Jump to content
FAS Goran

italiano

Members
  • Content Count

    608
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Like
    italiano got a reaction from pilgrim011 in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    @pilgrim011
    Pisao sam pre neki dan, zvali iz Atlasa, pristao na produzetak ugovora, cena je 7990, kao i prosle godine!
    za 3 dana stigao na kucnu adresu novi ugovor, poklon vauceri za rafting i besplatni pregled i dijagnostiku vozila u Bosch car centrima, sve crno na belo! Ugovor do avgusta 2025.
  2. Like
    italiano reacted to ortakov in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Mislim da sam negde čuo, nisam siugarn koliko je to tačno, ali, na platformu korse su stavili mnogo veću karoseriju.
    Da li je to tačno ili ne, ne znam, ali deluje logično.
     
    Za 500L, ja ga vozim, 50000 km, sasvim korektan auto. 
    Pre par dana sam se vozio u nekom sabu, nizak. Jedva sam ušao i izašao iz auta a nisam baš neka fizička veličina.
     
     
  3. Haha
    italiano reacted to ostoja in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Onda je Ford B-Max horor film, on nema ni B stub... ali ultra upotrebljiva klizna zadnja vrata, za uske parkinge dusu dalo.
    A moze da se nadje i sa ne-turbo motorom . Doduse i nije neki za plin...
  4. Like
    italiano reacted to ortakov in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    @moron
     
    Nije meni problem širina otvaranja vrata, već sam položaj. 
    Imam problem sa kolenom, ne mogu nogu da okrenem normalno, praktično sam morao da se rotiram sa obe noge, da ih spustim pa da se izvlačim. Nikad takav problem nisam imao u 500L
    Što se tiče funkcionalnosti, dobar je 500L. Kada se obore zadnja sedišta, prednje suvozačevo i postavi ona daska iz gepeka u gornji položaj, dobije se ravna površina barem 2.5 metra (verovatno i nešto preko toga).
    Gomila onih pregrada, rupa u vratima, meni se taj auto, za uslove u Srbiji čini kao pun pogodak. Nije prevelik, može da se vozi po gradu lagano. Opet, za veličinu ove zemlje, sa kraja na kraj, lagano u njemu može porodica da se preveze. Ja, za ovih 50 ak hiljada nikakvih problema nisam imao sa trapom, a nije da nisam pogađao u kratere po putu (razni ivičnjaci, kolotrazi ...). 
     
    Opel je definitivno "čvršće" napravljen, u prilog tome govori i težina (teži je 250kg od 500L).
     
    Plin, verovatno dobro podnose i jedan i drugi. 
     
    Što se tiče održavanja (bilo kog auta) svi su manje više propisno održavani, čak, ovde u Srbiji i bolje nego iz uvoza. Ako se dobro sećam, za 500L je u inostranstvu servisni interval duži nego u Srbiji. 
    Pa sam recimo, imao neverovatnu situaciju, da je zamena svećica na 30000 km, a na istom tom motoru, zamena svećica za Tipo je na 60 000 km (možda sam pogrešio brojke, ali mislim da je tako neki odnos bio).
    Znači, ovde su menjali ulje na 15000 km, a ako kupiš opel iz uvoza, računaj da su mu ulje menjali na 25 000 km
     
    Kupi bilo kooji, samo da je što bolje očuvan i sa što manjom km.
     
     
     
  5. Haha
    italiano reacted to moron in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Kao psu jazavičaru od 193 cm meni zna biti malo nisko i klaustrofobično u mnogim ( „običnim“) vozilima, pa čak i u nekim iz SUV segmenta (npr. aktuelna Honda HR-V mi baš i nije 100% po ukusu po tom pitanju, ali, ima i drugih). Deluje to malo neverovatno, ali je tako. Jer sve dosta zavisi i od toga kako je sedište pozicionirano u odnosu na pod vozila.
    Čak ima SUV/krosover vozila kod kojih pri ulasku glavom skoro zakačim za krov ili A stub, pošto to zavisi od položaja A stuba i oblika krova. Npr. Sandero Stepway, kome je A stub mnogo pomeren unazad i položen (jasno se vidi sa boka). Šanse nema da ne zveknem glavom. Pa i ostali modeli Dačije koji koriste njegova prednja vrata ( a svi znamo koji su ).
    Nedavno sam vozio Maserati Granturismo. Visok samo 135 cm. A niti sam kačio glavom za A sub ili krov kada sam ulazio i izlazio, niti mi je za glavu bilo nisko dok sam sedeo na mestu vozača. Neverovatno komforan automobil na prednjim sedištima. Komforniji napred od pola SUV vozila.
    Naravno, onaj komfor koji pruža 500L (za ulazak/izlazak i za sedenje), to danas apsolutno ne postoji drugde na kugli zemaljskoj. I kad ga negde vidim, ja samo duboko udahnem ...
     
