vas udare na test probi auta, mozete smanjiti cenu i za 50%
  4. Like
    YUgisa got a reaction from andreja.micovic in Koliko može da se spusti cena polovnjaku / novom autu?   
    Ako uspete da vas udare na test probi auta, mozete smanjiti cenu i za 50%
  5. Haha
    YUgisa got a reaction from dekirs in Koliko može da se spusti cena polovnjaku / novom autu?   
    Ako uspete da vas udare na test probi auta, mozete smanjiti cenu i za 50%
  6. Like
    YUgisa got a reaction from horvat in Yugo 1.1 EFI   
    Napravljena nova verzija hladjenja kocnica, ovaj put se ne zaokrece sa tockom pa ce valjda biti dugotrajnije iako je manje efikasno:

     
    Nabavljen nov keder gepeka i deo prednjeg veznog lima za ljubicastog i jedan rezervni cep za rashladnu tecnost:

     
    Onda smo malo resavali pehove, raspizdio sam na ne znam sta prednji nosac branika pa je zavaren branik i pojacan u tom delu i morao sam da okrpim gumu jer sam uspeo negde da pokupim ekser:

     
    Bili ponovo u Kuli, nazalost novi rekord nije pao, ali iskljucivo mojom krivicom, nisam mogao da uhvatim jedan cist krug, ali ne bi ni to bio problem da nisam u 2 krivine konstantno gubio 0.25-0.5s. Da sam to savladao, skoro svi krugovi bi bili konstantno na nivou rekorda:
     
    Na zelenom sam krenuo sa sredjivanjem kocnica:

     
    Sve sklopljeno i namontirano:


     
    I onda posto vise plocice nisu blokirane pocne glavni kocioni da propada jer mora pomeri klip, tako da porucen novi kocioni i nabavljena druga posuda jer je na autu bila polomljena:

     
    Takodje uzet sportski filter, Osram NB sijalice, prednji plasticni branik i mrezica, zadnja sina za branik i uzete zice i prekidac za gepek na dugme:


     
    I modifikovana fabricka klapna sa 45mm na 48mm da oslobodimo koji konjic i poboljsamo odziv na pedali gasa:

  7. Like
    YUgisa got a reaction from moron in Yugo 1.1 EFI   
    Napravljena nova verzija hladjenja kocnica, ovaj put se ne zaokrece sa tockom pa ce valjda biti dugotrajnije iako je manje efikasno:

     
    Nabavljen nov keder gepeka i deo prednjeg veznog lima za ljubicastog i jedan rezervni cep za rashladnu tecnost:

     
    Onda smo malo resavali pehove, raspizdio sam na ne znam sta prednji nosac branika pa je zavaren branik i pojacan u tom delu i morao sam da okrpim gumu jer sam uspeo negde da pokupim ekser:

     
    Bili ponovo u Kuli, nazalost novi rekord nije pao, ali iskljucivo mojom krivicom, nisam mogao da uhvatim jedan cist krug, ali ne bi ni to bio problem da nisam u 2 krivine konstantno gubio 0.25-0.5s. Da sam to savladao, skoro svi krugovi bi bili konstantno na nivou rekorda:
     
    Na zelenom sam krenuo sa sredjivanjem kocnica:

     
    Sve sklopljeno i namontirano:


     
    I onda posto vise plocice nisu blokirane pocne glavni kocioni da propada jer mora pomeri klip, tako da porucen novi kocioni i nabavljena druga posuda jer je na autu bila polomljena:

     
    Takodje uzet sportski filter, Osram NB sijalice, prednji plasticni branik i mrezica, zadnja sina za branik i uzete zice i prekidac za gepek na dugme:


     
    I modifikovana fabricka klapna sa 45mm na 48mm da oslobodimo koji konjic i poboljsamo odziv na pedali gasa:

  8. Haha
    YUgisa got a reaction from saledelagano in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Meni uvek potrosi sve sto sipam...
  9. Like
    YUgisa got a reaction from Milutinac in Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac   
    Tvoj odgovor se ne razlikuje nista specijalno od juce. Verovanje brendu X zato sto je brend X. Ako si tako ubedjen u to da sigurno valja, probaj onda da me ubedis sta je dovelo do toga da se slepo veruje?
     
