Jump to content
FAS Goran

Bošim

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  1. Nisu hteli da "prašinare" u SUP Ruma, pa je g.Mirko malo pogurao. Trajalo je, načekali smo se, ali se isplatilo...
  2. KONAČNO!!!!! nakon 2 godine muke sa državom... Neke detalje možete pogledati u emisiji SAT u nedelju na RTS1 u 15h
  3. Radi se, ne zabusavamo! Sedista gotova, uskoro itison stize... I motor je gotovo sklopljen...
  4. Ako motor ne trosi ulje i ide kako treba, nema razloga za brigu. Kako rece Zoran SM creva od vazduha moraju da budu masna zbog uljnih isparenja
  5. Ovlasceni "Bosch" servis na 30km od Sapca ka Loznici moze da resi problem. Ljudi imaju bogato iskustvo sa italijanskim automobilima, narocito sa modelom "kapa" Evo ti br tefona mog drugara koji radi u servisu, a do pre mesec dana vozio je takvu kapu: 065 211 0 112, decko se zove Nikola.
  6. Veoma "tupav" izgled. Alfa treba da izgleda agresivno!
  7. Posto zivim u gradu autootpada, ako sta zatreba, napravi spisak da proverim koliko ovde kosta. Mislim da je ovde sve dosta jeftinije nego u drugim gradovima...
  8. Bošim

    Današnje nevreme

    Verovatno bi i dobio nesto... da ne kazem sta. Bolno je kad covek shvati u kakvoj drzavi zivi!
  9. Ovo je automobil mog prijatelja Dobrivoja Bebana Lazica iz Sapca. Tesko je odrediti iz koje godine datira ovaj "Topolino", do duse poznavaoci zakljucuju po nekim detaljima da je iz 1949. Beban je ozbiljno poceo sa restauracijom 2003. Automobil bukvalno nije imao 10-tak centimetara lima u donjoj zoni - dakle korozija je unistila ceo pod, pragove i donji deo vrata. Delove su majstori pravili po uzoru na original, tako da auto zadrzava fabricki izgled do najsitnijih detalja. Zao mi je sto nemam fotografije u zatecenom stanju, ali imam dobar hronoloski prikaz restauracije nakon limarskih radova... Da pocnemo: ...Nakon peskarenja cele skoljke i sasije usledila je viseslojna zastita po preporuci nekog Bebanovog prijatelja (inace tehnologa u Zorka Bojama). Zastita se sastoji i 5 slojeva u glavnom epoksidnih i cink premaza. Kazu da mu sada nista ne moze ni morska voda... I evo, nakon gotovo 6 godina rada i prikupljanja originalnih delova sirom zemaljske kugle (bez preterivanja), danas izgleda ovako: Motor sutra saljemo na masinsku obradu u NS, posto smo nabavili sve potrebne delove. Nadam se da cemo upaliti motor za 10tak dana. "Slag na tortu" bice enterijer koji ostavljamo za kraj. Da nagovestim da se auto presvlaci u krem kozu sa diskretnim braon aplikacijama u duhu "njegovog vremena"... Ovo je moj skromni pokloncic iskrenim ljubiteljima "FIAT" automobila
  10. Poceo sam da skupljam pare!
  11. Pohvala od mene za auto. Boja ,u prelepo stoji, auto je bombona!!!
  12. Ocigledno se nije oglasio ni jedan vozac Fiata/Lancie/Alfe sa motorom 2.4TD... Kod ovog motora gotovo da nije moguce iskljuciti EGR jer ECU odmah preko meraca mase vazduha prepozna izostalu funkciju i ometa normalan rad sistema za ubrizgavanje goriva. Auto sa ne ispravnim ili blokiranim EGR-om nakon (na kratko) ustaljenog gasa vise nece da ubrzava, vec trazi vracanje na obrtaje ler gasa i tako u krug... Kod JTD sistema nema takvih problema, a kolega Vukajlo je tacno napisao funkciju EGR-a. Posto mi je stuka ubrizgavanje kod dizel motora, moram se sloziti sa vecinom kolega da je gorivo koje se kod nas prodaje ne zadovoljavajuceg kvaliteta, i da se u usisnim kanalima javljaju vece kolicine naslaga garezi nego sto je predvidjeno. Evo jednog korisnog saveta kako smanjiti funkciju EGR-a, a ne zatvoriti ga potpuno: Jednostavno, napravite zaptivku od lima (debljine oko 1mm) po uzoru na limenu zaptivku gde se cev EGR-a spaja sa usisnom granom. Zatim, na sredini probusite rupu 3-4mm i postavite taj lim na mesto fabricke zaptivke. Na ovaj nacin niste potpuno iskljucili EGR, ali ste znatno smanjili dotok izduvnih gasova u usisni sistem. Napominjem da ce opet biti potrebno s vremena na vreme ocistiti sam ventil od garezi.
  13. I napred plasticni migavci sa zutim staklom zamenjeni aluminijumskim sa belim staklom. Kupio sam sijalice "Osram diadem", ne normalno skupe (2400 din 4 kom), ali jedino one nisu farbane, a svetle zuto.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...