  6. Haha
    italiano reacted to shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Kad imaš viška vremena, daj mi par primera šta ti predlažeš sa polovniautomobili
    uslov je da su benzinci, da može TNG, znači ne neki ford sa 1.0 i 150ks , max cena 6500 eur.
  7. Like
    italiano got a reaction from knezevic76 in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    @shuxx
    Da li si se vozio u toj Merivi?
    Ima jako neudobna sedista tj.
    naslon je pretanak.
    Posle 100km voznje autoputem ledja mi otpala!
    Dok 500 L 700 km u cugu - pesma!
  8. Zbunjen
    italiano reacted to shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Ma kapa je vec snimljena, nego rekoh da prosirim vidike sa forumaskim savetima

    Sent from my STK-LX1 using Tapatalk


  9. Haha
    italiano reacted to Woodoo in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Nema za Rajka kapa. 
  10. Haha
    italiano reacted to Ivan in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Lepo ja rekoh jos na pocetku balade, ne znam zasto uopste vise pala*udimo  :
     
  11. Like
    italiano reacted to Ivan in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Ako mislis na pomenute modele iz iste klase, da.
    Generalno, u B klasi je najcesce i instrument tabla od tvrde plastike, gornji delovi tapacira vrata takodje. Dok su donji delovi vrata, konzole i oplata oko nogu od najjeftinije zrnaste plastike...
    Kako se ide u klase uvis, Compacti vec imaju instrument table i gornje delove tapacira vrata od gumiranog materijala, mekanog na dodir. Bolji materijali su namenjeni i za "taktilne" delove sa kojima je vozac u kontaktu, onda nasloni za ruke, gumirani dugmici raznoraznih komandi... Tu su vec skoro pa standard kozni volani, menjaci, rucne kocnice (ako nisu elektricne)... Opet, zavisi i od toga da li je u pitanju "narodni" ili neki od modela iz Premium Compact segmenta.
    D klasa vec ima i delove od pravog aluminijuma, drveta, instrument table ili njene delove presvucene kozom... Kozna ili bar kombinovana sedista su skoro pa standard, bolji materijali se spustaju i u donje delove kabine (tj. donje delove vrata i prostora oko nogu). Pa onda filcom tapacirane pregrade u vratima, kaseti suvozaca... Itd., itd., mada u zadnje vreme je i tu pocelo da se stedi i osljari, pa se jeftinija plastika provlaci na mestima gde je nekada nije bilo.
    Zato i pomenuh da u dimenzijama Merive moze da se pogleda vec i neki klasican C hatch. Generalno, ozbiljnije uradjeni, na naprednijim platformama, "vozackiji" modeli su i sa MultiLinkom pozadi (ako vec ima dosta vise voznje van grada), opremljeniji... Jednostavno kompletnija klasa iznad. A ako je zahtev iskljucivo MPV manjih dimenzija i poviseno sedenje, onda zaboravi  .
  12. Haha
    italiano got a reaction from moron in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Doguracemo do Mercedesa A klase...
  13. Like
    italiano got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Doguracemo do Mercedesa A klase...
  14. Haha
    italiano got a reaction from Decak Iz Vode in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Doguracemo do Mercedesa A klase...
  15. Like
    italiano reacted to OMP in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    kazu da je 0,9 dobar motor a ukenjali su 1.2tce novije generacije onaj od 115 konja ili koliko vec dok je onaj stari sa 100 konja odlican.
  16. Like
    italiano reacted to MiloshBg in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    0.9tce se iznenadjujuce lepo vozi, ali je upitno koliko traje, tj upitna je kupovina polovnjaka.
  17. Haha
    italiano reacted to nemanja84bg in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Napuni taj keder silikonom izmesaj sa super lepkom i teraj pun gas ko zna sta su te skalamerije presle, temperaturne razlike, odrzavanje itd. To je auto ima sigurno 13 000 delova koji mogu da zezaju - zato stranac 3 do 5 godina i odma ga salje dalje njih ovo ovde o cemu se delegira ne samo na ovom nego i drugim forumima ne interesuje nego mene interesuje ... kad ce te strane plate u ekonomska tigra ... ili crna pantera kojeg niko pronasao nije
  18. Like
    italiano reacted to ostoja in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Pukne ti kuciste alternatora. Kolega jedva nasao drugi za Hyundai Getz-a, na otpadima su imali maltene za sve ostale sem za njegovog Getza. A menjao je i radilicu motora (fabricka greska), ali to su stariji modeli...
     