    Niko nije rekao da nista od tih brendova ne moze da valja, samo da postoje situacije gde je marketing/zarada presudila iznad kvaliteta. Ne mora usustini ni da znaci da je kvalitet los, samo da ukoliko procene da je sminka nesto sto ce vecini ljudi da odgovara i da to traze, onda ce im to dozvoliti. Kao sto ljudi vole fejk ventilacije i zavrsetke auspuhe pa ih sad mnogi auti imaju... Nesto sto je pre bila teska ciganija i prilicno nezamislivo na fabrickom autu sad mozemo videti i na najskupljim Mercedesima. Ili sto recimo vecina modernih sportskih auta grca i puca iz izduva iz softverskih razloga, a ne zato sto to mehanicki zahteva pa isto mozemo da povucemo paralelu zar bi neki X brend od poverenja to dozvolio sebi? Zasto bi neko uradio fejk pucanje koji ne radi nista sem "sminke" da ti lepse zvuci.
     
    Postoje auti koji i fabricki stosuju, pa cak se i na trkama koriste tehnike podesavanja auta sa odredjenim nacinom stosovanja, stvar je da ako je u odredjenoj u odredjenim uslovima dozvoljeno da auto legne na odbojnike, ne bi smeo u normalnoj voznji da te odbojnike sabije do kraja. Tako nesto je rezervisano samo za situacije kad zveknes u neki krater, naletis na neobelezen lezeci vecom brzinom itd... Znaci u situacijama gde postoji sansa da pocepas gumu, ostetis felnu itd postoji sansa i da ostetis amortizer i zato postoji odbojnik da bi to izbegao. Zato noviji auti nemaju gumene nego poliuretanske odbojnike koji su sundjerasti jer je predvidjeno da auto i u normalnoj voznji u nekim ekstremnijim situacijama, tipa prolazak kroz krivine pri max brzini kroz krivinu nalegne na njih i da auto dobije na "krutosti" da se smanji dalje naginjanje. Ali kad ti sabijes odbojnike do kraja, prvo sto nema poboljsanj u performansama jer nema vise amortizacije, a drugo voznja postaje ekstremno neudobna. Da li je svaka Eibach opruga takva, sigurno da nije, da li postoje modeli gde to jednostavno ne funkcionise kao reklamirano bez kraceg amortizera, definitivno da postoji. Da mozda u mojoj tvrdnji ima nesto, moze da se skoci na Bilstein sajt i pogleda B12 set koji ukljucuje Eibach opruge i tu mozes da vidis da za opruge koje manje spustaju idu u setu sa B6 amortizerima, dok za vece spustanje idu B8 ako imaju u ponudi za taj model auta koji su kraci od B6.
     
    Ne vidim zasto aftemarket brend mora da bude bezgresan, a onda imamo proizvodjace automobila koji su daleko od toga da je svaki model auta savrsen... Mislim imate temu na forumu za opozive fabrickih vozila i to nekad za prilicno retardirane stvari koje su direktno vezane za bezbednost ljudi. I K&N je sinonim za sportske filere, pa na mnogim nezavisnim testovima se mogu naci mnogo manja poznata imena da imaju bolje karateristike.
     
    Tvoji diskovi, ocigledno su razmisljali o bezbednosti pa su rupe busili na velikim rastojanjima, rastojanja izmedju rupa su koliko vidim sve veca kako se priblizava ivici diska sto je pozitivno jer disk obicno pukne blize ivici jer tu su najvece promene temperature (kod diskova gde je sesir iz jednog dela), rupe su relativno male, rupe nisu u liniji (90 stepeni u odnosu na tagentu) kao kod mnogih diskova jer diskovi u globalu u tom pravcu pucaju itd... Po onome sto se vidi da je sminka je prvo da zarezi i rupice rade isti posao, samim tim nemaju nikakav smisao zajedno... Pogotovo jer zarezi su bezbedniji nego rupice upravo zbog tog pucanja pa su rupice jos besmislenije u tom kontekstu. Normalno siguran sam da oni veruju u svoj kvalitet i da se on ogleda u materijalu koji su koristili pa su verovatno procenili da taj disk ne moze da pukne tako lako iako ima rupice uz temperature koje su oni ocekivali da ce postici auti za koje su namenjeni ti diskovi. Mislim ne znam sta ti mislis da rupice rade da imaju smisla da fazon 2/3 sirine plocice predje preko njih i da 1/3 ne prodje... Za razliku od zareza koji je preko cele sirine plocice. I mogao bih navesti tu jos primera sta se moze poboljsati i sta su kompromisi ali ne bih trosio svoje vreme na pisanje i vase na citanje da bi posle bilo X brend ne moze da pogresi.
     
    I pored cinjenice da znam da su zarezi bolji i ja svoje diskove busim jer to mogu samostalno da uradim dok zareze moram nositi kod glodaca i takodje kad busim rupe busim na sto vecem rastojanju i isto tako sto je blize ivici povecavam rastojanje izmedju rupa, razlika izmedju mojih i njihovih rupa je sto moja plocica kada obidje jedan krug oko diska, ona dva puta predje celom svojom sirinom preko rupa. I ja busim izrazito male rupe kako bi bila sto manja sansa za pucanje i pravim sto veci konus da bih postigao efekta zareza i da cela plocica predje preko rupa i da umanjim kolicinu potrebnih rupa da se postigne efekat prelaska plocice celom sirinom.
     
    Zakljucak: Siguran sam da ce se diskovi dobro pokazati zbog kvaliteta materijala i u smislu habanja i u smislu otpornosti na krivljenje/pregrevanje, zarezi ce da rade ono sto su namenjeni, mozda ce biti mozda nece biti bolji zaustavni put, sumnjam da ces to izmeriti pre i posle, siguran sam da ce konstantnije kociti opet zbog zareza i da ces osetiti mozda da bolje "grizu" kocnice kad se krene kociti i da ce fensi izgledati kad se gleda kroz felnu.
     
    Znaci ne kudim cinjenicu sto si ih kupio, daleko od toga da ne bih voleo videti vise ljudi koji uzimaju ovako nesto umesto onoga sto je najjeftinije u prodavnici, sigurno da postoje benefiti i verovatno ti nista bolje ni ne treba pa "nesavrsenosti" ne prave razliku kao sto moze biti kod nekih iskustava sa npr oprugama, ali da je sve max optimizovano cak i u kontekstu ogranicenja samog dizajna i konstrukcije, to nije. A da za istu kolicinu materijala moze jos bolje da se napravi disk, moze i to bih isto mogao da objasnim prilicno lako zasto, normalno da li mogu za ovaj novac, to je vec pitanje. Stvar je samo gde je ko postavio limit gde je najbolji odnos cene/zarade i kvaliteta.
  10. Like
    YUgisa got a reaction from Zan Batist in Yugo 1.1 EFI   
    Napravljena nova verzija hladjenja kocnica, ovaj put se ne zaokrece sa tockom pa ce valjda biti dugotrajnije iako je manje efikasno:

     
    Nabavljen nov keder gepeka i deo prednjeg veznog lima za ljubicastog i jedan rezervni cep za rashladnu tecnost:

     
    Onda smo malo resavali pehove, raspizdio sam na ne znam sta prednji nosac branika pa je zavaren branik i pojacan u tom delu i morao sam da okrpim gumu jer sam uspeo negde da pokupim ekser:

     
    Bili ponovo u Kuli, nazalost novi rekord nije pao, ali iskljucivo mojom krivicom, nisam mogao da uhvatim jedan cist krug, ali ne bi ni to bio problem da nisam u 2 krivine konstantno gubio 0.25-0.5s. Da sam to savladao, skoro svi krugovi bi bili konstantno na nivou rekorda:
     
    Na zelenom sam krenuo sa sredjivanjem kocnica:

     
    Sve sklopljeno i namontirano:


     
    I onda posto vise plocice nisu blokirane pocne glavni kocioni da propada jer mora pomeri klip, tako da porucen novi kocioni i nabavljena druga posuda jer je na autu bila polomljena:

     
    Takodje uzet sportski filter, Osram NB sijalice, prednji plasticni branik i mrezica, zadnja sina za branik i uzete zice i prekidac za gepek na dugme:


     
    I modifikovana fabricka klapna sa 45mm na 48mm da oslobodimo koji konjic i poboljsamo odziv na pedali gasa:

  11. Like
    YUgisa got a reaction from neshtry in Kompilacija sudara...   
    Ja sam imao priliku slicno da prodjem, pocne da me juri neki Matiz i ja mu pobegnem, prodjem krivinu i stanem da propustim vozilo iz suprotnog pravca jer hocu da skrenem u rasksnici i skontam Matiza da izlazi iz krivine prebrzo i dam gas i isecem ovog iz suprotnog pravca u tom trenutku krene ovaj sa Matizom da koci i kad sam izasao iz raskrsnice samo vidim pozadi Matiz sa full blokiranim kocnicama i dimcinom od guma prolazi kroz raskrsnicu. Takodje sam bio u prilici i da izbegnem motor da me pokupi od pozadi jer lik nije mogao da se zaustavi istom brzinom kao ja, a zaleteo sa da me prati i nije skontao da cemo sustici kolonu i u poslednjem trenutku popustim kocnicu i nabijem se (figurativno) tih par metara na branik ovom ispred mene.Gledao sam i u retrovizor kad se lik spucao u mene ali nisam mogao nista da uradim sem da udjem na crveno u raskrsnicu pa sam se nadao da ce stati ali posle sam skontao da je to bila velika greska jer je lik bio uporan da je zeleno dok nije skontao da sam ja glasniji od njega i da je verovatno njegova greska. Takodje sam gledao kako auto podlece pod kamion, par trenutaka pre toga sam se prestrojio u drugu traku da ne budem iza kamiona jer sam se razmisljao da nije najpametnije da stojim iza njega po magli. Takodje sam sisao vecim delom za kolovoza kad sam primetio da vozac kamiona nece da uspori na ulazu u neko lokalno selo i da ce da krene u preticanje koje ce zavrsiti direktnim sudarom sa vozilom iz suprotnog pravca (zavrsilo se zaustavljanjem svih nas, kamion poprecno u dve trake, vozilo iz suprotnog pravca i ja u travi vecim delom auta) i tako bilo je sigurno jos brdo situacija koje mi sad ne padaju na pamet... Tako da perifernim vidom skoro konstantno pratim saobracaj iza sebe u gradu, a van grada bacim pogled cesto da vidim da li ima nekih vozila iza mene ili ne i ako ima, na kojoj su udaljenosti i da li me sustizu...
  12. Like
    YUgisa got a reaction from alfini0507 in Kolika vam je potrošnja goriva?   
    Meni uvek potrosi sve sto sipam...
  13. Like
    YUgisa got a reaction from moron in Menjači - manuelni vs automatski   
    Ali tako mu produzavas vek Kad se ne koriste te tehnike onda sve pada na sihnrone da to odrade. 
     
     
     
    Ovo je cela voznja bez kvacila kad mi je pukla sajla
  14. Like
    YUgisa got a reaction from djomla in Menjači - manuelni vs automatski   
    Pa pretekne me Horvat tu na forumu, ali ne i u saobracaju Nije to samo za one sto voze na stazi, to je i za one sto voze matore kamione
  15. Like
    YUgisa got a reaction from horvat in Menjači - manuelni vs automatski   
    Ali tako mu produzavas vek Kad se ne koriste te tehnike onda sve pada na sihnrone da to odrade. 
     
     
     
    Ovo je cela voznja bez kvacila kad mi je pukla sajla
  16. Like
    YUgisa got a reaction from horvat in Menjači - manuelni vs automatski   
    Pa pretekne me Horvat tu na forumu, ali ne i u saobracaju Nije to samo za one sto voze na stazi, to je i za one sto voze matore kamione
  17. Haha
    YUgisa got a reaction from moron in Menjači - manuelni vs automatski   
    Pa pretekne me Horvat tu na forumu, ali ne i u saobracaju Nije to samo za one sto voze na stazi, to je i za one sto voze matore kamione
  18. Haha
    YUgisa got a reaction from moron in Menjači - manuelni vs automatski   
    @moron
     