    Kia Rio sam gledao pre neku godinu, sokirao sam se da keder zadnjeg "leptir" stakla kosta 150+ evra (za obe strane), porucujes i onda cekas mesec dana. A na Rio hecbeku maltene na svakom je to propalo...
     
    Svaki auto ima neke svoje mane, samo mudro izabrati nesto sto se lako i jeftino popravlja, ako takav uopste postoji u danasnje doba 
  19. Like
    italiano reacted to OMP in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Ja iz ovakvih razloga i ne menjam auto, imam uslova da promenim i vozim noviji i skuplji ali em mi ne treba em mi se malo toga svidja, moralo bi dosta kompromisa da se pravi, ali ako/kad budem menjao a to ne bude npr. djulieta, bice japanac ili korejanac 99%
  20. Like
    italiano got a reaction from shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    @shuxx
    Koji budzet razmatras?
    Quasqai je avion za Merivu, pa i za sve pomenute...
     
  21. Haha
    italiano got a reaction from nemanja84bg in AMSS vs Road Assistance vs Atlas vs Vozzi - Pomoć na putu   
    Da li to pokriva neka osiguravajuca kuca? 
  22. Like
    italiano got a reaction from Grafit in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Kad sam birao novi auto nisam ni pimisljao da ce 500L biti moj izbor upravo zbog dizajna!
    500X je recimo po mom ukusu, ili od novih Avenger, Austral...
    Ali kad sam ga bolje razmotrio tj.upoznao prednosti, sta dobijas za ulozen novac, i kad sam seo i provozao, vise nije bilo dileme!
    Cak sam se brzo navikao i na tromost toliko (neopravdano) ispljuvanog 1.4 benzinca, i svaki dan se Bogu zahvaljujem na izboru!
    To su sve razlozi zasto ne uzimam nesto drugo.
    A on vec ponosito gazi  8.godinu! 
  23. Like
    italiano reacted to Ivan in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Opelove "cuvene" teske i trome platforme. Isto je u svojim klasama vazilo i za Astru J, Insigniu...
    Jedna od najvecih zamerki i AR 159/Brere je bila tromost (poredeci sa voznom dinamikom npr. prethodnika 156) - upravo zahvaljujuci preteskoj Premium platformi, razvijanoj zajedno sa GM.
    Izmozgaj ti jos malo sta ti tacno treba , pogledaj i probaj konkretne primerke po klasama... Deluje mi da (sem trazene jednostavne benzinske motorizacije) jos uvek "lutas" izmedju segmenata. Pricam iskljucivo drugarski, sa tacno definisanim parametrima ces mnogo lakse pratiti ponudu, samim tim i brze i lakse i zabosti dobar/opremljeniji primerak.
     
  24. Haha
    italiano reacted to shuxx in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    sviđa mi se povišena pozicija sedenja, a nemam pare za SUV 
  25. Like
    italiano reacted to ostoja in Večita dilema, koji auto kupiti?   
    Pusti da prenoci (pa i vise puta).
     
    MPV i jeste poenta da bude mali spolja a veliki unutra. Da li tebi onda treba MPV?
     
    Razmatras Merivu koja je najteza i najveca, a sa druge strane kombijevski ti je C3 i 500L. Onda ce ti Meriva biti kamionska...
     
    Sedi malo, saberi, oduzmi i onda ces znati sta da kupis...
     
     
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...