    Medjugas pri saltanju brzine u nizu. Umesto da sihnron to uradi, ti uradis dodavanjem gasa u trenutku dok menjas brzinu/drzis kvacilo stisnuto. Ne vozim cesto po guzvama, a i kad vozim mozda je problem sto ja to uvek vidim kao priliku za slalom, ali nikad nisam bio u fazonu da mi je naporno menjati brzine i pored cinjenice da imam odredjene zdravstvene probleme pri cemu imam trkacko kvacilo i sportsku rucicu menjaca koje zahtevaju silu za pomeranju nekoliko puta vecu od vecine auta. Tipa rucicu menjaca vecina zena ne moze ni da pomeri
     
    Tako da oni koji nisu zadovoljni sa rucnim menjacem, mozda nisu vozili pravi
     
     
    EDIT: Prestigli me sa odgovorom
  19. Like
    YUgisa got a reaction from horvat in Menjači - manuelni vs automatski   
    @moron
     
    Medjugas pri saltanju brzine u nizu. Umesto da sihnron to uradi, ti uradis dodavanjem gasa u trenutku dok menjas brzinu/drzis kvacilo stisnuto. Ne vozim cesto po guzvama, a i kad vozim mozda je problem sto ja to uvek vidim kao priliku za slalom, ali nikad nisam bio u fazonu da mi je naporno menjati brzine i pored cinjenice da imam odredjene zdravstvene probleme pri cemu imam trkacko kvacilo i sportsku rucicu menjaca koje zahtevaju silu za pomeranju nekoliko puta vecu od vecine auta. Tipa rucicu menjaca vecina zena ne moze ni da pomeri
     
    Tako da oni koji nisu zadovoljni sa rucnim menjacem, mozda nisu vozili pravi
     
     
    EDIT: Prestigli me sa odgovorom
  20. Like
    YUgisa got a reaction from moron in Menjači - manuelni vs automatski   
    Da zelim da auto radi stvari umesto mene, isao bih taksijem...
  21. Like
    YUgisa got a reaction from shuxx in Yugo 1.1 EFI   
    Isto kao i pretnodnih 5 tehnickih pregleda sa istim loncem
  22. Like
    YUgisa got a reaction from shuxx in Yugo 1.1 EFI   
    Nismo puno radili, najvise smo se kupali i slikali


     
    Posto je u zurbi izradjen zadnji trap, rastavio sam ga da modifikujem rad amortizera malo i da vidim kako se ponasa mehanicki posle malo testiranja na autu. Takodje montirane poboljsane mazalice na unibale:

     
    Kupljena druga glava jer sam mislio da doradim ovu pa da je lakse montiram i da mi ostane moja za rezervu, ali se ispostavilo da posle 10ak glavi koje sam video ova bas ima siru komoru i da moze samo na 1.3 motor, tako da videcemo sta cu sa njom:


     
    Izgleda da testiranje max brzine (ovaj put izmereno 156km/h) ima negativne posledice po lonac Pre 13 meseci (prva slika) sam preventivno zamenio vunu, ali ovaj put je skoro totalno nestala, a pri tome smo istopili i deo alumijiuma:

     
    I za kraj, sta je bolje od Yuga? Pa dva Yuga Uzet 1.3EFI iz iste serije kao i moj (broj sasije se razlikuje za 73) za moje roditelje i porodicna putovanja. Njega isto ceka kompletno sredjivanje u narednim mesecima:

  23. Like
    YUgisa got a reaction from shuxx in Yugo 1.1 EFI   
    Jedan krug na letnjim

  24. Like
    YUgisa got a reaction from shuxx in Yugo 1.1 EFI   
    Recept za gume je tajna Videcemo kako ce se ponasati kad dodju nazad na auto, ovako pod prstima mi se cini da su omeksale
     
    Pa moglo je 160ks pre 3 decenije Slikace se kad se uradi limarija, pa kad se lepo sve ofarba i ispolira   Evo ti par starijih
     

  25. Like
    YUgisa got a reaction from horvat in Yugo 1.1 EFI   
    Hvala na obavestenju, ovih dana sam ih dobio vise komada Javio sam se pa sad od njih zavisi  

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...